I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Natural Bond's bortglömda platta

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-09-17 01:16

Natural Bond's bortglömda platta

Försökte hitta den på en torrentsida häromdan eftersom den är nästintill omöjlig att hitta IRL..

Och när jag googlade på Natural Bond på wikipedia så står det att dom inte ens har givit ut en platta (haha)

Så jag undrar nu om någon vet vart man kan få tag på den?
En av mina första plattor jag lyssnade på

Sagofigurerna.

2007-09-17 08:32
skivloppisar lr nätet (whoa, blocket whatever typ) is ur best shot. hittade mitt ex för 10 pix på micke's, hornstull..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-17 15:33
vilka låtar finns med?
shimmy shimmy yo

2007-09-17 17:17
Hmmm... mig veterligen har aldrig Natural Bond släppt någon skiva. Det var snack om det runt 2000-2001, men det blev ju aldrig av... Men har jag missat något så upplys mig gärna - vad heter skivan ifråga, vilka låtar osv?
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Skivsamlare

2007-09-17 17:33
finns en 12" släppt. Den låten är med på Petters första mixtape med...
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!

2007-09-17 18:41
Aha... Verbal Rak Höger, eller hur?
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Producent

2007-09-17 20:08
"Lär Dom" skulle ha varit med på Natural Bonds skiva men hamnade på Eye-N-I´s skiva.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2007-09-18 10:19

Finns ingen fullängdare släppt. På 12' som jag har är "Eller" som senare hamnade på Petters platta "P" första spåret och "Verbal Rak Höger" är andra spåret.

Alla gick åt olika håll och låtarna som fanns inspelade hamnade som sagt på andra alster istället för på NB's platta som var tänkt att släppas via EMI.

Skamvrån Productions
www.tinitusochted.se