I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ADL tänker lägga av!

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-01-30 17:13

ADL tänker lägga av!

Läste igår på ADLs myspace att han har planer att lägga ned musiken och gå Allahs väg, vilket gjorde mig ruskigt deprimerad.
Han måste väl inte sluta göra musik helt och hållet hoppas jag?
Jag menar, personligen så tycker jag att han är en av de bästa både nationellt och internationellt genom tiderna.
Antar att han har ledsnat på att inte slå igenom ordentligt, och det är tråkigt, för han förtjänar verkligen att få mer uppmärksamhet.
Kanske onödigt att skapa en tråd om detta, men jag tycker fanimej att detta bör uppmärksammas. Det blir ett hårt slag och en stor förlust för svensk hiphop, dagen då ADL lägger av. Nuff said!

Om ni vill höra hans musik (om ni inte redan har gjort det) och läsa vad han har skrivit om hans musik och så vidare, besök hans myspace här!

Yeah, you know..

2012-07-14 22:05
Länge leve!
mok vurban
Producent

2012-07-15 00:32
Sveriges bästa mc.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2012-07-15 05:58

2012-07-16 17:17
Trist. Absent Minded-plattan kommer alltid att vara en klassiker och ett riktigt guldkorn i den svenska hiphophistorian. Nästan för bra för att vara svenskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-07-18 21:50
Inte för att vara den men snubben är totalt irrelivant med sin egen musik han verkar ha mycket jobb i usa som en ghost writer åt rnb artister verkar det som men utöver detta är det bara rent LOL att ens bry sig om en snubbe som hade väsen på tidigt nittiotal som inte har gjort någonting på tvåtusentalet inte ens skiva.

Det är som att Vanillia Ice skulle säga att han lägger av idag vem bryr sig egentligen?

Plus han har sålt mer än ADL men ja ni fattar nog vad jag menar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-07-19 00:22
hiphop som adam den lille.

DalastDon - du förstod att tråden var fem år gammal?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
DJ

2012-07-19 00:42
Fast man har ju önskat att ADL ska komma tillbaka och visa alla var skåpet ska stå sen 90-talet. Liknelsen med Vanilla Ice funkar inte alls då alla som gillar hiphop skulle jubla sig hesa om Vanilla Ice lovade att aldrig göra musik igen.

2012-08-06 16:03
DalastaDon, Jämföra ADL med Vanilla Ice... Vet att du bara vill provocera men du får dig själv att framstå efterbliven nu, så det är av vänlighet jag förklarar det för dig.

2012-08-07 01:44
easyskanking skrev:
DalastaDon, Jämföra ADL med Vanilla Ice... Vet att du bara vill provocera men du får dig själv att framstå efterbliven nu, så det är av vänlighet jag förklarar det för dig.

satan vad tung låt, svårt att fatta att det är svenskt :)