Framgångrikaste Svenska Rapparen/Rapparna 2006?
nu ere en ca en vecka kvar av år 2006.. mycke shit har hänt inom sv hip hop iår asså..ken is back in track, stay black manhouman släpper "reptilernas planet" den e rikti feetHighwons mixtape "dom misstänkta"Ison & Filles "Stolthet" vilka ser ni som den mest framgångsrika svenska rapparen/rapparna det här året??
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
tycker Petter har lyckats bra iår faktiskt men gillar Medina och hela Highwon clicken.. Men danish keep it real ;)
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Highwon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Highwon har ju lyckats rätt bra iår ja... och SJÄLVKLART Petter, det går ju bra nu! Men Supersci har ju etablerats sig lite mer nu med... även om dom fanns på scenen sen innan.
så bara för att mans släpper ett independentalbum är man framgångsrik? som houman.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Fattaru och max peezay gjorde i alla fall arets skivor
mm..fattarus ägde..äckelmange och snook har ju spelats ganska flitigt med...
http://www.myspace.com/noodlestyle
Läs topic Rubriken .. "Framgångrikaste Svenska Rapparen/Rapparna 2006" det e fan inte fattaru,ken eller fronda eller sånt. Det är väl Petter,Timbuk,Snook . Det e väl dom som tjänat mest av alla "rappare i sverige" år 2006 eller har ja fel? om dom inte ens e dom enda?. Då dom spelas/spelades 24/7 på Voice och Nrj för småbarnen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snook, petter, supersci, max peezay, promoe har haft ett rätt bra år
Tråd dödadar!
Max Max Max Max Peeeeezay
Spöket: Inte för att jag gillar fronda, men han är förmodligen en av de som tjänar mest i sverige. Vet du hur mycket spelningar han har? Han kör fett mycket och tjänar rätt bra på det.
Haha, ingen på din lista har ju varit framgångsrik 2006Layziecito P18
Det har varit highwons år helt klart.
spöket: själv så tycker jag inte att timbuk har varit framgångsrik , han har bara kvar sin gamla fans från 2005 turnen. Eller är jag helt ute o cyklar ?
now you know.
jag va heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel när ja gjorde den här tråden.. ni får ursäkta mig asså hahaha peace
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Tack så mkt won... köp min skiva alla, kostar bara 349 JUST NU !! adda msn..-.-
Du tittar i mina ögon sen så vänder du dig om// Du får en flykick i nacken och blir omgjord till en pingisboll//
Mange Schmidt, Petter & Snook har nog lyckats bäst inkomst-vis detta år.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Beng Ring!
Ride 13"s y que?
Snook Sol klart .. inte en chans att det är ken ring inte 2006 ,99 var han bra :P
SunShine Reggae!.
Snook.. ingen annan har ju varit framgångsrika.. Petter är kvar på sin gamla framgång likaså Highwon! Jag tycker detta var Snook och Afasi´s år..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Producent
2006-12-23 23:19
Petters nya skiva måste vara mycket mer framgångsrik än hans förra skiva.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
tror nog att det har gått ganska bra för promoe det här året. ny skiva, lite gästinhopp, sverige turne + turne runt om i europa. disslåten fick folk i hela europa att skaka skallen.
i get more pussy then panty!
alltså vad pratar fok om ? Pratar vi om vem som tjänast mest här i sverige som hiphop artist eller vem som har fått mycke street creed? .. Pengar så har ju så klart dom 3 jag sa tjänast bäst och fronda då som någon sa.. men sen så säljer väl inte dom andra mer än högst 1000 album
snooooooooooooook, sen petter. det går bra nu!
brabrabrabrash
Utan att vara cynisk eller försöka göra sig lustig. Ingen har varit framgångsrik i ordets rätta bemärkelse. Däremot har mycket schysst musik släppts.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
snook, petter o up hygh
www.twitter.com/mzamora036
Snook, säger sigsjälft
SMÅLAND!
vem från fattaru?
Mange och snoooook
Mikael Söderlund was here!
Snook Petter Lazee Max Peezay Supersci
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
Vet inte, Medina var ju sjukt jävla hypade i början av året eller om det var slutet av förra året.. nåjaa... sen så tycker jag petter har lyckats rätt bra iår också?
men feta jävla tapes har släppts av Ison & fille, highwon och massa mer! Och paragon har ju droppat några riktiga godingar i år! hoppas det kommer mera!
Och när vi snackar feta skivsläpp så checka pluralis:
Seconday Etopia Jävligt värd att köpa. God jul och Gott Nytt År på whoa!
soundcloud.com/brormusk/sets
Fattaru och Fronda... och tyvärr Mange Schmidt.
Rap handlar om beat och sång.
Houman så klart
www.myspace.com/myhype1
Snook måste väl vara det som varvats mest, eller Mange Schmitt. Snook har ju fått åka ut och spelat mycket med, måste gigat ihop ganska bra med flis för att vara svenska Hiphopare. Mange Schmitt varvades ju som fan, men det blev mer one hit wonder. Ison & Fille däremot har ju börjat bli erkända av alla och lägg ner ditt vapen är riktigt, riktigt fet. Petter har väl lyckats sådär, han spelades visserligen men Petter är petter och han har redan ett namn. Samma sak med Timbuk och Promoe.
Petter,Mange supersci, snook är väl dom som lyckats bäst iaur
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
o vad hände med AP? sålde dom bra med senaste skivan "Aposteln"?
Om man ser det inkomst/uppmärksamhetsmässigt så måste det ju handla om Petter, Mange Schmidt och Snook. Musikmässigt så gillar jag Ison & Filles platta, men jag har rätt dålig koll. Känns som ett ganska tråkigt ur musikalistiskt. Jag tycker både Promoes och Fattarus plattor var feta besvikelser. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
ison fille å Highwon har ägt scenen detta året.. KÄNN IGEN :D
http://www.doubleswest.se
2006 var Snooks år i den bemärkelsen. Ny riktigt bra skiva, singlarna sålde och gick varma på radion, spelningar över HELA Sverige och vinsten på EMA.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Lazee kommer att bli den första från sverige som blowar i Usa.
http://www.myspace.com/chaem<br>
Highwon (L) :D Måste dock erkänna att Snook har haft ett sjukt framgångsrikt år, tyvärr :/