I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-18 16:27

TLK

Vad har EGENTLIGEN hänt med TLK.. Har dom lagt ner eller är det bara skitsnack. Salla jag ju gjort en massa på Fattarus senaste platta, och dom finns fortfarande kvar på Redlines hemsida.

Men hur ligger det till?

Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.

2007-01-18 19:01
Tssss, Dogge har knappast lagt ner. Har du inte sett honom i den nya El-Giganten reklamen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-01-18 19:02
Saulus: Han lade ner med att göra låtar pga det, om rykterna stämmer.
http://www.innuce.nu

2007-01-18 19:05
Förlåt om jag var lite otydlig men det var sarkasm jag sysslade med i inlägget ovan.

Har hört att Dogge lagt ner allt och satsade på en karriär inom poker istället?

Är det någon som kan dementera detta rykte eller är det sant?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-18 19:24
hasseB P18
kom tillbaks och säg d när du släppt 5 platter

2007-01-18 19:54
Numera tänker jag alltid på den där sidan på nätet "Ey len, tjacka min värdighet för fem å femti, cykel på köpet!" eller nått i den stilen. Synd dock Dogge var ju för fan Dogge...
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Producent

2007-01-19 09:57
poker är mer gangster
BLEZZ BEATS
Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på COULISSE