Ken Ring + Snoop Dogg + Diddy = Sant?
"Fick email från en av Diddy´s killar för några dagar sen. Hopppas verkligen att få ett par minuter med både Snoop och Diddy och det ser faktiskt ljust ut. Mycket spännande, bara dom inte är så stroppiga som många på den nivån är tyvärr. Men har hört att Diddy kan wrekonise bra saker. Och jag har med feta grejer. Vi får se. Får svar imorgon…" - Kens blog
Eftersom 90% av alla här inne inte verkar läsa allt innan dom skriver sina smart ass kommentarer så förtydligade jag första inlägget lite...
Asså Ken...Nej...Don't do it
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
ska man tjäna pengar e det ju smart att jobba med folk som alldeles uppenbart säljer skivor o tjänar pengar, klart det e tungt (vare sig man nu diggar t.ex diddy eller inte) ä
ä
hoppas det går bra för han om han får visa upp sina beats för dom... hade varit skitball... lycka till Ken!
nice faktiskt! put sweden on da map!
Västkust Rockerz
efter som mitt grattis inte fick vara kvar å jag vet ärligt talat inte varör skriver jag de igen. Kenso se till att du får prodda nått se till att du får ensamrätt på shines nya album ;)
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
god luck wish ya the best;)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Ken is King
Fuck Where U From, Fuck What U 'Bout! - Young Buck
Ken skämmer ut sig
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Fy fan vad nice.. haha.. det skulle kunna bli Kens väg till den absoluta toppen, för grym är han ju.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
hahahah vafan ska han med dom o göra? killen e lite passé o har inte så mycket o komma med ens i sverige, tror inte dom lyfter ögonbrynen för honom
www.twitter.com/mzamora036
alla som hatar på ken kan suga min kuk........puff är inte så värst bra men snopp är fett tung vem skulle inte villja samarbeta me han allvarligt så håll häften bitches
det vore väl kul kanske. personligen skulle jag tycka det var coolare om dom satte sig ned med up hygh dock...
skriv kort, helst inte alls
alla som hatar på ken kan suga min kuk Bästa kommentaren i denna tråd!
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
ken borde se till att några av hans productioner hamnar hos bad boy south och Block, t.ex. big gee skulle nog kunna göra något fet med dom.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Death Row hade säkert proddat honom... om dom bara inte hade gått i konkurs.
Även om man tycker Ken är passé så kan man inte förneka att otroligt många i hip-hop kretsar på hög nivå verkligen tycker att han gör bra beats...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
kunnta P20 : du vet väl vilka Ken jobbat med de senaste?
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Tee-Bone/ Jag vet inte, kan du berätta är du snäll?
"så håll häften bitches" Jag hajar inte? Vad betyder det? Hål i höften?
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
Vilka har Ken jobbat med det senaste? Jag har ingen aning. Uppdatera mig någon!
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
ljunberg Han håller på och proddar ett helt album åt Brooklyn gruppen Smif n Wessun i Sidelak Studios, vet inte om de är klar men det e överfett, han har även haft flera spelningar med dom. så det skulle inte förvåna mig om han skaffar bra kontakter mi USA nu efter det. Å tiller som säger att Ken e passe, haha jag skrattar snubben e tillbaka kan jag gott lova.
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
det är väl bra om han får lite pengar, frågan är bara om han gör något vettigt för dem.
Precis jvla jantelagenfags
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag diggar inte ken som rappare numera och visst, han kanske inte står i rampljuset som rappare. Men det går inte att förneka att han är en duktig procudent och där har en jävla massa feta grejer på gång! Jag lyfter på hatten och hoppas han lyckas fixa ett samarbete!
Cutta dom Ken, för faaaan! Hoppas det går bra för han, diggar Ken som fan...bara kul att han får jobba med folk över plurret!
U wanna war, Ill take U to war!
Själv tror jag att det kommer att gå ganska så bra för han med det där.. Eller får hoppas att det gör det iaf
Wolves!!!
Ken är grym producent, inget snack om saken. Däremot kan man ifrågasätta huruvida han är lika grym rappare eller inte.
Vem är du, tjänsteman?
haha, var det någon mer än mig som läste i aftonbladet om snoops framträdande här?
hate my dress code Gucci this, Fendi that, what you expect hoe?
ikolito Joo jag gjorde ju det... Hehehe
Wolves!!!
url till ken ring's blogg?
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Hoppas han fixar det... Fuck vara real, put sweden on the map... plus att han kanske tjänar lite cash och lägger micken på hyllan..
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
kunnta P20 vad fan har du själv att komma med?
kul för ken, han är en riktigt duktig producent (och rappare för den delen)
"Va snackar ni om?? som om ken e ny till amerkansk hiphop för er som inte vet så har han gjort låtar me Proof (r.i.p) å särkert massa fler tro mig" Minns jag rätt så sa någon i D-12 (tror t.o.m att det var Proof själv) som sa att dem inte ens visste vem Ken var, efter att Ken Ring hade gått runt och snackat att dem inte vågade ta droger här när Ken erbjöd dem.
trading places är riktigt het
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
smif n wessun var riktigt bra i borlänge, men ken lever aldrig upp till mina förväntningar..
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
dirtyfist P2 - Ken har spelat in med Proof, tror det var i norge t.o.m med Tommy Tee bakom spakarna. Har för mig det var nåt om första gången proof hängde på Eminem till sverige så var Eminem i rampljuset och proof blev lämnad åt sidan och "den enda" som uppmärksammade proof var kenta, och dom knöt väl någon sorts kontakt dära. Sen nästa gång Proof var i sverige lirade dom tillsammans. och låten heter "vart e du" har jag för mig, du hittar den garanterat i mp3 arkivet här på whoa. Kul att det går bra, shush!
soundcloud.com/brormusk/sets
Ken säger på låten 2000-talet att han fick ett meddelande av Proof medan han satt inne. Så Proof lär nog veta vem Ken är.
crew - det kan ju helt och hållet vara bullshit, men jag misstror inte. Men när det finns så starka bevis som låtar i MP3:arkivet på den här sidan och folk nekar att dom känner till varandra så får man ta sig en tankeställare alltså.
soundcloud.com/brormusk/sets
"men snopp är fett tung vem skulle inte villja samarbeta me han allvarligt" lol.
you can't scare me, i'm sticking to the union.
Ken säger på låten 2000-talet att han fick ett meddelande av Proof medan han satt inne. Så Proof lär nog veta vem Ken är. Fast Proof har verkligen sagt i en intervju att han inte hade en aning vem Ken var. Nån ljuger uppenbarligen.
www.plaingold.com
Rubio Inte nödvändigtvis så att någon ljuger. Det beror kanske på när intervjun ägde rum.
Rubio Ken och proof har gjort en låt tillsammans!
If you get there before i get there get a fuck outta there, peep my words! ! www.myspace.com/ruztel <br> <br> WWW.SIXTEENBARS.SE
ni känner inte ens snubbarna varför orkar ni bryr er om dom kännde varandra eller ej.. big up kenta
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Det va en annan i D-12 som sa det... Inte proof, vi va bra vänner R.I.P och tankar till hans familj.. peace
www.barabazz.com
*ken feat. proof från d12 - VART E DU *ken feat. swift & proof från d12 - NOTHING
Madjin
Var finns låten Nothing?