snook nr1!
grattis till mtvaward´s vinsten!
yeah, fett tacktal.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
grattis!! så jävla fett asså..
www.twitter.com/mzamora036
Redaktionschef
2006-11-02 23:28
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Faan vad kul! Jag blev förvånad att de andra i kategorin inte snatchade det priset, med tanke på att Snook kör hip hop. En inte så lika folkkär genre precis. Grattis!
At the gates of Eternity...
fast deras stil av rap är folkvänlig som lasse berghagen alla ghillar det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja det var trevligt att dom kamma hem priset. ;)
Fan va gött för dom, men jag rösta på The Knife..
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Lyricist
2006-11-03 03:04
Pris e alltid bra spelar ingen roll om varför man får priset. Ett pris är alltid ett bra pris :P
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
aftonbladet erbjuder endast "Snook vann MTV-pris"? måste ju finnas videoklipp eller iaf nån mer artikel? länka e ni snälla. hittar inte.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Dom skämmer ut Sverige, förstår inte vad folk ser i dom.
skitkul att snook vann, dom förtjänar all uppmärksamhet!
Vart kan man se klippet från galan?
Och i segerintervjun i Aftonbladet får de ju in en så jävla störtskön punch att man nästan trillar av stolen av skratt. "Allra helst vill de tacka Aftonbladets recensent Jonna Sima. - Jonna är underbar och vi vill tillägna priset till henne. Hon har varit viktig för vår trovärdighet och har bra koll på musik-Sverige, säger Oskar." Ridå.
Offbeat Vart kan man läsa segerintervjun?
I papperstidningen. De har kanske insett problematiken i texten.
Poolmahn P23 Det ligger endast ironi bakom det utlåtandet! Kanske låter värdelöst om man inte vet vad det var som hon skrev i rescensionen om deras platta "Är".
Ähum, det är väl lite mer än en enda recension som ligger bakom det där... Hon skrev recensioner på Expressen (http://expressen.se/index.jsp?a=197224) också en gång i tiden.
Check yourself and I'm out.
okok! Skulle någon kunna länka till någon video från mtv awards med snook?
Snook är värda det, Grattis! Pope, snook 2006 leverar!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
dom är värda all uppmärksamhet dom kan få
http://www.myspace.com/noodlestyle
asså , till alla som påstår att snook är i stil med Dr bombay och markoolio kan ju ens försöka komma i närheten av deras skills , fan danne van rap sm 04 , de vi har på halsen är välfärd och grym hiphop ifrån grabbsen i snook , så läg ner med era gämförelser med små knatte hiphop markoolio
Bara lyssna och se, för när jag höjer näven är de fist fuck på G
Jonna Sima är praktexempel på en jobbig överpretentiös besserwisser-journalist. Och precis som alla hennes likar har hon ingen koll för fem jävla ören. Att jämföra Snook med Just D är ju bara helt sinnessjukt om man lyssnat något som helst på någonderas skivor.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
mtv award har just bevisat att hon har noll koll på musiken överhuvudtaget , och hon borde gräva ner sig
Hahahaha, fan va bra det med Jonna Sima.. Så jävla kul :)
..
nån som ar länken till deras tacktal, på video? yotube eller nått
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Problemet med Jonna Sima är att hon aldrig skriver något om skivorna, hon berättar massa bakgrundgrejer som oftast inte stämmer och och som är ointressanta. En recension av en tranceskvia för typ 2 år sen sket hon i att kommentera musiken helt och började berätta att man bara knarkar och dansar till sådan musik.
Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112
kul att det går så förbannat bra för dom, hörde lite på deras nya skiva...o fy fan va dom har utväcklats om man gemför med tidigare grejjer....allt från flow till beats mixsning osv....big up
jag tycker deras gamla låtar är bättre , mycket mer underground men dom nya är jätte bra dom med :)
"Snook är Sveriges motsvarighet till Black Eyed Peas. Debutsingeln Mr Cool var lika behaglig som halsfluss" - klassiskt Jonna Sima-citat och förmodligen anledningen till Snookarnas uttalande. Ville bara säga att både Jonna Sima och Snook är nominerade i årets Raplife awards som sänds i December... ni är alla varnade! hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan kan någon länka tacktalet som var på mtvawards?
"hon får en geting med två skott i pannan" hahaha...
näst efter små brännvinsglas, är KYSKHET det jävligaste jag vet