Västerås mixtape (släpps i november)
Nu i november släpper jag en Västerås mixtape cd med namnet"Du kallar det underground, vi kallar det underbart" Artister som medverkar på plattan är bl.a: Kenta Ajevs Osten af Mozzarella Afrodisiak Köza Miran Vandalisin artform Partizan Mer info kommer...
www.kulturbutiken.com
och... taaada!! fronda? den bäst säljande artisten från västerås just nu bojkottar ni? :)
i get more pussy then panty!
Finns anledningar till det.
www.kulturbutiken.com
vad är andledningen...?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Det behöver vi inte gå in på här.
www.kulturbutiken.com
nehe vart ska vi gå in på det då?!
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Redaktionschef
2007-11-06 23:02
looptroop är väl ursprungligen från västerås också? Fast dom och Fronda kanske inte är tillräckligt underground? :P Gillar idén om "stadsmixtape" alla fall... borde göras mer sånt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fler artister är på G. Plattan kommer bli tung!
www.kulturbutiken.com
Får jag fråga vart MIND KAOS är?? Bästa hiphop gruppen från västerås.. dom är väl ändå störst av alla på Plattan.
Kick loses to punch, punch loses to knee, knee loses to elbow, elbow loses to kick
Fronda är bög =) Looptroop är ju i USA på turné så de kanske har fullt upp, vem vet? Mind Kaos är sådär vafan, men bättre än Fronda ja... Fan, den låter jävligt tung, vart kommer man kunna köpa den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt skyst asså!!1 Gillar att ni dissar fronda för han verkligen blivit dålig, saknar dock fronda när han rappade i d6aa.. ser fram emot mixtapet :) bra jobbat!
Allt är sant på internet.
Plattan kommer att säljas i del butiker och direkt av mig.
www.kulturbutiken.com
Som sagt det är fler på G, vill inte nämna nå namn innan dom e klara för plattan.
www.kulturbutiken.com
komemr den släppas som köp eller frii'?=) annars rå tunga peeps på den där, afrodisiak har man inte hört mkt från på senste och sen e ju kenta alltid lika bra=)
www.myspace.com/naturmusic
Man kan höra ena snubben från afrodisak varje fredag på tv4 runt 8 sådär... Fixa grioa till tapet!
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skandal att inte ha med fronda och mind om det nu ska kallas västerås mixtape.. men men alla artister var tydligen inte klara.
yes ahaya
Getenx2 X0 Jag vet inte än om den kommer att säljas på City Records.
Hoppas att dom vill sälja den.
www.kulturbutiken.com
Onykterhes rörelsen kommer väll inte ifrån västerås? Fronda? va? fimpa iden för att han inte skulle vara med? inte riktigt klok... Looptroop skulle vara fett... Kom en skiva för en massa år sen som hette 021- represent där var bland annat looptroop med och boobytrap.... skön skiva för övrigt...
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Vem/vilka är Partizan?
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Bobban P20 Looptroop är väll i Cali på turné, rätta mig om jag har fel?
Två till är klara för plattan nu.
www.kulturbutiken.com
Inte den blekaste, trodde dom var i studion å avsluta albummet... Fortfarande skulle vara skönt om dom var med... Vilka mer är klara? Grioa måste du ta med!
Cruz DurrtyJada Bashkim (OB1)
www.kulturbutiken.com
onykterhetsrörelsen är ifrån borås tror jag. och dom har slutat med hiphop och pysslar med punk eller nått sånt.
mhm
Oh yeah :) När är den klar?
Slutet av november hoppas vi på!
www.kulturbutiken.com
det är 98 % namn man aldrig hört. låter än så länge ointressant. osten ftw! vilka producerar? snacka med vladi som styrde upp 021 skivan.
i get more pussy then panty!
Vad heter Partizans whoa eller mejl, vill prata med han... xD
vart e low-b?
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
MK kommer med på nått sätt å Grio och fröberg hoppas jag på.
Emcee_M P25 Low-B visste inte om han hann styr nån låt.
www.kulturbutiken.com
Är den snart klar? =D Kan inte vänta
Ca: 2 veckor kvar. Håll ut!!!
www.kulturbutiken.com
palla att inte fronda är med, enda som går att lyssna på från Västerås
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
isen då kan du inte hört mycket... Hört talas om dom där looptroop? Dom ska tyligen vara bra..
jag hoppas det blir tunga grejer... Hold me a copy! =)
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Bobban visste inte att looptrop var därifrån - my bad! Men resten han skrev upp är bara skit.
Fronda som nobbar ju.. inte tvärt om. avisen i v-ås är skyhög.
isen, omg...
Partizan, Köza, Afrodisiak och Kenta e feta...
Ganska roligt och se olika finnaseringar av olika Västerås rapare i Västerås city, tex Afrodisiak, de har suttit upp minst 1000 jävla stickers i Västerås city, varje jävla stolpe har ne Röd/Vit Afrodisiak sticker...
Kenta samma där, fast inte lika mycket som Afrodisiak...
Partrizan tror jag gjorde en målning med Pasha (Västerås lagliga COPE2 tkr jag ^^) som blev riktigt fet...
Målnigen finns i Pashas bildspeln (3:e bilden)
http://www.myspace.com/madmanpasha
1932 haha mm menar det, Fronda som nobbar dem ju.
Det är lustigt vad folk vet saker som igentligen inte vet ett skit... hahah! BIG UP! Oskar som fixar denna sak!!!!!!!!! Bra att nåt värt händer på scenen!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
Plattan kommer bli någon/några veckor sen. Men den kommer innan jul.
www.kulturbutiken.com
kirra grioa och jag köper på stubben
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Mind Kaos är klara för plattan nu!
www.kulturbutiken.com
Yey, Mind Kaos :) Klar snart? :) Är typ jätte sugen på att köpa den :)
Det var ett djävla chat om att en massa artsister inte är med. Fan så mycket roligare att höra "nya" grupper på ett mixtape än samma gamla vanliga.
*sniff sniff....hmmmmm* (••) 1 Folk Öl = 2 mackor
fronda skulle gjort hela mixtapen om han va me de va anledningen ;D
Jalla idiot systemet stänger snart!
Vi säger så sönderslagen....