I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Scoob Rock - Falling star

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-11-27 23:03

Scoob Rock - Falling star

Hejsan!

Jag har nu under flera månader sökt denna underbara låt utan resultat, har trevat fram bland döda länkar, döda hemsidor via diverse sökmotorer, testat hans hemsida, kikat på hans MySpace utan resultat.

Nu vet jag inte om detta är emot reglerna på detta forum, men jag gör en vild chansning!

Finns det NÅGON vänlig själ som kan ladda upp denna låten och ge mig länken till den, dra ett PM skriv i Tråden eller GB'n.

Vore verkligen hur snällt som helst.

Scoob Rock - Falling Star

Mvh

Can u deal with this!?

2007-11-28 14:03
Satt i soffan igår med brorsan och tjöta om Scoob Rock, och att de var mad längesen man hörde något...

Vet du om de kommer något nytt matrial snart?

Tyvärr har inte låten du söker =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-28 14:07
jag har CDEPn den ligger på till salu om du är intresserad. skicka ett medelande till mig då.
kan tyvärr inte ladda upp den då jag inte vet om han släppt den för gratis nerladdning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-28 14:10
Aiight, måste bara få socialbidraget först haha .. jag hör av mig man.
Skivsamlare

2007-11-28 17:27
-Magical-
Kommer nytt nästa år med Scoob Rock i februari förmodligen. Så håll ut!
Yes! In Concert — For the love of music

2007-11-28 19:46
fan va gött

2007-11-28 22:01
jag och scoob har en grupp på g och kommer uppträda som fan runt i sverige snart
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!

2007-12-31 11:49
Fan vad kul! Har förövrigt fått tag på låten nu, lovely!
Can u deal with this!?

2007-12-31 12:12
Riktigt grym platta, för er som är intresserade så har jag en osläppt Scoob Rock låt på min myspace site!

http://www.myspace.com/bloodygoodbeats