Ison & Fille (+ många i highwon)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brotha lynch Hung finns ingen som knacker flow mässigt, dom som vet dom vet.....dom som inte vet bör tanka .. ;)
Now shall I proceed to blow ya head up of ya spinalchord..Cuz playas that fuck around wit my click is known to come up short
sabo och sebbe från saarvi
Big Danne,Kihlen,Afasi,Org12,Sebbe,Promoe
Högt liv
Toppen och Mackan från Fattaru!
lätt att det är mackan från fattaru!
Fille Danza
maybe you might be more than just a one night lady<br>
Tom Piha är ett säkert kort.
Rotten Gothen gänget med Form One och Jat J-son i spetsen!
Shazaam, Afasi Faktiskt Perfektion också på låten När vägen känns lång
:)
Jocke lett! www.moredramamorebeef.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
100 % tom p & hoosam! slaktar me sina flows..
Stå inte i min väg när ja dundrar fram / Har grabbar som pushar varor som en kundvagn
Graffare
2006-05-20 20:31
Idas sommar visa e FLOW!!
http://www.myspace.com/easymatemusic
Ingen jävel har ju sagt Dogge!
South CentraL Cartel
Leo Ruckman, kommer alltid vara den som hade/har bäst flow..
Fucks your life up crew Tjabo!
Dogge har faktiskt fett flyt. Nej jag skämtar inte.
afasi och organism usch usch så klockrena!
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
Vadå flow? Vem har inte flow? Tack Vakill för ett par väl valda ord. Sluta kompispropsa nu.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Adams-ray & Afasi
www.goldrush.se
Producent
2006-05-31 08:55
Anel...
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Zacke, Khilen & Afasi.....grattis i att försöka knäcka dessa.
Rotten Gothen!
vad menas med bäst flow? alla har väl olika smaker och olika stilar och där med olika flows, alltså en smaksak tycker jag
JAAAAAAAAg flowar bäst HAHAHA ellerinte men d kommer:P men just nu e det advance patrol
RéáL Lifé Is Back On Track
Både Mackan och Seron när han höll på är/var jäävligt tighta. Nu ere väl Afasi som flyter skönast...
Okej; Afasi Toppen Shazaam Leo Ruckman !!!!
peter siepen.
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
pst Q
Chords, Sebbe, Afasi
Shazaam ;)
Now shall I proceed to blow ya head up of ya spinalchord..Cuz playas that fuck around wit my click is known to come up short
aki , blues , promoe , houman , highwon , ap , tom p
jiggi jumazz har GROV flow !
fronda
Timbuktu helt klart.. man hör lätt att det e han som drar i beatet o inte tvärtom. Många svenska rappare hänger med i the baseline så att säga. Men det e klös o drag i timbuktus röst så det känns som det e han som drar med sig musiken.. Flummigt ya mon :p
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
TECH N9NE flowar skönt på många olika sätt snabbt sakta hur du vill fan
then again, Tech N9ne hör inte till svensk hiphop bäst flow är fett svårt att avgöra, så nej.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
skojja bara, nu har jag två bra, Uhh och Mufakka
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
NickoKick: Tackar odmjukt:)
Hur vågar ni!? Den i Sverige som har bäst flyt är utan tvekan Aaron Phiri från Hearin' Aid. Slaktar alla ovannämnda.
SUCK SHAFT
Lugnt afasi! eller filthy jag hör inte skillnad på dem Det var det dummaste jag har hört...
Producent
2006-08-24 18:32
Tom Piha och Fille...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Ingen som snackar om sober och grabbarna? :O
Du kan se mig sitta ner, brudar i bikini runt alltid VIP avdelning och en färdig rullad blund / marke
Afasi ligger mig varmt om hjärtat.