I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Promoe - Standard Bearer DVD
Svensk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
killen P39
Groupie
2007-06-18 09:44
Bokade skiten på CDon men har fortfarande inte fått den, börjar surna lite nu.
bojjan P40
Skivsamlare
2007-06-18 09:55
Nja, den är inte alls lika bra som man förväntat sig. Byggt upp stora bilder över hur den kommer att vara efter att ha sett Timbuks "Funken styr våra steg", då den också är gjord utav Nimativ Form.
Visst är den intressant, går inte att klaga på - och en hel del sköna klipp. Men hade viljat ha mer, lite för seg och kort helt enkelt. Hoppas på någon tung DVD nästa år då DVSG har jubileum, ge oss!
Yes! In Concert — For the love of music
xpertize P40
2007-06-20 14:43
Jag beställde mitt ex på ginza för två dagar sen och fick dvdn idag. Den var sjysst, Promoes voice dubs kändes lite tillgjorda men annars var det nice.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
R2B P40
2007-06-21 00:01
Tycker slutet är klockrent när han kör av vägen lite lätt och går ut och bara tittar på skiten
David VS Goliath
krillebajkoj P43
2007-06-21 13:02
tyckte dvd var riktigt skön och cd var bra med, även om man hört alla så är det alltid kul med en cd med massor av bra låtar. såg dvdn med två kommpsiar som inte alls är särskilt inne på hiphop men båda gillade den åxå, den ene som är punkare ville att jag skulle skicka några låtar till och med, tyckte jag var kul. promoe har verkligen hjärtat på rätta stället å jag tror att det är de som många gillar och det är väll därför han och blivit så stora, bra texter och bra rhytm. big up all LTR. peace!
MTMTX
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»