Är My Cool - Adam Tensta stulet av Paris?
Sitter och lyssnar på musik och upptäckte nyss hur stört lika My cool och "Coffee, Donuts & Death" med artisten Paris, från skivan, sleeping with the enemy är. Eller har jag fel? :)
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
säkert snott allting rakt av tror du inte?
var finns låten att höra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på sleeping with the enemy, ska ta en lystning kan inte minnas på rak arm,i'll be back
----------------------------------------------------------------------------
nu har jag lystnat å vågar väll på säga,mer eller mindre.Lite snabbare tempo och ett stort parti techno på Adams låt e väll det som skiljer dom åt, trummer å bass är de samma,Nu har jag dock inget att jämföra med då jag inte har adams låt.så omdömmet e top of da head
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
dethär är fanimej humor.
http://www.kalvinhiphop.com
jag tycker inte att det var ett dugg likt, ännu en onödig tråd i mina ögon..
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>
Coffee donuts and death, med det där snuskiga introt. Klassisk Copkiller-låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Plagiat haha. Kolla på TV eller gör nått annat istället för att skapa onödiga trådar.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
det var ju ett normalt inlägg av en moderator?
legenden har rätt ju onödigt och skapa massa trådar för det ska vara så om detta är lik my cool så är typ alla låtar lika varandra på något sätt jävlar va många trådar de hade blivit:D
feel tha beaaat maaan
Jag förstår vad du menar, men ganska långsökt att tro att herr Tensta har snott den därifrån=)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Paris Tensta.
Ride 13"s y que?
fanns inte myckt likhet där inte..
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
jag finner inte någon likhet någonstans faktiskt
http://www.myspace.com/akinonline
de va ju inte ett dugg lik
på vilket sett är dom lika varandra? Båda rappar? finner ingen likhet överhuvudtaget
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
inget likadant alls. skärp er nu, om man ska hata, hata åtmistonde ordentligt.
Ja'da!
Skämtar ni? Låter mer som will smith.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Förstår inte hur folk kan missa likheten. Även om den inte är slående...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Askin P21 folk hör det,men vill inte tro de för man får inte säga nått om Adam som inte börjar på guld, några har nog missat att lystna en bit in i låten
och jag kan bara säga - word rektum :) Det är sjuk humor att sitta och läsa hur en tråd kan spåra så sjukt snabbt bara... Lyssna in en bit i låten för Ni kan ju ärligt inte tro det var introt jag menade :)
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
Det intressanta är väl egentligen hur mycket bättre Paris är....
Lönt att lägga upp en tråd där låtarna inte är ett dugg lika..skam..du borde skämmas!
hahahaaa, lät heeeeeelt annorlunda! Paris-låten använde bla trummorna från Atomic Dog med George Clinton. Shit, hur kan man ens jämföra. Paris-beatet var ju en miljard gånger funkigare.
Så jävla likt var det ju inte, lika likt 100 andra låtar isåfall.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion P21 hahaha jag hoppas du är ironisk eller har vi rökt något idag?
det ena utesluter väl itne det andra? ;)
låten är väl såld till svt och till adam typ...
det är ju samma helt klart
eller är den det? =)
hör man inte att det är beatet av dom där nakna snubbarna på svt grejjen e man fan tondöv
Det är ju bara trummorna han har vell samplat :P
Nej,
om det var likt vartannat finns det ju ingen olik hiphop över huvud taget. då är 50 likt the roots och mos def likt D 12.
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
asså likheter kan man väl hitta lite varstans överallt i nästan alla låtar från nån låt om man verkligen sitter och tokpluggar för att hitta nåt, jag tror knappast att Adam Tensta hörde låten o tänkte "Shiiit, jag måste göra en sån här låt"
Jag tycker nog som någon tidigare sa att det är mest takten som är lik.
Frågan var: Är My Cool - Adam Tensta stulet av Paris?
Vi kan nog alla konstatera att svaret är nej. Adams producent har inte lyssnat på Paris och sedan satt sig ner och gjort my cool-beatet. Och Paris är typ nummer 53 i raden av 3654 producenter som loopat Atomic Dog.
tensta är fett inte äkta,Ken ring är den ända sanna gangstaarappern i sverige
zattla P0: har någon påstått att adam tensta e gangstarap? hahah...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Get off Adams Dick and Case vafan.. Sluta vara sa javla hiphop och yra om vad som e stulet och inte stulet andra samplar och gor annat och vafan vet jag... och sluta hora er alltid med att direkt anklaga allting for att sno hit och sno hit..
och for ovrigt hoppas jag att Adam blir mang miljonar sa ni kan stora er annu mer pa honom!
DalastDon P27 Vart var du nar den har traden var aktuell?
Skaffa öra, finns ingen likhet. Rap är den ultimata paradoxen, det gäller att sampla så mycket som möjligt utan o bajta. Host...
Glenn?
hahaha Och ingen verkade ha hört Paris förrut!? :D