Lugnt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Allaywan: Du ÄR fan inte 9 bast? Finns inte en chans... hur gammal är du?
I övrigt va det feta låtar på myspacen.
Producent
2006-08-19 02:10
Där ser man... Sveriges hiphop-scen kommer ha en ljus-framtid med alla dessa youngsters som klivit fram. Tungt jobbat av dom... vart är de unga tunga tjej-rapparna? Peace...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Inge fel inge fel, tror folket som klagar är lite avundsjuka. Väntar och ser om några år vart ni har kommit, lycka till på färden!
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Imponerande med tanke på åldern, keep it up junior.
ru ru ru rawtalent! tycker alla hade något och ge, tungt.
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
Sånt här bajs går bara hem på whoa...
Kidsen är grymma ''But'' va e ni 11-12 bas
ps
s-mic 24 ja håller med dej its all about the beats
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ärligt , Sluta hata på dom små, dom e Fetta för att va så små, inte ens hälften av er här ine kan de dom kan ... eller har jag fel ? jag har i allfal inte hört nått från er som e så jävla fett !? Lorentz va ruggigt fett måste jag sägaa.. Big Upp till den nya Genarationen .. för hiphop kommer endå sluta på deras händer i framtiden ;).. så länge man keep it real!
Lorentz&Chris Sveriges nya Rob-n-Raz?
Jay e skilled, men tycker han låter precis likadan i alla låtar... sen känns attityden lite väl kaxig...
http://www.myspace.com/akinonline
Haha Prince du är inte så ödmjuk direkt :P Offline Jorckish P17 Detta är nog dagen jag drömt om, musik jag hör på whoa är av klass! detta var riktigt tungt! hur gammal är du? låter som någon som hållt på minst 10 år. menar väll låter som dom är tio år? iaf några av dom men säger inga namn eftersom att jag inte kan några namn
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Men lorenz var fet
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Producent
2006-08-21 16:46
stylus def är bäst av de som är födda efter 90
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
www.myspace.com/deadlykanha
http://www.myspace.com/deadlykanha
http://www.myspace.com/deadlykanha
känns inte så revolutionerande direkt... pr-kåta ungdommar, satsa på att utvecklas istället för att sälja skivor fort som fan, osv...
"life's a garden, dig it."
fuck. lillstilarn lorentz e stenhård ... galen kille som kommer bli hur grym som helst.
Tycker det va nice, bättre än mycket man hittar i audio forumet.. keep up the good work.
gick in och väntade mig total skit, blev positivt överraskad
Haha, så mycket whajnande va. Ni är bara snea för nåra av grabbarna i tråden kommer knulla på era småsyrror.
e kompis beatet en känd instrumental eller?
Vallentuna186 Jag tror att det e Mack som har proddat det..
aight.. låten e fet hur som helst
142 inlägg. skjut mig nu. seriöst, gör det.
skriv kort, helst inte alls
Kompis jag e poppis i ditt hem, fråga bruden!
ya hörd mä!
ni är grymma men ni säger ingenting, skaffa en gimmick, en egen stil eller vad som helst,,, egna beats kanske vad som helst, jay t ex, en lyssning räckte sen var jag sjukt trött, inget illa menat, du har potential
Street savvy
Grymt duktiga kids alltså, fan jag har rappat i två år, jag kan säga helt ärligt att dom har fan mer talang än mig :D dom e fett grymma..
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Du är grymt bra! .. diggar dig som fan
Ja, jag tanka din BoothCamp Vol.1 .. fett skön.. diggar även han Johndao eller vad han hette :D ni är grymma och kommer komma långt inom hiphopen.. :) Har ni kört på scen nångång då?
öö PRUTT
Jay jag lyssnade igenom dina låtar och de är faktiskt fett!
Street savvy
PrinceOfStockholm dina låtar låter bra, å ja skiter fullständigt i ifall du är 12 år eller inte. för mig har det ingen betydelse. men sluta vara så jävla självgod, skryt inte om dig själv så jävla mycket.
PrinceOfStockholm och sitt inte å tänk ut nånting ironisk smart kommentar som du kan skriva tillbaka. utan det var mer ett tips..
d låter bra ;) kör hårt grabbar detta är bara början!
e Lorentz brosha med M. sakarias?
nice shiet!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Pilotbrillor och Gûnterläppar? Jay byt pres.bild, du ser ut som en homosexuell idiot, det är inte hiphop! Gillade hooken på 7 days, men störde mig som fan på att du säger "We work 1, 2... / no greater than Me " Hur skaru hare lixom...
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Men snällaaa, Paragon är helt okej och så men inte prinsen av Stockholm jag menar, Jag är liksom Fresh, du vet nytt, inte sån som vart i gamet typ 10 år...)Men snällaaa, Paragon är helt okej och så men inte prinsen av Stockholm jag menar, Jag är liksom Fresh, du vet nytt, inte sån som vart i gamet typ 10 år... ...Storhetsvansinne i din ålder är inte bra, utvecklas så låter det bra när du kommer i målbrottet, perhaps!
soundcloud.com/brormusk/sets
edison P1 är du dum på riktigt? har du typ bajs mellan öronen? eller kanske va ett skämt med "We work 1, 2... / no greater than Me " Hur skaru hare lixom..."?
b)Exorsixten P60 Var fan fick du luft ifrån, med ett så corny nick skulle jag inte öppna käften för att vädra så muttluktande meningar. Bara för att du dina beats suger behöver du inte bete dig som ett förutmjukat luder.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Edison: naaaaaaaaw vart du upprörd ='( Iofs borde jag varit tyst när internetgangstrar som du är i farten. vem vet du kanske letar upp mig och slår mig...
Upprörd är en överdrift, road passar bättre. Men om jag visste vart du bodde skulle jag antagligen komma och slå dig lite ändå, mest för mitt eget nöje dåra.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
ejjt bor på hornsgatan/södermalm/sthlm skriv ett PM om du vill ha mer exakt adress puss Kan även få bild om du vill veta hur jag ser ut
ok, du ska få mitt faxnummer. vänta lite...
STHLM GROOVE COLLECTIVE
visst, men vi kan ta resten i gästboken, tråden har gått lagom mycket offtopic
Oj förlåt vill inte verka omogen för er fjortonåringar. Ska skärpa mig. hähm, vad tycker ni om globaliseringens effekt på den lokala hedgefonds-mäklarens tillvaro då?
STHLM GROOVE COLLECTIVE
diggar 7 days of the week. tight shit ;)
WHAAAAAAAAA !