I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Käp. va fan?

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-07-22 00:05

Käp. va fan?

finns de folk som lyssar på honom?
får jag fråga varför?
han har lika bra flow som typ fröken ur och säger aldrig nått bra i sina texter(av de jag har hört). men även om han säger nått kul eller intressant så går de ändå inte att lyssna på honom för han rappar så fult.
de enda bra han har släppt är den där "inbördeskrig" för att de är kul att höra när fronda(gillar inte fronda annars) dissar honom.
käp's del suger totalt.
jag vet att alla har olika smak, men han suger ju....

min fråga är: Varför gillar ni honom?

2006-07-22 00:13
för att jag inte tycker som dig.
yes ahaya

2006-07-22 13:25
håller me om att han är kass- men på inbördeskrig så är käp inte så jävla dålig. ja tycker nästan han vinner den låten hur som helstr så är det jävligt jämn match

2006-07-22 14:50
1. Lyssna på Käp i Kamphundar och tala sen..

2. Käp är förmodligen den bästa rapparen i landet på att lägga liknelser. Han rappar iofs inte lika bra nu som under tiden i Kamphundar men han har forfarnade samma enormt grymma texter!
Han gör musik som är rolig att lyssna på(sånt saknas på den svenska scenen!) och han gör sin musik med självdistans, som duckazz nämnde.

Han var oövervinnerlig i Kamphundar, och hur grym som helst nu!
Jockish @ B-vik

2006-07-22 22:53
jag har både kamphundar och hans demo men jag tycker ändå inte han är bra. jag har lyssnat lite mer på inbördeskrig låten och måste säga att hans text inte suger helt men jag hatar hans flow.

jag tycker att han är långt ifrån den bästa rapparen på liknelser.
för att ligga på topp så måste du rappa i takt

men men, alla har olika smak. jag vill bara veta vad ni gillar med honom.

men den där dissen till org 12 är fan de sämta jag hört, med handen på hjärtat.