Ken Ring ute ur fängelset!!!
Ken som från början skulle släppts idag, den andra juni, blev på grund av vissa omständigheter dömd till ytterliggare tio dagar bakom låsta dörrar. Han överklagade nyligen beslutet och fick sin vilja genom. Idag släpptes han ut från Täby anstalten. Grattis Ken! I nästa nummer av Kingsize, som kommer den 23:e juni, kan du läsa en exklusiv intervju med Ken
om 2 mån åker han in igen
Nyhet på Kingsizemagazine.se
fett!
www.soundcloud.com/arionmusic
Skivsamlare
2006-06-02 21:45
Men lugna ner er. Ni kanske tycker han gör dålig musik men han är en människa ändå...
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Det dröjer inte länge till han åker in igen och det glädjer mig..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Han är snart inne igen så man behöver säkert inte oroa sig...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Öööh varför är det så jävla säkert?
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
För han är som han är, killen kan inte leva lagligt en dag..
Fan solen skiner idag för första gången på länge. Det var därför! Lycka till nu därute!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
Lyricist
2006-06-03 05:48
Spela roll om man vågar stå för saker OFFLINE, man är ju bara idiot om man hamnar i fängelset för det. IDIOT med stora bokstäver typ
har SIMPO skrivit något olagligt eller vad?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
label69 hahahah det var nog dagens..
sjukt såg han och big fred igår faktiskt...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Jag såg supreme o promoe äta kebab igår, det är coolare än fred o gay
Fucks your life up crew Tjabo!
Jag har inte saknat killen...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Virtual_Sexuality P19 Inte mycke va?
"Italian stallion" 10 years of Connection!
Virtual_Sexuality P19 Hur kan du ha sett Promoe & Supreme äta kebab igår när dem är och turnerar i Australien?
han skulle släppa en singel som heter kutta dom samma dag som han kom ut men de dröjer nog värkar de som
en inofficiell skiva kom förut i år vid namnet Rubriken men det ryktas om att det ska komma nytt album
Producent
2006-06-03 13:48
Jag såg Ken igår kväll med Chamdin, Big Fred hans brorsa. Jag blev lite förvånad att se han, trodde han fortfarande var inlåst.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Crunk P23 Är inte Rubriken äldre än så? Fett att han är ute i alla fall.. Hoppas han snart tar sig till hans studio och gör en till fet skiva..
smo
skivan e redan klar tror att den heter äntligen hemma
vad gjorde han för att bli inburad?
Berra upp i era hörlurar!
han är ute varsegod direkt från BB's forum http://www.barabazz.com/forum/showthread .php?t=24320
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Lyricist
2006-06-03 15:29
Det är verkligen jättemycket hiphop att tycka att en rappare är skitcool och bäst i världen och tatuera in rapparens namn i svanken, trots att man är en hårig man själv... bara för att dom suttit i fängelset och sen rappar om att dom är tuffisar...
fegon - klart det är jättemycket hiphop. Vad är det du gillar för hiphoppare egentligen, vita, kristna pacifister?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Ken suger som person och artist!
SIMPO: Haha. Där tystade du honom ordentligt.
ken är nice, har nice style, men är ändå klantig som åker in hela tiden, kan han inte göra en enda sak rätt eller?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
ken e helt ok faktiskt. bara klumpigt kriminell.
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Han ska sl'ppa ett nytt album i ar Kutta dom ska den heta,
Det var längesedan man såg en "Jag blev lurad av Ken-tråd"
Shade P23 I know :)
ja, välkommen hem ken, fängelse är segt, don´t watch that, peace...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Äntligen!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
yeah keap it real dude!
yes ahaya
SIMPO hahaha, i australien ? haha om malmös möllan e australien för dom så är dom väl det.. näe men jag såg dem två sitta vid nått kebabhak o ta det lugnt
trodde promoe va vegiterian?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
falafel ?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
SIMPO P16 gå hem o lyssna på din idol fronda ist o byt blöjor
en död moderat är en bra moderat
så bara för man inte tycker om Ken e man fronda diggare? haha
http://www.myspace.com/akinonline
han är gangster
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Virtual_Sexuality P19 Det är omöjligt eftersom Jag snackade med Tommy (CosMIC) Igår på MSN och hans sa dem då hade varit i Australien i en vecka och turnerat.. Så sluta upp med ditt bull snack, du kanske såg Thenor Diamond och Dj Large (?) Casp_P20 Var fick du luft ifrån?
SIMPO då citerar hag dig hans sa dem då hade varit i Australien i en vecka kötthuvve do your homework.. jag vet vad jag såg..
det finns många vettiga människor i det här forumet, och det tycker jag bara är rätt. In med Ken igen! :)
Now, Dance Everybody!
Jag fattar verkligen varför sverige inte har någon hiphop scen!! Det är ni som sabbar den! Hur fan kan ni sitta framför whoa och dissa sverigen ända grymma rappare?? man ja fortsätt lyssna på fronda och snook så kan jag ochså säga FUCK HIPHOP!!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Okej om man inte diggar Kens musik, men att sitta framför sin dator och säga att han ska in igen är bara jävligt barnsligt.
mm folk är trötta på livet. fan lyssna inte på det om ni inte gillar det.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit