Skivsamlare
2007-02-09 21:21
dvsg = david mot goliath. berättelse i gamla testamentet hur den judiska kungen david slogs mot filisternas jätte goliat. brukar generellt gestalta den svagas kamp mot det starka.
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!
med tanke på att både cosmic och supreme mer eller mindre har varit utfyllnad(till skillnad från embee och promoe) så kan man väl inte säga att det gör så sjukt mycket...
What would macgyver do?
Shit! Undrar nar det ar dags for fattaru att slappa mingus ocksa.
market
Tråkigt tråkigt...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
never be the same again fyfan vad trist att en av sveriges bästa ska lägga av, hoppas att de som kommer nu blir riktigt fett iallafall så att man får fina minnen.. hoppas att han gör en jay-z också!
Men lika glad är jag för det!
det känns förbannat tråkigt Men jag önskar dig lycka till somfan :) Jag tänkte på detta för någon dag sen när jag läste Serons hejdo-brev.. fyfan :( DVSG <3<3<3
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
respekterar cosmics beslut men ärligt talat...VAFAN! :(
softa hårt
Synd som fan, fyll din plats med någon värdig backup rappare eller låt bli att fyll den at all :) Synd att du droppar, lär komma om ett par år? Psz
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Looptroop kommer aldrig bli sig likt, Cosmic!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Åååh Fan är looptroop utan Cosmic!? Ingenting fan !
SunShine Reggae!.
Jag måste säga att jag tycker att det är grymt synd att Cos har tagit det beslutet. Men jag förstår honom till 100% och önska honom & Troopen lycka till i framtiden. BIG UP CosM.I.C (021-STAR) ONE!
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
witty unpredictible talent and natural gang
Vi hoppas på att det är Jay-z tricks
www.myhype.se<br><br>
bara preme och mårten på scen? jag kan inte föreställa mig det.. ;( Men man kan ju inget annat göra än att acceptera det :P frid.. osv :) hoppas han kommer tillbaka
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
soft
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Tråkigt för oss lyssnare, men han tar rätt beslut om han inte har nån motivation kvar.
synd, vad mer ska man säga.. gött att han inte lämnar hiphopen helt iaf. Looptroop känns onekligen inte riktigt lika heta längre, hoppas att detta kan bli en anledning att förnya/förändra.. eller snarare gå tillbaka till den underbara stilen på MDCS-skivan ;) BIG UP COS!
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
Jag har iofs inte lyssnat på Looptroop sen MDCS ungefär, men vad jag minns var CosMIC inte bara sämst, han var med på typ var trejde låt och hade en halv vers, och var aldrig med på live-spelningarna. Han kändes rätt överflödig då i alla fall.
va gnällig han verkar, tycker inte om att resa eller stå på scen.. han borde vara med i "mogen för att prata pension" reklamen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och ja, att göra en "grym webshop!" till looptroop är verkligen samma sak, jaja kickass!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett inte lika bra looptroop helt enkelt.
www.myspace.com/victorhollender
Looptroop slutade vara bra efter Modern day city symphony.
sanning!
så sant som det är sagt! Men innan va de sjukt bra o andra sidan! Jaja...dom tiderna kommer aldrig tillbaka.
dom som säger att looptroop bara har släppt dåligt efter modern day city symphony måste tycka att all svensk hiphop är otroligt dålig eftersom fort europa och the struggle continues plus promoes tre plattor är bättre än typ allt annat i sverige
holma fo shoe..
Dom borde köra en avskedskonsert i Västerås så man kan ta farväl , Cosmic har bjudit på mycket glädje genom åren.
Bäckamellen
Hans myspace, står på Looptroop's hemsida
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Det var som sagt inte oväntat som någon sa. Han verkar alltid hållit sig i bakgrunden. Tråkigt att han la av men han kommer ju alltid vara en DVGS-Soldat. Nu blir det att lyssna på MDCS!!
www.myspace.com/rififikupp
Tråkigt... Blir det o störa grannskapet med lite MDCS!!!!! Få upp flåset igen o kom tillbaka om 2-3 år :D
lite surt dock men du har min kärlek anyway cosmic.. big up -
Gnosis yes. waxcabinet och det var det fetaste.
holmaa P0 ja.. den mesta svenska hiphopen nu är dålig, med nåt undantag någonstans kanske, men i stort ja.. modern day var det sista bra dom gjorde..
ok, promoe's goverment music är ganska bra också, men det är ju en soloskiva och den ligger närmare MDCS ändå..
Tråkigt som fan att Cos.M.I.C. hoppar av nu, jag tyckte det var en del rykten om att han skulle göra nån mer solo grej, men tydligen inte.. Men i shoppen kommer det nog dyka upp jävligt tunga grejor! Som folk har sagt, så har han ju hållt sig mest i bakgrunden, han har ju inte velat göra några intervjuer osv. iheller..
NOOOOOOOOO!
Follow the dao, right about....NOW!
Producent
2007-02-12 00:46
Jag tror alla tänker på låten "Fly away".
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
knas! cosmic är lätt grymmast i looptroop o en av dom bästa svenska
Det va bättre förr, svenskunderjord!
synd comic. att resten e kassa, vad va det om?
cutta dom
Shit då... vad händer med Casual Brothers då?
One love !
Close your eye's and be a part of my life! POOF! N-Town!
Har hört rykte om att några casual brothers låtar bara väntar på att vara med någonstans, men rykten är alltid bara rykten. Man får dock hoppas att de ifall de finns blir tillgängliga på sätt eller annat!
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
tycker alla ska ta en lyssning på last song
i just did.. men eksem har fel.
i get more pussy then panty!
Fan vad illa. De två Casual Brothers-plattorna är bland det bästa jag har på vinyl. Cosmic har alltid varit den jag kunnat relatera till mest i truppen
mycket tråkiga nyheter :(
"en lång person är bara en kort person som kommit alldeles för nära"
äsch tror inte det är något och vara orolig för. cos säger ju själv att han e med på några spår på den nya plattan.. och att han hoppar in o gästar lite då och då lär ju vara långt ifrån en omöjlighet. Det har gjorts väldigt mkt looptroopmusik genom tiderna och visst fan känns de som de bör ta slut snart. har sett dom live 10ggr och de är fortfarande de gamla spelningarna som sitter i bakhuvudet. modern day city symphony o struggle continues är faktiskt bra mkt bättre än de nyare tkr jag, dock promoes long distance runner platta är sjukt bra. livekonserten på hultsfred 2004 var ju helt jävla sjukt mos! oj gled iväg lite. men kärlek till er alla! gatuspelningar ftw föresten. long distance runner videon. Fist up!:D
Bmtf
soundcloud.com/brormusk/sets
Tråkigt men förstår hans sitution hel o hållet,
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
250 dagar?? sjukt. Vet inte om gruppen blir sämre direkt då alla tre är fantastiska. Dock tycker jag det känns tråkigt.
Helvete, det är såna här gånger man märker att man inte har minsta antydan till tidsperspektiv överhuvudtaget. Hur fan kan det vara tio månader sedan detta. Är det säkert att inte whoa har fuckat upp och visar fel datum?