Ge mig denna i mp3 format nu snälla!
JKIBMM
Top 3 bästa i låten enligt mig 1. Afasi, var galet skön start på låten 2. Adams Ray - Riktigt vassa lines 3. Organismen med en milimeters seger emot Lazee Mest förvånad blev jag över Manges rader..det var bättre än jag förvänta ifrån honom...mest besviken blev man på Sam-E och Paragon
JKIBMM
ere ingen som hajjar att mange bara har översatt adams vers?
Flame, Alibi, Sam E o Jay va fetast
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
kung fu är inte första gången han översätter en låt, fast i detta fall tänkte jag inte på det måste lyssna igen bara för att höra det
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
bara hört halva nu men den va fan kass.. ärligt låter som dom tvingats skriva sina verser på 1 minut allihop.. orginelet så galet mycket fetare
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
kung-fu: Jo men det är ju just därför jag diggar hans vers, han är knappast den starktaste rapparen rent tekniskt sett men han är en jävel på att översätta texter så att de är fyndiga och med glimten i ögat men fortfarande inte blir för tramsiga. Men det kanske bara är jag som diggar det...
http://www.myspace.com/akinonline
Akin_O-Y Fan va rutten den va asså, de där beatet dödar o då gäller de att man iallafall har någorlunda skills för att låta ok. Fan ja skulle bara vilja ha beatet o lyssna på asså de e så sjukt fett.
Lyssnar på låten nu, det jag kom och tänka på är vad Org12 tycker om att köra efter Mange :) Senast jag läste org's blogg så hatade han manges musik.
OH SNAP! den va över över över över över över över över över över över över över tung. kan inte klaga på någon som droppa där. alla va feta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Azzet: Haha jag tänkte på exakt samma sak
jag tänkte oxå på det.. han ratade ju mange som fan
http://www.myspace.com/akinonline
kan någon snäll kopiera vad organismen har skrivit om mange ?:)
vart hittar man organismens blogg?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Saxat från Organism 12's blogg på myspace! myspace.com/organism12 03 Sep 2006
"GLASSIGT?!
Jag måste bara få ur mej det här. Mange Schmidts jävla skitlåt "Glassigt", är den absolut värsta smörjan jag har hört. Kanske någonsin. Det är så jävla klassiskt Sverige att något som är "plojjigt" ska bli stort. Fy fan vad dåligt det är... Fuck ALLA er som lyssnar på sån jävla dagismusik.
Om någon läser det här och känner Mange. Säg till honom att sluta rappa NU på direkten! Hälsa gärna från mej..." ------------------------------------------------------------ 04 Sep 2006 ´
"GLASSIGT!? DEL 2 Aktuellt humör: Tillfreds
Oj oj oj vad det här fick folks trosor att glida upp alldeles för långt i röven. Det var inte mycket mer än min dryga åsikt vad jag tyckte om karlns musik. Jag kan inte ge någon props eller glädjas åt att sån skitmusik blir stor. Jag hade nog fan blivit gladare om Trippel 1 gjorde come-back och sålde platina, och det är verkligen inte min favoritgrupp! MEN, dom va seriösa iallafall och kunde rappa.
Jag har definitivt gjort min beskärda del "ploj" låtar och gör det fortfarande från gång till gång. Men rader som: "när du hör en bra låt och din partner är kåt, då är det glassigt" får det bara att skära igenom hjärtat mitt.
Mange är säkert världens trevligaste dude, och visst, han har tagit sig an att försöka göra om lite klassiska låtar. Men enligt mej inte lyckats med mer än Children's Story, resten är bara otighta, sunkigt rimmande, ooriginella försök till att hylla skit bra låtar, men det slutar 9 gånger av 10 med ett platt fall och magplask. Alla "covers" oavsett genre är inte bra bara för att original låten är en klassiker!
Mange Schmidt är inget annat än en hiphop variant på Lordi som känner "rätt" folk.
I och med det, så lämnar jag det här, och ska nu låta er gå tillbaka till era alldeles för tighta trosor. Ha en bra dag nu, gör inget jag inte skulle gjort.
Ni kan kalla mej Ågren
ps. Jag brukar inte palla bry mej, men det här blev bara lite för mycket."
den 20 September så kommer det delas ut mixtapes till kunderna i nya recognize butiken i skrapan..
Flyer Petter kommer att vara dj.
Detta är början på en 8 dagars kampanj tillsammans med RMH & THE PAGE, som heter WE RUN STHLM!
Missa inte detta!
/DUB
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
Adams-Ray lägger den fetaste versen här asså! Big up!
kremmeltorium P17 säger du att inte lorentz har någon stil är du helt utvecklingsstörd? Killen har ju skapat en egen stil vad det gäller rap.
För övrigt, fett, remixen är cliiin
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Lorentz var riktigt jävla kass på den här låten... om han är bra annars låter jag få vara osagt. Han kanske är skitduktig, va vet jag..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Lorrelight har även skapat ett eget skriftspråk på internet som är crrrrääjzieee...
Lorentz var inget vidare men låten var sjukt tung
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Redaktionschef
2007-09-10 23:33
oik> vad snackar du om, han lånar ju mest bara en massa uttryck från amerikanska rappare och vrider lite på dom.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Mange Schmidt och Adam Tensta var tyngst. Helt jävla ärligt. Addeboy och Cliff göre.
kasim upp i mixen hur gåre
Ryser i ryggraden när jag ser uppställningen, got damn. Adams-Ray dödar hela skiten, Paragon är man lite besviken på och Lorre hade lite skum mix...
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Fan va Eboi är tight.
nananaaa
gimper x1.. fattar du inte att mange är dålig.. inse.. han är sveriges sämsta rappare.. jag hade kunnat göra bättre låtar än han och jag kan säga att jag är inger rappare jag lyssnar bara på hiphop.. mange har inte ens på den låten att göra..
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
Curt. Jag fattar inte att Mange är dålig. Jag tycker att han är pissgrym. Kvalitet behöver inte vara Tonedeff-flow eller trettonstavigt rim. Det kan vara något annat som inte riktigt går att sätta fingret på. I Manges fall är det så. Det är bara så jävla skönt. Så jävla, jävla skönt. Nej, han är ingen Ghostface Killah. Men det är ingen annan i Sverige heller.
kasim upp i mixen hur gåre
bäst var mange schmidt sen va adam ericsson tung på sista versen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Håller fan med han bäst var mange schmidt sen va adam ericsson tung på sista versen.
Adams-ray är helt jävla galen!!!! sjukt jävla flow
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Producent
2007-09-15 08:13
Inte en enda tjej på hela låten.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
adams ray och org12 skiiner över alla!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
detta va ju lätt nått av de fetaset jag hört
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Jag hittar fan ingenstans där man kan tanka låten av det som ni länkat. Hit me!
DIF!
Där ser man :) Glatt överraskad över att Mange Schmidt inte sög. Verkar som att det han behöver för att leverera okej är någon annans text och ett förberett flow. Dock långt från bäst på låten... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Redaktionen
2007-10-01 20:50
nog de bästa i hiphopväg i år, från sverige alltså.. tror och hoppas på RMH efter det här tapet.
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Mange Schmidt, Afasi och Org 12 var dom som var bra på låten enligt mig =)
tycker inte de va nan som egentligen stack ut. gillar inte tensta o ja stor mej pa lil wayne wannabe snubben get real for fan
myspace.com/internationalcircus
JohnJohansson112, petter och ken lol @ uuuuuuuuuuuuuuuuuu
Mikael Söderlund was here!
Var finns låten nu?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Redaktionschef
2007-10-02 13:43
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
rar vafaan?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR