Mange Schmidt - Känslan Kommer Tillbaks
En riktigt rolig överraskning! Skitbra skiva, slår "Samtidigt i Sthlm" med hästlängder. Lyssna på den!Tracklist: 01. Intro 02. Hip hop non stop 03. Giftig 04. Jag talar ut 05. Gömma mig 06. Tick tack 07. Jag är tillbaka 08. Kom om du vill nåt 09. Håll käften del 2 10. Det löser sig 11. Känslan kommer tillbaks 12. Gajan Kristnaskon! (God Jul på Esperanto)
vadå? är den släppt?
http://www.myspace.com/akinonline
Redaktionen
2007-10-06 17:46
är hans texter serri? eller är det mest på skojj typ?
Den e skön fan! haha ;D va fan gör Ken Ring med i en låt :O hah
Peace out, get laid !<br><br>
Den finner man väl i dom flesta skiv affärer? Såg den i fredags om jag ej minns fel..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dem flesta låtarna är riktig fresh asså ! Värd pengarna så att säga!:
Peace out, get laid !<br><br>
Tyckte inte de va spec mkt att hurra över.
Tick tack'beatet var det enda jag diggade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producerar Rusiak nåt? Hur är hans beats isåfall?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
etna P23 Ja han proddar på skivan, men vet ej hur många låtar. Iaf den låten med ken.
va är ken med på en låt ?
Håll käften del 2 har han oxå producerat vet jag, men det är Spinning-beatet från In The Sun bara.
jävla bra platta faktiskt
instämmer, jälla bra platta faktiskt!
fan "gömma mig" beatet hörde det hos en polare idag, värsta club bangern!
Redaktionschef
2007-10-08 01:25
En klar uppryckning sen förra skivan, men jag förväntar mig fortfarande mer från Mange. Men glad att han vågar flowa lite snabbare på den här plattan.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Vilken är den tredje rusiaklåten då? Gömma mig, Håll käften del 2 och..?
Har hört snippets nu och det måste vara Hip hop nonstop. Hoppades på något intressant från Rusiak men det här låter nästan som överblivna ITS-beats.
"HipHop NonStop" om jag inte missminner mig...
ja jävlar den här skivan var en frisk jävla fläkt kommer att spinnas en hel del denna gråa höst ! big up mange
don't worry if i write rymes, i write checks..
jag tycker mange är en sån som är där han är rapmässigt bara för att han känner rätt personer.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
riktigt wack skiva...fattar inte hur folk kan lyssna på han det enda som e bra e att han har hyffsat flow, resten suger... enda låten jag gillade var Jag Talar Ut...
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Yun_DI: Det ligger nog ungefär 100% sanning i det du säger :)
Tick Tack är riktigt fet, har spelat den väldigt mycket.
oj fick en liten sur uppstötning igen när jag läste låtlistan
Jag är tydligen en våldtäktsman?
skivan e bra.. 3-4 låtar e bättre än övriga.. gömma mig, känslan kommer tillbax, hiphop nonstop sen enhalv poäng var för gifti o talar ut.. håll käften 2.. vad gör rusiak, fucked up hela versen.. bara jag som va trött lr va han inte off hela haha aja.. peys
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
tyckte håll käften 2 var charmig som fan, och precis som del ett var Eye n I bäst. riktigt fet platta, vart glad av att höra att han höll på med en ny, och fan jag vart inte besviken! otroligt positivt överraskad! fet skit!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
mange Schmidt.. vad är felet på folks öron detta är inte BRA musik!!!
Juventus
los_krillos P20 var lugn, vi ar flera pa din sida emot de 5 som koper hans skiva
cleant som fan enligt mig.
MKF Lojalitet Till Graven -crew
keff skiva, this can't be hip hop
Sup Now...
Jävligt fet platta!!! Blev riktigt överraskad över kvalitéen!
Ärligt, "cleant som fan enligt mig." å herre gud det här är så jävla lamt. texterna är som taget från något barnprogram och jag hatar hans gnälliga snäva röst. mycket hata här men jaa.... beaten va väl helt okey ?
Don't do drugs, don't have unprotected sex,. don't be violent... leave that to me.
Såg nån låt på mtv som handla om att sätta alla hatare på plats etc... Ärligt Markoolio har mer pondus än honom. Hans shouts out till Ken på slutet höjde verkligen hans streetcredd... "kattarom kattarom"
inte hört mycket, bara nya videon, men blev förbryllad över hur enkla dagis rim han använde... "du frågar chans på mig, jag frågar chans på dig, jag vill göra porr nu" -typ.... helt ok om man är markoolio men jag vet inte hur mange ser sig själv, seriös eller ploj... that's da question.
Ja'da!
Beatet till Håll Käften Del 2 är fan det tyngsta jag hört på länge... helt sjukt.
Skulle nästan vilja kalla honom Sveriges Diamond D with the crisp and simple flow. Inte så bra beats som Diamond obviously, men han är grym. Trygg.
Tycker faktiskt att han har riktigt feta beats generellt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
diggar honom fett asså!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
HATA INTE PÅ MANGE!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Lyssna på Slick Ricks flow och lyssna på mange så kan ni många gånger höra likheten. Mange gör sin grej och han gör det bra.
http://www.kalvinhiphop.com
haha slick rick gjorde det pa engelska 20 ar sen, men visst, jamfor du
20 år sen? märks att folk inte kan sin hiphophistoria. testa lyssna på "Slick Rick - The art of story tellin" från 1999 (som förövrigt Rusiak har producerat ett spår på). mateyboy, slickrick är fortfarande aktiv... flowet är jävligt likt mange schmidts lazylaidback flow.
http://www.kalvinhiphop.com
Man blir nog utskrattad om man nämner honom som grym hiphopper men vafan, han är ju skön snubbe för fan! hoho