I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Promoe - Standard Bearer DVD

Svensk Hiphop - Allmänt

Groupie

2007-06-18 09:44
Bokade skiten på CDon men har fortfarande inte fått den, börjar surna lite nu.
Skivsamlare

2007-06-18 09:55
Nja, den är inte alls lika bra som man förväntat sig. Byggt upp stora bilder över hur den kommer att vara efter att ha sett Timbuks "Funken styr våra steg", då den också är gjord utav Nimativ Form.

Visst är den intressant, går inte att klaga på - och en hel del sköna klipp. Men hade viljat ha mer, lite för seg och kort helt enkelt. Hoppas på någon tung DVD nästa år då DVSG har jubileum, ge oss!
Yes! In Concert — For the love of music

2007-06-20 14:43
Jag beställde mitt ex på ginza för två dagar sen och fick dvdn idag. Den var sjysst, Promoes voice dubs kändes lite tillgjorda men annars var det nice.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-06-21 00:01
Tycker slutet är klockrent när han kör av vägen lite lätt och går ut och bara tittar på skiten
David VS Goliath

2007-06-21 13:02
tyckte dvd var riktigt skön och cd var bra med, även om man hört alla så är det alltid kul med en cd med massor av bra låtar.  såg dvdn med  två kommpsiar som inte alls är särskilt  inne på hiphop men båda gillade den åxå, den ene som är punkare ville att jag skulle skicka några låtar till och med, tyckte jag var kul. promoe har verkligen hjärtat på rätta stället å jag tror att det är de som många gillar och det är väll därför han och blivit så stora, bra texter och bra rhytm. big up all LTR. peace!
MTMTX