Norrköping
Ska flytta upp till norrköping om en månad. Vilka rappare finns där uppe och vad finns det för hiphop-ställen? typ som open-mic i lund eller Arena i malmö menar jag då. Help me out, I know nothing. peace
Jag Är RapparKalja
Åk över till Linköping på helgerna! Tar inte så lång tid med tåget.. Större och fett mycket roligare stad med lite open mic events på vissa krogar och så.
A´fan, nice :) men finns det inget typist hiphop-ställe i någon av städerna?
Jag Är RapparKalja
Skivsamlare
2007-07-05 16:15
Yes! In Concert — For the love of music
när du kommer till norrköping, så vill du inte åka till linköping. här finns det massor av bra rappare. och det dyker upp hiphopgrejer lite då och då. håll ögonen öppna!
spana in klubb & konsert forumet, där kan du hitta en del.
Njaaa jag skulle nog säga att Linköping är roligare men det kanske är en smak sak eller nåt hehe.
Det enda intressanta som händer i Norrköping är Augistifestivalen...
Fast iof så är jag under 18 och kommer därmed inte in på vissa klubbar el krogar.
Jag står så bra som jag sitter, så jag tror jag ligger kvar..
kuk i lkpg... norrköping är mycke roligare.. och många bra rappare från norrköping, rikard, danne w , niprone o dom där. bla bla..... linköping är roligast för pensionärer. och dom skryter om att staden är större (5000 pers) fast dom 5000 är datanördar
Östergötlands Finest :P hehehe
5 tusen datanördar haha den var bra! Och till er Linköpingsmuppar, det stod Norrköping i rubriken, kom inte in här och smygkredda eran universitetsstad...... Finns många bra rappare i Norrköping, men vissa är ganska osynliga.....
underground civilians...
saaaru..
nkpg suger när det gäller hiphop,, förutom jag då
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Speech Defect också va?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
5 tusen datanördar? Seriöst hahahaah skulle det där vara roligt? Och btw, det bor inte 5 tusen mer i Linköping än Norrköping.. Testa 15 000 så kanske du kommer lite närmare! Varför blir ni arga för att man tycker att Linköping är bättre? Fan hur gamla är ni egentligen? Dessutom undrade han ju båda städerna era idiiiz!"A´fan, nice :) men finns det inget typist hiphop-ställe i någon av städerna?" Mjoo i linköping så är det t ex HipHop på fredagar på Maxim.. Ibland är det folk som uppträder, ibland är det Open Mic... Vill du gå och se på rappare så är det bästa sättet nog att gå ut på krogen.. Brukar komma lite då och då.. Dogge, Petter, Ison & Fille osv osv..
fan jag ska också flytta till nkpg .. idag faktis.. :) lr imorrn på riktigt.. tar ner grjjerna idag :) soft..
bergaunit haha okej jag missade det... 5000 datanördar och 10000 pensionärer. men jag förstår inte nu...Varför blir ni arga för att man tycker att Linköping är bättre? Fan hur gamla är ni egentligen? jag blir arg för att ni inte kan inse att linköping inte är bättre än nkpg. ni sitter ju och ljuger för killen... tycker synd om han. jag är 14.
Norrköping suger. Skit i att flytta hit! Om det är ett uteliv du söker så ska du definitivt inte flytta hit. Då är nog Linköping bättre.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Mannen, som sagt du är 14 år.. Jag tror inte att du är så medveten om vad man kan göra i varken Nkpg eller Lkpg.. Jag tror inte att den här snubben vill veta på vilken parkbänk i stan som man kan softa på med grabbarna och ett glas vatten från mc donald's... 5000 datanördar och 10 000 pensionärer var lika roligt som ditt förra skämt btw!
1-0 till bergaunit :D
Varför detta hat mellan Nkpg och lkpg? vi är ju tvillingstäder, linköping är väl 5 minuter äldre eller nåt... Jag har också små aggressioner mot lkpg, men vet inte varför, jag är inflyttad.
bergaunit vad nämde han nåt om lkpg i sitt första inlägg, antingen är jag så trött att jag inte ser det annars är jag blind?..
saaaru..
Linköping är en tråkig stad.
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Norrköping är inte vad det en gång var...
www.soundcloud.com/hybrismusik
Hahaha ni känner hat mot Linköping men vet inte varför? Shiii, skulle vara soft om ni kom på något konkret men men nu pallar jag inte mer.. JAG tycker att LINKÖPING är roligare än NORRKÖPING!!! Fan låt mej tycka det då! NO FURTHER QUESTIONS!
vi dricker inte vatten från mcdonalds på en bänk... vi sitter där inne... och irriterar personalen. såmfan, har du sett robin som jobbar på mcdonalds i nkpg? han e skit grym anyway. tack för ni lyssnar
Hahaha det sista ni hör från mej i denna tråden.. Promise!"sitter där inne... och irriterar personalen" Om du försökte få dej att framstå som en cooling så lyckades du nog inte. Snarare tvärtom Lill-Killen ;)
parra menar du stooooora robin? han är fett cool om du menar han..
saaaru..
hahaha ja försökte inte vara cool... aaa ja menar stora robin :D ja o min kompis har spelat xbox hemma hos han hahahhaaha ::D:D:D:
Han är fet ;)
hehe jag är barndoms kompis med han:>:> känt han sen lågstadiet, kommer från samma område som han..
saaaru..
fan va grannt
Vilken Robin är det ni snackar om? Robprone?
McDonald's Drottninggatan?
Haha fan vad offtopic ;)
Ljungberg: alla krogar på en gata i linköping...gg
Remember remember. öhh?
Gigget: Antar att du syftar på Ågatan.. För det första, finns många som inte ligger på ågatan med.. För det andra, det är ju nice att det finns många krogar på samma gata.. På så viss blir det aldrig dött ;) Massor av folk samlade på samma gata, det kan man ju inte klaga på ;) Faaaaaaaan, jag bröt mitt löfte btw hahha!
Gigget: Och vadfan spelar det för roll mer exakt? :S
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Jag är från norrköping, fast nu mera bor jag bara här vissa veckor/helger är mestadels i stockholm. Norrköping är inget att hänga i granen, häng det ordagrannt! fuckpeking
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
oik du blev säkert mobbad i norrköping....
Haha
Producent
2007-07-12 21:57