Peewee & Mackan - Fresh
Peewee & Mackan - Fresh släpptes den här låten på ngt mixtape eller nåt liknande? sjukt svår att hitta.. :/Låten
I hate to see her go but I love to watch her leave
ztår breve att den släpptes på något kinhgsize mixtape
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
kingsize mixtape låter inte rätt. Har för mig att det var innan kingsize ens fanns? men jag kan ha fel. Har nåt luddigt minne av att de fick cash nånstans ifrån och la de pengarna på att göra en video till denna låten.
We run these streets like cops do red lights!
har för mig man fick den på mixtapet som följde med första kingsize nummret.
100.000
mackans vers va fresh som fan! vilken amerikansk artist har kickat på samma sampling?? blir galen att jag inte kommer på det...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
vill säga att det är nån från justus league affiliate som gjort det, men kanske minns fel. står ganska still i tänkandet. thethyrday kanske?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Producent
2007-03-12 15:13
kung-fu P1 de e barry white dom samplat tror jag
Den där samplingen har används av många. Ice-T hade den på sin låt Walking in the rain. Masta Ace hade den på Survival. Jag vet dock inte vad samplingen heter.
LeToya har kört på samma sampling.
www.myspace.com/victorhollender
Det är en FRESH låt hursomhelst!
barry white stämmer bra, minns inte titeln
ya hörd mä!
Låten var faktiskt riktigt fresh. Kul att höra PeeWee, kändes som att det var evigheter sen.
"gotcha back like a chriopract"
Någon som vet var man kan få tag på låten. Om den nu är från ett kingsize mixtape, hur får man tag på de mixtapet?
I hate to see her go but I love to watch her leave
Mackan är så jävla bra på denna.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
låten är från evigheter sen oxå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
zax P27 Den var på en kingsize skiva. Tror det var för att marknadsföra tidningen dom gjorde låten har jag för mig. Den kan även vart med på en kingsize skiva till en tidning som inte släpptes i sverige bara i norge och så vidare....
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Producent
2007-03-14 21:06
Producerad av Saska & Seb-Roc för Masterminded
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
den var väl med på en FRESH mag skiva om jag minns rätt.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
De spelade den på p3 hiphop två ggr när den precis hade släppts, tror det var 03. Riktigt fet låt har lyssnat på den pö en pö sen den kom och inte tröttnat än
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Den kom ut på en kingsizeskive i Norge, til ett av de første kingsize magasinene.
kung-fu P1: Barry white - walkin in the rain heter låten har jag för mig
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
jätte gammal låt men den e rätt fresh :
Hej bror
Soft låt. Har pee wee gjort något annat förutom att "stå och pinka" i petters "så klart" video och sherlock grejerna :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Producent
2007-03-23 07:50
Peewee är med på Blues första skiva.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2007-03-23 18:12
han e me på magic villa också
Producent
2007-03-23 18:55
Han är med på "Kaos" och "Kaos 2000" på Kens 2 första skivor.
ja. var tusan har peewee tagit vägen? vi var ju whoa-bundisar förfan. nostalgi hej nostalgi hå!
www.silversystrar.se
nej förlåt. HAHA jag tänkte på fel person. peewee..det var inte peewee jag menade. ska inte prata under feber. tjena.
www.silversystrar.se