Bäst på att skriva punchlines?
Vem anser Whoas meddlemmar vara bäst i världen på att skriva punchlines? Inte är det väl Markoolio heller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo du har helt rätt, markoolio är det. Lekfull och med stor fantasi tar han sig an det ena området efter det andra och levererar punchlines vi aldrig sett like till, iallafall i sverige.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Bäst i världen? Bäst i Sverige är PST och Organism 12 iaf. I världen ligger the Demigodz högt på min personliga favoritlista.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Big L utan att tveka...
Point Your Fucking Finger At The Bad Guy
Internationell: Big L (äre verkligen nått snack om d?) SVENSK: MBMA gänget fooeee shueee... Professor P brukar väl oxå va jävligt najjz på punches?
http://www.myspace.com/akinonline
Personligen tycker jag att Immortal Technique får till det då och då, men den absoluta är nog fan El-P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Apathy. Celph Titled. Vem som helst från Demigodz egentligen. Louis Logic..
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Hade jag haft nåt ställe o spela in låtar på så skulle ni få smaka punches.. Har massaaaaaaa som ja spar på :D Men väntar till jag kan kicka !
Highfive anyone, anyone?
jag skulle säga mig själv :P
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
copywrite och eminems gamla.
haahah säger du kashal tee så säger jag glacuiz
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
man gillar ju celph
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Q-Unique i arsonists har ganska feta punchlines i vissa av hans låtar. I sverige har organism12, pst/q och beväpnad tjockis fetast tror jag.
BIG L! Är kungen i sverige är det org12..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
kashal tee är lätt överlägsen i sverige....
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK
proffesor p har tunga punchlines, fan snubben kommer på nya när han freestylar.. :D
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
Chino XL ligger väl bra till som sagt...
om man vill ha bara punchlines är det Chino XL.
chino XL. Seron är en personlig favorit dock! :P
Snackar vi svensk hiphop är det skamligt att ingen nämt Kashal-Tee. Han är ju utnämd till "the punchline king"
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
grass bäst i världen va det snack om... tror knappast nån svenne platsar där. för övrigt så e dock kashal tee redan nämnd
bäst i världen. Utan tvekan, Lord Finesse, Kool G Rap, Chino XL. Rass Kass.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Det måste vara Fronda ..
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
hela demigodz klicken, dom knullar fan med punchlines
Fucks your life up crew Tjabo!
Konstigt att ingen nämnt KRS-1
Lyricist
2006-03-17 10:38
Klart det är Kashal-Tee i Sverige. Chino XL eller Big L i USA.
KRS-1 skriver i och för sej rätt schysst.. gammal målare.. hah.
Professor p och Immortal Technique
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Är det konstigt att ingen nämnt Cannibus? eller jag vet inte...
d6aa la några riktigt sköna
håller me andiii ! dem la skönast faan...
Utan tveka Chino XL i världen eller ORG 12 i svedala....
SIMPO P16 Med ditt inlägg får jag känslan av att du "hånar" Fronda för hans rader? Grejen är att Fronda har punchlines i de flesta låtarna och som dessutom bra, säkerligen inte bäst i Sverige men funkar. Dessutom las det mycket bra rader i d6aa.
DIIIF
Man ska inte skita i punchlines. Jag frågade inte vem som var den bästa rapparen utan vem som var bäst på att skriva punchlines. Bra lyrisister gör inte alltid den bästa musiken, men mitt intresse i just denna tråd ligger i något helt annat.
Men det verkar vara så att Chino XL verkar vara den mest omtyckta hittils i punchlineväg.
förutom nåra redan nämnda så är ludacris grym, talib kweli kan få till dom också
ae juancan nu får du ta dig i kragen, min röst går lätt till vinnie paz i jmt.
varför skriver 75% om utländska artister? kashal-tee.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Lyricist
2006-03-23 09:41
Färska Prinzen, jen1, Mr cool och Starprinze de är grymmast
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Ni som skriver svenska artister borde skämmas.... Det måste vara en svenska som alltid tror att Sverige är duktigast på allt.... hur fan kan man tro att man är bättre än nån som har engelska som modersmål.....
ne det e la jag hehhe
the ORGs
varför skriver 75% om utländska artister? antagligen för att det står bäst i världen ...duh
Lyricist
2008-02-23 23:13
svårt att säga vem som är bäst, har fyra jag inte riktigt kan bästämma mig om, chino xl, canibus, eminem o big l, tror dock chino är den starkaste kandidaten... Hahaha vem tyckte att PETTER(!) va bäst i världen? allvarligt? Petter? ha!
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Mister cool skriver lätt dom fetast punchesen ever.
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop