Sökes: Tecknad seriestripp med MBMA (tros vara ritad av Aggro).
Hejsan. Nu var det ett tag sedan denna tecknade seriestripp ritades, men jag minnas att den var rätt rolig. Men, jag minns inte om den låg på Svu, Whoa eller Streetzone. Har sökt som en %&¤#@ idiot efter den - utan resultat. Om någon har denna stripp kvar på någon urkopplad dator på vinden så koppla upp den och ladda upp den på momangen! Mars pannkaka! Ps. Strippen i fråga är ett skämt/parodi på "Kul att du kör!"-låten och Musse, Kalle och Långbens hissnande husvagnsfärd under juletid, för att vara mer precis. Ta't lugnt mä' glöggen fan. </KL12>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Streetzone var det och Aggro var det. Har dock inte kvar den =(
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Jo där! Det var ju inte svårt att hitta egentligen =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Tyvärr är de helt oläsliga.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Moderator
2008-01-06 17:46
Haha, "kul att du kör"! Jag skrattade så jag ramlade av stolen. Hel skön! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Det var ju fullkomligt värdelöst..
va?
haha dom e ju sköna. dock ser man inte alltid allt som står.
https://soundcloud.com/invalida
jag vet att om man skriver något negativt så borde man ändå ge något konstruktivt i kritiken men det enda man kan säga om det där är att det är så dåååligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur roliga som helst! speciellt den där MBMA "kul att du kör"
Ja allt man behöver säga till aggro Kul att du kör... Grymt skön...
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
- säg pappa - för mig är du död den e ju också fett skön
https://soundcloud.com/invalida
Problemet med referenshumor är att den ofta går helt förbi dem som inte har samma referensramar :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Kolla upp Aggros senare verk också, det är the shit. Fast hans handstil är tyvärr fortfarande helt katastrofal :/
Redline!
Mabande, alltså.. dessa var inte roliga någonstans, vare sig referenser till låtar eller inte.
i get more pussy then panty!
En grej till med referenshumor är att ibland blir den ganska daterad p.g.a. att referenserna kom till sin fulla rätt i det kulturella klimat som rådde då (vilket i sig är en referens), men i det här fallet har du väl helt enkelt ingen humor :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Gullig du är, Pontus... Nej fy fan för Streetzone-serierna, ge inte haschrökande 17-åringar chansen att teckna raprelaterade serier åt skivbolag. Kolla senaste Rocky istället, jag är med i nån "best-of-2007"-lista, tack vare mina riktiga verk.
Haha, rutan om MBMA asså, jag dör av garv! Ett kärt återseende. :) Aggro, I might just do that!
Man kan högerklicka eller liknande och välja visa bild, så får man dom i större format och då blir de lite mer lättläsliga.
nu är det dax att ta över nu är det dax att ta klöver nu är det dax vi delar lika, vi delar lika med rika
Eller så kan man låta bli och läsa mina riktiga serier istället...
Som finns var då (för den som vill se ett smakprov)? :) 10-4, over...
Mabande, vill minnas att han har några strippar på sin myspace. Fast jag kan å andra sidan ha fel.
Vill minnas att han gjorde nån med FFL också, ligger du uppe nånstans?
Kul att du kör haha, mad props.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län