I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frondas nya album

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-07-11 00:30

Frondas nya album

Frondas nya album finns just nu:) jag tycker det är helt okej då det är mer seriöst än alla hand andra Album., Vill höra vad ni tycker om det nya albumet

Låtarna på Albumet:
jag är tillbaks
Dom tittar på mig
Gå härifrån
Himlens drottning
FRONDA
Ett tusen sätt
Fyller dansgolven
Svarta Paraden
Mister brilliant
Kaktusfamnar
Pennan är min
Stänger ridån
Svensson Svensson
Skaka på skärten
Irrtiationsmoment
Bokstävernas baron

Som sagt vad tycker ni om det nya Albumet?..

Rap handlar om beat och sång.

2006-07-11 00:52
Glömde skriva det nya albumet heter "Ettiketen är musik"

2006-07-11 01:05
Twia P-1
Det var ett tag sedan han släppte det albumet nu, folk som är intresserade av Fronda har nog vid det gär laget redan uppmärksammat det, även låtlistan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 09:07
Jag är tillbaks, himlens drottning, svarta paraden, stänger ridån och bokstävernas baron är riktigt feta..

Men sen har du massor av låtar som känns som han bara fyllt ut skivan med, väldigt dåliga faktiskt, plus att singeln Gå härifrån är katastrof.

Men som sagt det finns 6-7 riktigt heta spår och det gör skivan lätt värd att köpa, tycker jag

2006-07-11 11:02
Jag tycker den helt klart är värd att köpa :)
Bokstävernas baron och svarta paraden är dom bästa tycker jag.

2006-07-11 13:41
Vet att det var ett tag sen.. Men ville bara föra vad ni tyckte om det..

Kanske borde skrivit "hans senaste Album Ettikenenär musik".

Bokstävernas baron är riktigt fet.
"Sveriges Fetaste Dj då menar jag fet, som tjock hur många beats kan han sno innan nånpåpekar nått?"

2006-07-11 13:45
Själv gillar jag Boktsväernas baron, Svarta Paraden, Pennan är min, Fyller dangolven och himlens dorrting är grymt bra.. Som nån skrivit innan Dom andra låtarna är i princip bara för att fylla upp albumet

2006-07-14 20:55
BRA SKIVA!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-14 22:00
nya och nya, diggar alla låtar!
yes ahaya

2006-07-14 22:38
den platan var skit

2006-07-15 04:15
irtinaos monnet, är sfett såft
Gröna å vita hjärtan som glöder