graffiti musik
Någon som har litte skön hiphop som handlar om graffiti och den kulturen ?
Take all from BABYLON!
A.C.A.B - Graffiti is tha shit
Brutal fucking murder!
promoe - spraycan stories promoe - freedom fighters ft. cos.m.i.c pomoe - these walls don't lie jepp jag gillar promoe jag...
dock inte svenskt men... Lordz of Brooklyn - Tales From The Rails
some of em.. artifacts - wrong side of the tracks artifacts - return of da wrong side one be lo - unparralleled (original)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dilated peoples - panic
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
the latin kings - måla mer ;)
björnbröder - graffiti can't be stopped
brigade-b boy dreamin
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Looptroop - Ambush in the night
Fejken - Grafitti En liten kort session ba : p
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
Daltone - Bitches
KRS-One - out for fame
Rnesto P19, Har Ju redan sagt dem bästa låtarna om Graffiti, Sen finns det Ju också.. Mazerfaka - Graffitti
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Promotor
2006-06-05 20:25
shermhediC & caX - klottrare
Sherlock - Color Tales missa inte!
tommy tee - aerosoul kan vara det fetaste på länge från norge.
Looptroop - Spraycan Stories PerkOne - American Graffiti Typical Cats - The Manhattan Project
kolla upp skivan The Shapeshifters Presents Ex Vandalz
exitus - sprayburkshistorier...
What would macgyver do?
apaman o nojja - håll käften
såå....A.C.A.B är altså en rap grupp? haha de ä nåra småfjoll pojkar här jag bor som kallar sej A.C.A.B
krydden P15 Du måste vara tämligen retard.
Brutal fucking murder!
acab är ett uttryck=all cops are bastards
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
nejnej "all criminals are black"
ja jag vet vad de betyder men hur jävla toy får man vara & kalla sej för de ? dom har ju inte äns kommit på de själva
Men din dumjävel, kollar tråd skaparens signatur, sen kanske du kan sätta ihop ett och ett.
Brutal fucking murder!
Jävla nöt, välkommen till whoa.
Brutal fucking murder!
Graffare
2006-07-01 21:39
Loop troop - Illegal commercials
http://beltontorsk.tumblr.com/
bas one - theori of a throw up!
//b+
Vet någon var jag kan ladda ner graffitilåtar eller är det någon som har sköna graffitilåtar som kan skicka på msn? [email protected] ..
Be quick, or be dead...
Bomba Bomba med ras cricket rebelyouth.se
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
shiet, "graff hip hop" har en egen genre..."graff punk"
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.