Om ni vinner på lotto.
Vad skulle ni göra för den svenska hiphop-scenen om ni vann 95miljoner på lotto, eller något annat? Jag orkar inte skriva något speciellt nu, men det jag tänker på direkt är väl att jag fixat någon skitstor festival eller något. De största på hela scenen ska komma och spela, massa feta freestylebattles, graffiti, breakdance osv. Skitstort! Och för att locka hade självklart artister osv fått en liten slant för att de kommer. Jag hade väl fixat allt osv så folk kan sova där osv. Mycket reklam etc. So, come on people. Start dreamin'..
Jag hade köpt alla svenska cd hiphopsläpp genom tiderna. och de som var dåliga hade jag bokstavligt bajsat på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hade gjort en skiva mot svensk Vapenexport med hela fucking eliten. En dubbelskiva med Soul och Jazz på CD 2. Sen hade jag lagt 5 miljoner på att Promota Promoe på en Anti-Bush kampanj över hela jorklotet. Slutligen skulle jag pressa Jaouli Akofelys nya skiva. Och ajuste jag skulle släppa en skiva med mig själv på CDon också..
www.houman.se
Ali_Zaoua, vänta till januari när bush byts ut, så kan du spara pengarna och köpa 10 miljoner tuggummin istället!
Han kommer bytas ut mot någon annan i det 4:e rikets toppskikt. Demokrater och Republikaner är reptiler hela bunten. Med en bättre propaganda maskin än Hitler och Göring kan det inte slå fel. Promoe for President
www.houman.se
Houmans förslag känns ju utan tvekan som jävligt klyftiga val. Hoppas du vinner på lotto :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skulle byggt en studio med alla kablar i guld, sen skulle jag gjort en smoke-session med allyawan, organism12 och ri-fa.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Jag vill inte skapa osämja inom hiphoppen men att ha Promoe som president skulle innebära slutet för oss alla...
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
han skulle tvinga oss att springa och äta skitnyttigt bröd.. jag hatar nyttigt
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
Jag hade startat en rikstäckande radiokanal som skulle göra allt The Voice inte gör typ.
Redline!
Kontraktera alla skallar och invadera åland för att där starta en rappkoloni. Kan sträcka mig så långt som att göra om ålandsbåtarna till flytande studios
AIK
Jag skulle starta skivbolag. Sen skulle jag hyra in några ryska snubbar från KGB tiden för att pressa media att hypa mina artister så det blev framgångsrikt. Sen skulle jag ägna all min tid åt att experimentera med droger, misshandla papparazzis och utnytja korkade brudar med drömmar om skivkontrakt. Whee, den svenska gangsterrapscenen är igång på allvar! Mer seriöst så skulle jag köpa en 19" monitor så jag kunda posta på whoa med större bokstäver.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Producent
2007-12-11 13:58
jag skulle starta en rocafella dynasti direkt! Level 8 Empire. Visst klinger det rätt? :) släppa feta album med alla artister jag jobbar/vill jobba med idag, sen skulle jag ringa upp Octagon och kolla när vi skulle börja med den riktiga hiphop kanalen. Sen skulle jag gått in på flygtaxi.se och beställt ett privatflygplan till Amsterdam och gått loss! Inkl polare och övernattning på våning åtta på grand hotel. sen skulle the madness bara fortsätta..
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
jag skulle göra som Headz_Up förutom att alla flytande studios skulle vara gjorde av choklad som var både god och flöt.
http://www.myspace.com/localexpressions
t2dafucking sa de bäst :) haha
Vilken kultur??
jag skulle köpt en jävla massa reklamplats på tuben som jag sedan skulle skänka bort till några väl utvalda klotterveteraner. jag skulle nog inte stödja svensk hiphop överhuvudtaget om jag vann 95 miljoner, annat än att jag inte skulle behöva sålla bort lika många skivor från min inköpslista och därmed köpa lite mer svenskt
95 miljoner är bra mycket pengar. Jag hade nog också satsat på en skitstor festival med svenska och internationella akter som håller på jävla länge också. Fan vad fett det hade varit
fan att jag inte tänkte på chokladen!
AIK
fuck så mycke cash, hade nog shoppat en egen ö för väl utvalda personer.. paradiise
oh no he didn´t!
shiiiiet. varför bygga en
www.houman.se
köpt loss whoa o eldat upp servrarna.... förmodligen den största tjänst man kan göra hiphopsverige just nu. sen efter dom få tusenlapparna skulle ja köpt mej richard bransons grannö och ett sepelångt teleobjektiv till kameran så ja kunde sitta o ha stånd till hans dotter. livet e en fest.
/Este G -In Yo Area
Jag skulle skapat någon form av fond till ett "nobelpris" i hiphop där en viss summa pengar (typ 100.000 kr VAR så att det räcker nånstans) varje år ska gå till ett par up-and-coming-rapgrupper, dvs. inte några etablerade. Detta till studiogrejer och liknande, INTE till sprit och knark (det får artisterna köpa för egna pengar :)). Så varje år röstar man på något vis (whoa eller liknande, helst mer seriöst) fram 3 icke-etablerade rappare/grupper som verkar lovande och som folk tror på. På så sätt kommer troligtvis den svenska hiphopsscenen bli mer kärleksfull!
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Hade öppnat en hiphop/reggae restaurang och nattklubb med liveakter varje helg. Med ett fett stort rökrum hatar gå ut oh röka på vintern.
Jag skulle ge alla rappare i Sverige en miljon om dom lovade att sluta, på så sätt skulle jag rädda den pinsamma hiphopscenen.
Testie? Rädda?
www.houman.se