så jag avstår från att träna/ så länge rappare kommer från sitt bolag med skavsår på knäna/ MBMA - Det var vi hela tiden
SUCK SHAFT
världen står stilla medans du bröstknullas-fähund
Phibes
killen P18 skrev det i början av tråden, men det tål att upprepas! "jag vill att din himmel ska befrias från både blått och solsken att min önskan besannas, och andra behandlar dej som oren" Taget ur "Pissar på dig" med Petter, Pst och Castelo (rätta mig om jag har fel)
"Jag tror på ingenting, om himlen finns är jag bönlös Allt är lönlöst, regnar det fitta är jag könlös"
"Jag kan inte skilja mellan verklighet och mardröm det verkar som om världen trampar vatten i en malström" "Jag har en dröm jag kallar flygkaparn och skyskrapan, monstren under sängen, fanatikern och sydstatarn" Båda raderna ur Obnoxiuz - Medan Jag Sov (Feat Pst/q)
"Jag tror på ingenting, om himlen finns är jag bönlös Allt är lönlöst, regnar det fitta är jag könlös"
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Kolla på dom - hela första versen. Så jävla tung kille.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
"sen kan vi flyta i golfströmmen tills du fattar att jag driver med dig" är fet "....när vi slår er så hårt i bakhuvet så nån måste hålla ögonen på er" annars typ "musik för när du är tolv och haschar/ och när airbagen utlöser mot barnstolen när din jävla volvo kraschar/" finns många bra från "Medan jag sov" med Obnoxiuz och "Idioten" med Afasi
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
kort sagt spenderar man vintern inklämmd mellan tätade skott så kommer man ut sen och ler som om man flätats för hårt ur småsaker med mbma
Jorden är för liten för oss båda, vi tar det i rymden gubbe, tar mina texter till månen, Och du kan ändå inte hålla tyngden uppe, Låt: Fan snackar du om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-06-28 21:40
Någon som går någonting "Har du några vänner? Nä, men jag umgås med folk som jag känner igen"
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
"Jag vill bli den ende som tar genvägar på raksträckor Med asläckra brudar i baddräkter på takräcket" Storfräsare - Natt Klockan Tolv på Dagen
Whoa som numera känns som Hiphopens svar på Hänt Extra.
"Karma dyker upp med otäck bummerangeffekt Och flåsar dig i nacken livet ut med unken andedräkt" Katter & Hundar - Petar på döda saker med pinnar
Det blir vad man gör det till!
Hänns som att man skulle kunna kopiera in hela låttexter i denna tråden, Han har ruskigt bra och väl genomtänkta texter. Frågan är om det kommer att komma någon svensk rappare som är så skicklig som Pst är, tror säkert att det kommer dyka upp många bra rappare men så smarta/skickliga som pst är har jag svårt att tänka mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rahbalder Nej, det kommer aldrig komma någon svensk rappare med lika välskrivna texter som pst har. Det kan du vara jävligt säker på. Däremot kommer det alltid finnas bättre rappare än pst. Därmed inte sagt att han är wack på micen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P21: ok, tar det som ett konstaterande :) Håller med dig helt och hållet, pst är grymt skicklig däremot borde han sikta på att börja kicka på beat med mer gung i, fast å andra sidan så kanske hans stil är mer oldscool så att det passar honom.
Ungefär min åsikt också.
doktor humor Det var väldigt högt upp i tråden detta skrevs men ändå. "fyra blinda flator"-raden är det inte pst som har kommit på själv. Han sa det själv i en intervju med p3. Det är uppenbarligen ett ordspråk från gbg.
"Du spenderar vintern inklämd mellan tätade skott, kommer ut sen och ler som om du flätats för hårt"
småsaker från "nu ännu drygare" EP:n
förövrigt en riktigt skön låt!
I´m quick to pop trunks like an elephant hunter! /copyright
"Jagat runt på lugna natten, å fångat bortsprungna katter Fyllt dem med kungsvatten, å lämnat dem uppbundna i rabatter" Eller vete fan alla hans texter e helt sjuka
Tjorvla Tjucken!
försökte sälja mig till forskare för en miljard men torskade mitt snilledrag - Pstq - jag 97 - hahahaha han är sjuuuk :) Peace
Jag 97 är faktiskt en av hans bästa låtar, vid närmare eftertanke.
aaa, den e El classico
Tjorvla Tjucken!
Denna gillar jag Och stå och höra hur han maler på i samma toner Är nästan lika kul som dubbelsidig lunginflamation Afasi & Filthy feat. Pst/Q - Idioten
Planet 80!
vad menas med "fyra blinda flator i en diskaffär" Enligt pst så är det ett gammalt skämt, men vad står det för?
Fiskaffär menar du? Fisk luktar fitta, fitta luktar fisk... du vet. Eller, om du spelar på andra planhalvan och enbart vet att kuk smakar körsbär, så upplyser jag dig om det nu.
"Håll andan tills jag hör av mig..." <3
and THAT you can quote...
Att tvingas lyssna medans han gurglar saliv Känns som en frontalkrock i ultrarapid Och stå och höra hur han maler på i samma toner Är nästan lika kul som dubbelsidig lunginflamation
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
Vad menas med följande, "Min diss, den sista var så dålig att den måste varit indisk?" Samt vad menas med raden, "Trots att det sur ut som du jagar ufon med polisbilar" Är inte säker på att raderna är ordagranna, samt den sista kanske var Organism 12. Tacksam för hjälp har funderat på dess en tid.
rahbalder Det sista var så kast att den måsre vara Indies. Kaster (sammhällsklasser,typ) finns i hinduismen som är stor i Indien. Indie är nån rappare.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
"...lämnar dig raka vägen konvex" :D
mögen Min diss - den sista var så kass att den måste ha varit indisk. Nej det har inget med nån rappare som heter Indie att göra. Som du säger så är det det här med KAS(S)TER.
S-oteric P21 Sitter och funderar på var jag har fått Indie ifrån. Det måste finnas en rappare som kallar sig det. :D
"Trots att det sur ut som du jagar ufon med polisbilar" Ingen som har funderingar kring vad detta kan vara?
han har skrivit massor med sjukt bra saker men en refräng har satt sig riktigt hårt "för era sociala svin med lama flin , en pavavin med tyg i halsen fylld med 98 octan bensin, 2000 år utan en enda dags sömn ett jävla as kvar glömd i sin egen mardröm" den e sjyst...
Slide...
Den e sjyst... men fattar du ett piss av vad han vill säga? Det är den frågan du borde ställa dig själv.
Då kan jag inte le mot sattelitfoton Det var nått mer som jag inte kommer ihåg:P
www.myspace.com/suspectrap
hela låten supersiamesiskt foster
Hur svårt är det att fatta den. Även om jag inte vill sitta och hårdanalysera hans texter som alla tokiga svennar gör här.... PST slänger en molotov på societeten och har svårt att sova...hahahaha "för era sociala svin med lama flin , en pavavin med tyg i halsen fylld med 98 octan bensin, 2000 år utan en enda dags sömn ett jävla as kvar glömd i sin egen mardröm"
haha true Aggro .. hur svår e den att fatta:D hahahaha.
Slide...
"Har svårt att sova"? Nu är du ute och cyklar...
hahahaha ofta att jag var seriös...
min favorit är första i jag-97 När jag var nyfödd slog morsan maken, för han var skyldig till saken Han gjorde avkall, kalla mig avfall, Slängde mig och sa "Ta tillbaks den" Helt naken, kräftröd, å nästan död, liggande vid min efterbörd Diagnostiserad som döv, men ja var bara utvecklingsstörd Äckligt störd, men hörde från kuvösen att mina päron ville dra, utan lille jag Försökte sälja mig till forskare för en miljard Men torskade sitt snilledrag när ja släpa mig efter dem Använde käften som draghjälp för att hinna ikapp, eftersom De tog vagnen mot Tynnered I synnerhet mot radhuslängan Dom visste inte att det hände Men ja hängde efter sjuan i navelsträngen Sen ja var tre har ja haft känningar, att ja inte var en människa Utan hämningar samlat gammal hud av döda djur å gjort klänningar Försökt få bort känningarna innanför tinningarna egenhändigt Bände med kofot, vetandes att rösterna var invändiga Jagat runt på lugna natten, å fångat bortsprungna katter Fyllt dem med kungsvatten, å lämnat dem uppbundna i rabatter Kände mig ensam, å tänkte ett husdjur vore urkul Så ja passa på, å göra en massa hål I min farsas kondom med en passarnål Nu, sju år under undersökning, för heroinrökning Snuten hitta en skjuten hund i en lund å undra om ja sköt den Tullen dök in bland möten, å fråga om en arm som flöt in Ja sa 'ja startat brandalarm med napalm under hem å skola möten' -"Har ni försökt den?" Kan inte ens gå rakt om jag spolade kröken -"Totalt röten?" -försök fråga min tvångsintagna hora till fröken
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
S-oteric P21 okej inte svår att sova utan att hans är som en trött zombie fast i en värld som är lika illa som en mardröm... men det e en ganska logisk text rad.. om jag har missupfattat kan du väll vara snäll och förklara den?... peace
Slide...
"jag har gått runt på lugna natten och fångat bortsprungna katter fyllt dom med kungsvatten och lämnat dom uppbundna i rabatter" min röst , bästa ep i svensk historia....
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
aa pst är fan ett renodlat geni!
Västkust Rockerz
Äre nån som vet om han kommer släppa en skiva snart eller? Han har de sjukaste raderna! Ett geni!
skulle va underbart om man fick det bekräfftat nån gång när den släpps :P
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
jag vill att din himmel ska befrias från både blått och solsken att min önskan besannas, och andra behandlar dej som oren haha så skön!www.myspace/pstq > influenser ;D
http://www.goteborg.se
"för ni vet mycket väl att ni knyckte väl tyckte väl att ni kunde sno, jag vet, skit i en ryktesväg jag vet att ni bytte väg å växla från semikomplexa texter flexa kontexten till den perverterade, konceptet äckel kom bättre fetter stölden räcker, kom snett bli knäckta" //Pst-Q- En varning till judas (diss till d6aa).
Finns den gratis en varning till judas?
be the change