Danne från Snook och Professor P
You KnoW
Att nämna Shazaam är ju avskyvärt då han nästan avslöjat sig själv med att förskriva sina rader... Kefft. Organismen är fet... Dock inte lika fet som Professor P... Men om vi snackar amerikaner så vill jag verkligen nämna Taiyamo Denku, Jae Millz & Jin
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Ni snackar så mycket .. en tung fristilare det är fan markoolio
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man ska nämna amerikaner så är ju The Saurus, Illmaculate, Iron Solomon mm. bäst. Organism 12, Danne och alla de suger hårt i jämförelse.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Producent
2008-02-29 15:21
haha chaplyn.. vilket tur att du vet. känns bra att du säkert fått veta det från en säker källa.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Jag kan inte fatta vad ni sett/hört för video/ljud där organism kör bra? Jag har då inte sett en enda battle där han har kommit med något fyndigt.. Posta en länk på något han kickat som är "bra". Min röst faller på Shazaam..
de är inte många som vet vad dom snackar om! organism 12 är ju utan tvekan sveriges bästa på freestyle !!!!!!!!!
Slap a bitch, allways
FAGER Du vet ju tydligen inte vad du snackar om heller.
qnivqast du vet inte va su snackar om å ändå snackar du om att jag inte vet vad jag snackar om vafan sanckar du om!
Slap a bitch, allways
hur gammal är du 10 eller?
Slap a bitch, allways
Du skriver som en tio-åring.
haha din jävla nolla!
Slap a bitch, allways
vem är bäst i freestyle då ? snook kanske haha
Slap a bitch, allways
Men herregud, du måste ju vara efterbliven eller något. Och nej, Snook är inte bra på freestyle.
du är efterbliven haha vafan tjabbar du för.. org12 är bäst!! de verkar ju helt klart som om du inte förstår dig på detta punkt slut din jävla kuk!
Slap a bitch, allways
Hahaha, du skriver som en kratta, kan inte föra en diskussion utan att använda svordomar och könsord, du tror att du vet allt om freestyle och säger att jag inte vet vad jag snackar om? (Det är inte så roligt egentligen, men jag är trött.) Ska du skicka brorsorna på mig nu eller?
haha svära is the shit :D har inga brorsor! har en syster dock, kan skicka henne på dig !!!! Vaför ska du ta det så allvarligt? Tar du allt så här allvarligt eller? i så fall gör inte det de kan vara farligt för hälsan förstår du ;)
Slap a bitch, allways
Vem är det som tar det allvarligt här?hur gammal är du 10 eller? ... din jävla nolla! ... du är efterbliven haha vafan tjabbar du för.. org12 är bäst!! de verkar ju helt klart som om du inte förstår dig på detta punkt slut din jävla kuk!
jaaa vaad :D släpp de nu hah
Slap a bitch, allways
hahahahahahhahahaha
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
Haha okej ;)
Qnivqast du kan aldrig jämföra amerikanska battlare jämfört mot svenska.... hur kan du ens tänka så? Så jävla dålig jämförelse.. Engelskan har 10gnr större lexikon än svenskan, dom som kan göra så bra freestyle som org12 på svenska då gör det jävligt bra och ska ha creedz för det... Org12, danne från snook, pst/Q, professor P vet jag kan battla bra i sverige... pinsamt att läsa att man börjar jämföra engelska vs svenska...
Kallar du det där magi, jag leker med din fantasi
ORG12,professor P och ADL is teh shiiet nu
Prendel var ett roligt svar. Jag gillar Daniel Adams-Ray och Professor P.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Producent
2008-08-12 13:08
Har inte läst igenom vad som sagts i tråden, men jag säger Organism 12 direkt.
Aaron Phiri är nog fetast i sverige på freestyle på engelska, MEN han pratar ju bara engelska så det är väl lite fusk...
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
märta apropå Märta, vad hände med honom?
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
han kom in på hogwarts
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
ÅGREN!
Hej, Träffat Jacob?
roligaste diskussionen ever. Qnivkast vet ju faktiskt någolunda vad han snackar om. ADL och Aaron Phiri är väl de självklara svaren... Men ska nog inte säga för mkt~.~
Fattar inte heller varför folk tjatar om org12 , kan någon länka video eller nåt där han lägger en bra freestyle måste vart nåt jag missat helt.
Dom gamla battlena är ju inget som gör att han är sveriges bästa på freestyle direkt då har ni missat mycket
Stor är rätt grym det jag har sett
Professor p är ju inte dålig han heller
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Måste lägga min röst på Professor P.
Eskimåer fryser inte.