DVS Plattan
Ok, har fått reda på att mitt förra inlägg sög så jag ska bättra på det. Dom viktiga skornas skiva har nu kommit och den är verkligen jätte bra? Är det någon annan som oxå har hört den? Vad tyckte ni? Hur är förväntningarna från er andra? Hälsn Matchek
you had me at asl
Jag har plattan.. Den är lätt den bästa svenska plattan någonsin!.. kan också vara det eftersom DVS är den bästa svenska- rapgruppen.
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
och så länkar jag som en k*k med.. men gå in på www.domviktigaskorna.se
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Äh, går fan inte att länka härifrån heller :S
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
haha jag vet tji mannen, nått fel är det.
Hangaround
2007-04-27 08:14
Jahaa.. okey! Då tycker jag att alla går in på Techs länk och sen beställer skivan.
kostar den riktiga pengar? attsingens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är klart den gör, den kommer ju släppas i affärer och över nätet.
Den är riktigt, riktigt bra!
you had me at asl
Är den bättre än Ta din fajja?
Både text,beat & mixning!
Den här skivan måste ni ha, gott folk! Tror det blir det bästa som släpps i år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den är underbar!
www.permoman.com / www.myspace.com/permoman
sov inte på detta gott folk!
Ninjutsu kan sparkar och slag! smack i huvet och i mag -en
Jag har givetvis beställt den och väntar spänt på mitt exemplar. Ordet på gatan är ju att det ska vara den fetaste av alla DVS-plattor och jag hoppas att så är fallet.
SJUK (T) Roligt platta!! ett MÅSTE i samlingen!
jag e så RAK att du blir SNE!
fett! måste köpas!
http://www.myspace.com/akinonline
Har beställt nu. Sitter som på nålar och väntar. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHhh!!!!!!
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag beställde fan i fredags men har inte fått än, är snart hysterisk!
Beställde du i fredags får du säkert den på onsdag typ. Det har vatt helg och massa röda dagar och sånt
Representerar Trelleborg 4-life!
Mja känner också det, fast hade väntat mig att ha den innan imorgon ändå, är väl för optimistisk kanske :(
Så jävla bra platta! beställ ni som inte gjort!
Högt liv
Jag har hört en del från plattan, och det jag hört är fantastiskt bra. Beställde mitt ex idag, så hoppas den trillar ner i lådan snart.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
fan det låter grymmt jag beställde min i fredags så hoppas nu på att den kommer imorgon annars vet ja inte va jag gör :|
Fan kommer ihåg när jag var nere på en spelning med DVS i Oktober 2005 typ, och redan då sades det att plattan var på g. En dag kvar nu... eeehhn... dag... eeen... dag... måste... hållaaa... ut.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Har den nu med. Track 19 'Insekter' är så jävla bra att jag inte vet vad jag ska säga. Ska lyssna igenom hela kalaset grundligt och kanske komma med en liten review, vem vet.
fick hem den idag :) sitter å pumpar för fullt just nu..
Okej har nyss smällt in den i spelarn!
va efter man är! dags att hooka
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
haha "skittet" i slutet av Nä var guld :D
Gillar Karrière Fragile som fan. Men dom flesta är jäkligt bra, fett nöjd här. Inte nog med att de är sveriges bästa på rap/prodd (min åsikt), de är lätt dem med mest humor också. Sketchen när Armann ringer Prinzen är helt sjukt rolig!
märks att detta är riktiga grejer och inget fattigt påhittat hemmagjord label som vissa andra skånska rappare på whoa host host. mycket bra skiva! rekommenderar alla att köpa. min favorit är hur prinzen tjänade 5000 spänn, diggar beatet i den,.
fått min skiva nu, riktigt bra. har fastnat för spår nr 18 som gästas av jni : ) hela skivan spelas som fan nu.
Är det samma rappare som i Keffat Liv eller har jag missat nåt? Hade för mig att Prinzen och Mr. Cool var med i Keffat liv, Armann har jag dock aldrig hört talas om. Men de låter sjukt roliga och jag har ju hört "Prinzen - 21 frågor" så det blir nog beställning på den skivan!
Rappat skitlänge.
trEtton Keffat Liv = Prinzen & JNI DVS = Prinzen & Armann Men både JNI och Mr Cool gästar på skivan.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Dubbel Trubbel = Prinzen & Mr Cool Trendpickz = Hyper & Armann
När kommer skivan ut "på riktigt"?!
fittlänk... www.domviktigaskorna.se
JAha va händer ?!?