I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
vad hände med feven?
Svensk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
mackanmedk
2007-02-03 03:18
vad hände med feven?
som rubriken lyder, vad hände med feven?
jps P42
2007-02-03 04:56
hon fick väl återgå till tunnelbanekuren efter sitt framträdande på grammisgalan eller vad det var.. GFX YO!
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
pajson F40
2007-02-03 09:13
Haha, Feven! Tror jag har hennes skiva liggandes hemma hos mor. Köpte den för att se ifall den var bra eller dålig - den sög!
Jag kom, såg, segra och står kvar
Trodde Feven gick under, ni räkna mina dar
Men Feven står kvar som gjuten i sten
och ni vet vad ni får när feven går på scen
YO!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
warmoose P38
2007-02-03 09:49
Hon hade ju ett barn som hette Eliot (precis som jag).. hon sitter väll hemma och är orolig över honom.
Hey
Borttagen
2007-02-03 13:10
Hört att hon har fått barn och bor i USA. G'd out.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mackanmedk
2007-02-03 21:41
Frågan som kvarstår är ju vad som hände med henne? Vad gör hon etc? Nån påstår att hon sitter i kuren i tunnelbanan, nån annan hävdar att hon bor i USA.
yazer P36
2007-02-03 21:58
Du e 13 det e därför ^^ Nu var jag sådär lite överlägsen sorry! :)
>:D
I rz 3vul g33nuz
kfir
2007-02-04 11:26
http://www.fevenstacktal.tk/
- Shiiiit! Tack så mycket, man! Where my peoples at, yo!? GFX, man. Var är ni nånstans, yo? Aight, ja jag vill tacka en masa människor så att jag glömmer, kommer glömma nån. Vi börjar med Petter, Pee-Wee, man, Bananrepubliken, of course, yo! BMG. Ey, min mamma, min mamma först och främst, aight? Gud, allt, mina peoples, GFX, yo! Min familj, min ah, alla mina vänner, man! Tack så mycket. GFX yo!
haha
kfir
2007-02-04 11:30
internet är rätt hemskt ibland :)
Feven
Shine Ghebremicael 19751019-XXXX Rapportdatum: 2007-02-04
Födelsedatum:1975-10-19 (en söndag för 11 431 dagar sedan) Adress:Sibeliusgången 2 7 TR Postnummer:164 73 Postort:Kista
Notering:
Nej
Taxeringsår:
2006
Inkomst av tjänst:
45 077 SEK (per månad: 3 756 SEK)
Taxerad förvärvsinkomst:
45 000 SEK
Sammanräknad inkomst:
45 000 SEK
Jag tror inte hon tjänar så fett med pengar längre på sina skivor :D
Dopeness P45
Producent
2007-02-04 12:46
Jag tror hon studerar, det stod i dn att hon skrev högskoleprovet. Jag såg henne på KRS-One´s spelning i somras.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Rainman P41
2007-02-05 12:53
Hon jobbar som PR ansvarig för sverige demokraterna.
Krica P45
2007-02-05 13:40
Hon skulle bränna sin BH men fjutta eld på sig själv och brann up.....eller brann ner välj själva :P
The man with the base just walked in, and hes spitting it down on the floor!
fsdfsdf P46
2007-02-05 15:20
Nu tycker jag ni är lite eleka. Hon var/är fan duktig. Problemet tror jag var att hon "togs upp" av populistiska krafter som gillade en utländsk tjej som hade skinn på näsan. När ex Mona Salin ville synas med henne osv satte det gång en våg som kan vara svår att kontrollera syns överallt och hamnar också i tvivelaktiga sammanhang och baksidan är att sån uppmärksamhet är ofta ganska kortsiktig. Man blir playad av etablissemanget. Samtidigt kan ens sanna målgrupp känna att artisten inte längre är "ens egen". Fel vänner kan va ens värsta fiender...
*Sätter på skivan som fortfarande tål att spelas*
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
Chico
2007-02-05 17:40
Hon hänger med RZA i NY
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Tillbaka till forumet