Svenskt chopped och screwat?
Finns det, förutom hotell stress låtarna?
finns några på organism 12 versioner vol1
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
brödersinsemellan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stifflock, ligger i Audio! Det fetaste choppade och skruvade i Sverige just nu!
och självklart scandalouz och delly del
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Afasi - Hej hej finns i chopped och screwed
För att det är ute med forumsignaturer.
satt och tänkte på det här för nån minut sen, satt o chilla i skolan förut o lyssna på en sån, det va fett chill :)
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
bröder sinsemellan - Puffa på Min slugga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ditwo P16 "förutom hotell stress låtarna?" läsförståelse?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Killaper, en av sveriges bästa när det gäller S&C!
jag har screwat & choppat latin kings - skön våg, dock inget som är inspelat...kanske inte tillförde tråden så mycket men hey :)
Ni måste checka Brödersinsemellan - Pixtape..
Hackat o Skruvat av Afasi.. Kommer snart som gratis download på
www.saarvirecords.com Saaaaaarvi
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
det rullade en chopped & screwed variant av välkommen till malmö med AP på din gata...
Jag hade någon Ayesha låt som var rätt sjysst schoppad innan :)
http://www.innuce.nu
Petters senaste album P finns ju i choppad och skruvad variant. Det är Afasi som ligger bakom mästerverket!
har innte lärt mig uppskatta chopped and screwed än.. är det bra?
Det är bra när man mår bra! Delly Del & Scandalouz som sagt. Balsam för själen!
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
---> Stockholm inkasso
whipper P19 Tuffing. Tänkt på att alla inte kan hålla reda på allting? Chansar på att du är cs nörd.
För att det är ute med forumsignaturer.
Den borde nog komma upp där snart iaf. Reklam för den i senaste Kingsize.
Den borde nog som sagt komma upp snart. Den syns på en sida i nya numret av Kingsize som är ute nu!
vafan säger ni inte till när kingsize kommer?!?
Men lika glad är jag för det!
Hehe numret släpptes idag! Ut och handla!
ja det finns en chopped&screwed-version av Jag blir smal nu men Organism12 och TR (Afasi som choppat och screwat, tror jag)
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Crunk.. det e Afasi som har gjort den
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Sthlm Inkasso chop&screw av Feis fick 10/10 i senaste Vice hörde jag
http://www.myspace.com/mcblindfold
Crunk_Dude P16 Näe. Choppad & screwad remixen på versioner vol 1 är gjord av afasi
soundcloud.com/G-O-R-D-A
yo we recording. blizz is wicked!!!!!11!!
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
CDON Om man söker på Petter där och klickar sig in på han, så står det "Choppat & Screwat av Afasi", som tydligen är ett album som ska komma. Vet inte om det var det du syftade på
salaisus , men det står inget om att det ska vara "P"-albumet. Hmm, vad är det som ska stå i Kingsize då?
soundcloud.com/G-O-R-D-A
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.