I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snook lugnar ner sej.

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-12-28 11:15

Snook lugnar ner sej.

Snook kommer nog inte komma med något nytt på ett tag, iallafall om man ska tro fullt ut på vad Big Danne sa när han satt i MTV's värdelösa morgonprogram Mycket Mer Än Müsli.

Danne sa det att han och Kihlen har fått det dom vill få sagt (han sa inte det med om orden, men hallå, detta var runt jul, och jag var full nonstop då), och har just nu ingen inspiration.

Danne sa även att dom fortfarande kommer vara aktiva med andra saker, så förhoppningsvis menade han att han/dom kanske gör gäsframträdanden och syns lite hör och var istället.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2006-12-28 11:39
Om du går in på
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/sandningsarkiv.asp?programID=2536

och sen väljer intervjun från onsdag 6 december 2006 kl 20.03 så är Snook med på andra delen. Då ställer programledaren frågor angående det där..

2006-12-28 13:51
Äntligen... ända sen Mr.Cool så har jag tänkt shut the fuck up already
Sittin sideways...
Lyricist

2006-12-28 14:12
Personen ovanför mig är knasig^^

Nej men oerhört tråkigt att höra, men samtidigt så är dom av den typen att dom behöver få något sagt för att låtarna ska vara intressanta, har dom inget mer att säga för tillfället så är det väl lika bra att dom är tyst ett tag.
Kasta in dom på ett mixtape med afasi och kicka lite back-in-the-days-vibbar så håller dom kvar publikbredden iallafall.

2006-12-28 19:17
RIP
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline

2006-12-28 21:51
Dom lämnar bara lite plats för ismen!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2006-12-29 00:09
förstår inte heller hypen kring dessa pojkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-29 00:47
snook for president för fan !

word Xeilon ! Hoppas verkligen inte dom är klara på länge.
WWW.ISMEN.NU
Redaktionschef

2006-12-29 00:48
Det vore väldigt tråkigt, men samtidigt är det ju positivt att inte spela in material när man känner att lusten inte finns där fullt ut... då är det bättre att ladda batterierna och avvakta.

Något säger mig dock, om detta nu stämmer, att dom får tillbaka glöden snabbare än man kan tro... brukar vara så för många... svårt att hålla sig ifrån micken när man har "gåvan" :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Groupie

2006-12-29 01:37
Lite tråkigt, men samtidigt är det Oracle säger ändå bra att de inte spelar in material när de är oinspirerade för det kommer i längden förmodligen inte bli särskilt bra material och det lär nog inte vara något de är nöjda med själva heller.

2006-12-29 12:30
jag lyssnade precis på hela p3 live intervjun men hörde ingenting om att dom skulle lägga av. hur långt in i filen är det?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Groupie

2006-12-29 17:14
Rhetoric: Ca 36 minuter in i del 2 så pratar de lite om framtiden

2006-12-29 19:04
jag diggar snook fett, orkade inte lyssna på p3filen
fett synd :(

Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!

2006-12-30 13:04
Vadå fett synd?? Det är väl inte synd att dom tar en paus för å få inspiration, istället för å stressa ihop något nytt som inte blir bra?
Dom har ju inte lagt ner som folk verkar tro...
Straight outta Hägersten!!