Nån bra depplåt?
Vet ni nån bra depplåt? Ska typ handla om kärlek?
sluta deppa!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
vill du inte hellre ha nån feelgood låt då? tråkigt att vara nere ju ;/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är du deppig blir du ju knappast mindre deppig över att lyssna på en deppig låt?
Chrome - Broken The Ninjas - När du gått Är dom jag kommer på såhär på rak arm
Ok that's wack, tänkte också föreslå The Ninjas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haru blivit dumpad eller något liknande så rekommenderar jag: motorisk afasi - ensam i frihet petter & pstq & nån sångare - pissar på dig (checka pst's vers..) annars vet jag inte. finns jävligt många deppdepplåtar. det är rätt personligt. vad du gillar. pu. s. lycka till, gå i frid och sånt.
Quynh: Det är Petter - Pissar på dig feat. PST/Q & Castelo (från Prominent) Och jag kan hålla med dig om att PST/Q's vers är brutal!
antar att det bara är jag som lyssnar på deppig musik för att bli gladare... att andra människor känner liknande/samma känslor..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Jag personligen är lite svag för Everlast - Broken av någon anledning...tror den spelades i mina öron vid rätt tillfälle i guess...aja deppa inte för mycket mannen! frid
JKIBMM
Ska du ha tips på nåt bra rakblad också?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
killen P19 Var hittar jag den låten för "köp"?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
annars kan man ju tanka random låt från frizon eller whoa. dagens rappare skriver ju bara depplåtar.
S-oteric: Syftar du på Petterlåten?
pst/q - vill inte/kan inte...den brukar jag lyssna på när jag är sur, men det är nog bäst att lyssna på nått glatt om man vill att skiten ska försvinna, fast kan ju vara lite mysigt att strö salt i sina sår ibland å tycka riktigt synd om sig sen. peace!
MTMTX
Skulle också lyssna på en mer uppåt-låt, men smaken är ju som baken, så låt oss komma till saken. (Haha, shit jag rimmar ju!)
Om låten ska handla om kärlek så är det nog RMK du ska kolla upp.
Här är hans frizon . Kolla in "Den Sanna Kärleken", det är mitt tips.
Folk som tittar snett för att jag nämner RMK, jag
skiteri, snubben gör mest depplåtar av alla typ, men han gör dem också bättre än de flesta.
Yeah, you know..
killen p19 Ja.
Producent
2007-06-19 12:36
Petter-Det är över nu
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Om inte annat kan man ju bli deppresiv av att höra Petter försöka rappa.
n here we go, lite blandad hip-hop med randoms, sjukt bra depplåtar dock. Fonky Fresh - Välkomnar Ljuset Danish - Kvar Här I Dimman Gyllene Tider - När Alla Vännerna Gått Hem Thåström - Fan Fan Fan Taking Back Sunday - New American Classic RMK - Motgångarnas Blomstertid Niprone - Can't find my way out Mange - På Toppen Av Mitt Berg Linkin Park - My December Lifehouse - Somewhere In Between ken - Tittar Ner Incu - You're my sun Hinder - Lips Of An Angel Advance Patrol - Jag Finns Här Med Er Nu
TR - Dåtid, Nutid, Framtid
Men lika glad är jag för det!
Ny låt igen! Brutteh - Ignorera regnet. Shieee, ännu mer deprimerande musik. Känns bra nu, men det vänder nog med vädret! Låten är riktad mot mig själv i hopp om min egen förståelse" -Saxat från
brutteh.se HÄR kan ni ladda hem låten.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
CiceKNo2 P15 vart fick du ta g på den ?
alltså man kan inte bli deppig av hiphop! men om du vill göra ett tappert försök så lyssna in några låtar från 2pac
Medina - För långt bort från mig och Sam-E - Ner
Peace Man FuCk U
Myntah & SmyR - Du är den enda personen!
vilken platt och hög vägg c(=
K.I.M.M - tänk alla gånger
-peaCe-