I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fin gest av Ken

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2006-11-07 18:27

Fin gest av Ken

Jag jobbar på en bensinmack i centrala stockholm (nej, inte den, den andra!). Imorse klockan halv elva så glider Ken in och vill tvätta bilen, allt går snyggt och prydligt till och jag kränger givetvis på honom det dyraste vi har att erbjuda. Innan han lämnar butiken så säger jag till honom att jag uppskattar hans musik, Ken tackar och lämnar butiken.

Fem minuter senare så kommer Kens skånska polare in för att köpa en tändare, varpå han slänger fram tre ex av Kens nya(?) singel. Och hälsar från ken att tacka så mycket för komlimangen!

Jävligt stort av Ken, jag möter på mitt jobb kända människor som Björn Borg med flera. Det har hänt att man har småpratat lite med dom men ingen har lagt dig på den nivån som Ken gjorde idag, ingen jättegrejj kanske. Men han förtjänar credd! 

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!