behöver hjälp.
ngn som vet vem/vilka som gjort den här låten me följande text?
När lärarn frågade mig så fick jag tunghäfta Inte ett dugg frestad utav att bli en av klassens plugghästar Han som nästan alltid kom för sent och dök upp nån gång vid lunch tid Och stack med polarna så fort han fått sig en munsbit som i bland kom på lektioner då satt o skissa va borta 40 minuter sa att han vart o kissat trodde på sin konst men blev stämplad för nån slags vandal ingen visste vart han va när det var dags för kvartsamtal
Jag var den där ungen som hade vänner men som aldrig riktigt passa in han som drömde om att bli rappare med skallen fylld me vassa rim som var duktig i plugget men aldrig motiverad alltid kompenserat men livet var för komplicerat den som växte upp med familjen i stockholmsförort lilla ungen illa tvungen o bli vuxen för fort den som fick för stort ansvar ledde till sinneslugn Den som själv fanns kvar bara 10 år ung livet var tungt för den som inte palla inåt blicken vände Klassens clown allas vän som ingen riktigt kände men något viktigt hände jag bytte tankar mot blyertsstift kastar ankar slutar fly till sist
Jo visst jag knarkar ibland och jag super och slåss, men det händer inte så ofta för jag är inte så super på att slåss
|