Rösta på Snook och Petter
http://www.sr.se/cgi%2Dbin/p3/p3guld/ rösta fram snook och petter så dom vinner på p3 guld!!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
vaddå nej tack? stötta hiphoppen vafan, inte konstit de inte får nån hype
Jag säger som hansle, jag stöttar bra ihop, alltså inte det här.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
snook e sköna fan.. sen att dom e lite brats-som-spelar-förort e en annan sak.. men d bra rap lixom.. konstiga texter.. men ändå bra..
Snook är inte sköna, dom är inte bra :)
brats som spelar förort? snackar du om? de är ju fan från förorten, vad ska de spela? "konstiga texter".. jag undrar verkligen inte över att en kille som kallar sig "min blanka penis" ska oja sig över petter och snook. hansel har väl aldrig sagt nånting bra över nånting överhuvudtaget, men dyker allt som oftast upp i samtliga snook och pettertrådar.
Och vad har mitt namn med saken att göra? :)
ne men ärlgit, de e sånt här , alla hatar, om vi stöttar hiphop och kan ge ungdommar drömmar och ge hiphop potential och uppmärksamhet från median här i sverige så blri de större skit i om dom är bra elle inte, om hiphoppare börjar vinna priser över rnb och poppare, och rockare, så börjar alla ta sig en frågare, börjar hiphop bli kändare? och sen vinner dom nånannanstans, och så kommer dom med på radio och så spelas det mer , och median anpassar sig, plötsligt blir hiphop större i sverige, och då blir de med hiphop bolag, då blir de mer som blir signade, då blir de mer artister, mer som featrings på album kolla dagens album snook, advance patrol, ison o fille, , finns nästan aldrig några feats plötsligt blir allting lättare och större, för som det är nu, hiphop är dött i sverige vi måste visa alla dessa penga beroende att det finns pengar i hiphop, det är inte världelöst, satsa på hiphop och ni får pengar.. då blir de mer som satsar! , fast om vi ska göra som vi gör, hata allting, vi vinner aldrig priser, ingen köper albummerna för alla hatar, då finns de inga pengar i de hela då blir de ingen som satsar på de , ingen som signar artister för dom tjänar inge på de
Jag vill inte att hiphop ska bli mainstream i sverige.
de ska inte bli mainstream, men de ska bli större !, här där jag bor, satsar varken studiefrämjandet eller firtidsgårdenn nånting på hiphop, dom säger att det är dött det är SVÅRT som fan att få kontrakt här i Sverige och när du väl fått det så är det DYRT som fan, alla har inte råd, mycke talang försvinn pågrund utav penga brist, att få kontrakt är en grej men att ha råd med att ha kontrakt är en annan grej det borde kunna gå att släppa "vanliga" album som inte når en mainstream nivå och som inte har 3 super hits, de måste gå!, oc hde går endast om hiphop blir levande i sverige, blir större för ni släpps endast album som har hits ute typ, eller osm garanteras sälja mycket det är fett synd!
Det du sa nu är faktiskt jävligt sant.
snook luktar..
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
...stjärt
äntligen nån som ser bilden som mig asså klart ni stöttar svensk hiphop! ni måste inte stötta alla men en fråga.. vad skadar de för dig om snook vinner?, har ni märkt en grej? de är den enda hiphopparen där! stötta hiphoppoen för fan! han vinner detta året, kanske nsäta år o.s.v om nått år elel två kommer du se att det är 2 hiphoppare som tävlar om priset,.. kanske 3 till o med
Nej, det blir nog darin för min del. Darin är mycke coolare ju.
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Snook är heeeeelt heeeeelt inte den hiphopen ja lyssnar på, varför skulle jag ta min tid att rösta på musik som jag tycker boksatvligt talat suger!?.. Svensk hiphop är död för att alla är så jävla fjolliga ("sluta hata"), visa lite balls vafan, all ny svensk hiphop jag hör nuför tiden låter ungefär som CK, ingen kämpar för nått, alla tror att dom ska få sitt skivkontrakt utan att ens lägga manken till!. Vad ska hiphopen med alla cash till ?, musik är musik, musik är inte pengar!.. "mycke talang försvinn pågrund utav penga brist", herregud..... Whoa användare har ju snetänt så de låter duga!.. MUSIK ÄR MUSIK ! spela,lyssna,njut,dela osv kostnads fritt! racapp, som jag sagt musik är musik och inte pengar!, de du försöker göra är att pajja en heel kultur med pengar, tänk...
HIPHOP IS DEAD GRAFFITI IS NOT THE SAME FUCK Y'ALL AND FUCK THE FAME!
"snook e sköna fan.. sen att dom e lite brats-som-spelar-förort e en annan sak.. men d bra rap lixom.. konstiga texter.. men ändå bra.." Hahaha, brats? Får jag fråga vad exakt som gör Snook till brats? FFL är brats, Snook är bra!
Det är ju helt jävla otroligt att varenda tråd ska urarta så här...
Hörstedt: Isåfall tycker jag att du ska rensa bort lite. Inkl. mitt inlägg! Men det är klart, det är ju whoa, vad är whoa utan trådar som spårar ur? ;p
asgo ah , musik är pengar i usa och det e sant, det urartar sig men de fnins fortfarande MASSA artister och album som släpps som håller och inte går mainstream i nuläget finns de bara mainstream hiphop här typ, kanske nån enstaka som inte är.. tänk dig om vi verkligen stöttar och ger kärlek till hiphoppen, då ökar antalet dåliga samt antalet bra inte konstit allt du hör låter likadant, för det är de soundet du måste ha för att locka svenska fans! om inte vi ger kärlek till musiken hur fan ska alla andra ge de?