I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lazee förband till R.A The Rugged Man

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-01-24 23:21

Lazee förband till R.A The Rugged Man

Missa inte chansen att se Lazee, när han kör live innan R.A The Rugged man på Kb i Malmö den 3/2.

Ladda ner Squad Up med Lazee på www.skrillamusic.com

Peace
Big Jim
SkrillaMusic

2006-01-25 00:30
det är?

2006-01-25 17:14
skit i RA the rugged...
gå och kolla på Lazee.

MALMÖ!!
"get outta here"

2006-01-25 17:37
Låter bra som fan! :)
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2006-01-25 17:39
vem är förband för rugged man i gbg?

GÖTEBORG!

2006-01-25 18:34
Lazee före någon Rugged man vilken dag som helst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-25 20:32
verkar inte vara ngt förband i gbg, vilket är synd, skulle vara fett om man kunde få se lazee och skrilla i gbg innan ra oxå, fråga fried-chicken om det här på ehoa om ngn orkar...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-01-25 20:56
mayornas P32

sant.. har oxå tänkt på det.. borde fixa nåt!
lite off topic iof.
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Poet

2006-01-25 23:04
SuperKuken : Är det inte bra PR om snubben ska uppträda innan RA? :S

Och sen ska ju snubben släppa sin skiva snart, med stora namn på skivan, det är oftast så (vad jag vet) som är början till en spridning av sitt namn.

Jag förstår vad du menar, men jag vet inte riktigt om jag håller med.

Big up Skrilla All-Stars!
At the gates of Eternity...
Poet

2006-01-26 21:53
Jag uppar den!

2006-01-26 22:59
skrilililiaaa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2006-01-27 17:40
SKRILILILILAAA......
BIG UP O GOOD LUCK!

Malmööööö.......
jag e så RAK att du blir SNE!

2006-01-27 19:07
fan äre nån som skapar hype på bra sätt så äre ju sättet lazee lanserats på. släppa en grym mp3 med tungt producentnamn bakom sig, släppa linan på vilka folk som ska bidra med beats til albumet, spela före RA osv...rätt sätt att skapa buzz i detta land tycker jag när det gäller hiphop iaf. HITILLS..iaf
Poet

2006-01-27 21:07
Varan : Menar du nu Lazee eller R.A ?

R.A kan jag inte säga något om, då jag inte lyssnat på han alls. Lazee däremot är riktigt duktig och helt klart värd att se.
Rappare

2006-01-28 19:59
ftk
mmm.... ellerhuuur.......

2006-01-28 22:14
skrillaaaah ma homboooaays iranierjävel kom till sthlm så vi får ta en bira och snacka lite framtid då kooni...
shuuuuu

peace out
http://blogg.getloose.se // http://www.getloose.se

2006-01-29 11:47
visst låter det hiphop.....men jag trodde nästan att det va DIPLOMATS jag lyssnade på.......fyfan va rå bajtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat......m en lycka till med spelningen i allafall,hoppas inte juels santana eller camron är där (hahhaahh) för då lär dom ju ta tillbaka sin stil på 2 röda......fan va synd att en rapare som låter så där bra inte är hans egen....lycka till i framtiden / YAS pzzzzzzzzzzzzzzzz
i am just trying to stay alive...no more no less...!!!

2006-01-31 16:47
Varan:

"inte va värd att lyssna på eftersom han inte klarat av att ta sig till toppen"

är det bara petter som är värd att lyssna på i sverige då?
eftersom det inte finns så många fler som nått toppen..
kanske timbuk iofs om han nu e hiphop.

lyssnar hellre på lazee än petter vilken dag som helst.

one
"get outta here"

2006-01-31 19:49
Jag håller med tremendous

Skrev precis i en annan tråd att Sverige aldrig kommer komma med nått nyskapande, det va för uppenbart vart hela stilen kommer ifrån så det blev pinsamt

2006-01-31 20:08
ahh sluta snacka skit gå å kolla bedömm eftern i har sett små flickor snackar skit om andra en stand up snubbe säger antingen i ansiktet på någon eller håller käft..

lazee!!!

up!!

2006-01-31 20:18
Små flickor till inte kritik, en stand up snubbe accepterar andras åsikter. Jag kan säga face to face till han att det låter som Camron/Juelz, vad skulle vara saken med det? Det låter fett pubertalt att säga.. "gillar du inte hans rap? säg det öga mot öga om du vågar!" Menar du att han ska nita alla som inte gillar hans musik? Va fan är det lixxom

2006-01-31 20:30
lazze är the shit för alla som inte vet.... han kör det fetaste på riktig london accent också
I go on, holdin on to the image of what I once was
never lettin my broken glass reflection to step forth

2006-02-01 21:58
Varan P26: du uttryckte din okunskap väldigt bra. märks att du kommenterar en del av svenska hiphopscenen du inte har nån koll på.
Hur ska han kunna nå toppen när han inte ens släppt sitt debutalbum? Han är typ 19-20 år och kommer med album nu i vår, toppen är en bit kvar men han är på god väg att nå den. Stora producenter har bidragit med beats på skivan, det visar nog att de tror på honom och gärna ser honom i framtiden.

2006-02-01 22:09
2006 = LME RMH Skrilla Same Blood!

Har svårt för de andra right now!

Support us! We love the kids!

ps: Jag lovar att om ni fortsätter att köpa de amerikanska skivorna som LME gästar på så kommer jag vara den första rapparen i sverige med platinum teeth! I swear on it! I love my fans!

2006-02-01 22:12
Är du rappare och producent alltså ;)

2006-02-01 22:12
nah businessman snarare =D
Manager

2006-02-01 22:14
duktig.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-02-01 22:21
detta var jävligt bra...

när kommer skivan?
Rappare

2006-02-01 22:23
DalastDon P46
ahhaahahahaha
sen när fan blev du rappare?? hahahah

änn en gång SKRILILILILAAA.....

2006-02-01 23:01
The_Real_Tico: Shit I dunno! Har aldrig sagt det heller han Trendnet sa det :P

Nu är det CSI som gäller sen sleep!

2006-02-02 00:14
det är en amerikansk dialekt, inte uk, inget hat, bara fakta, jag diggar lazeee
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-02-02 03:55
mayornas.

Jo, men han kör med brittisk accent oxå.
inte på denna låt dock, men det har ingen hävdat.

"get outta here"

2006-02-02 07:59
bara skoj att resten av sverige vaknar till lite uk shit, det diggar jag

2006-02-02 11:56
skär det sig inte lite med honom som förband till RA??
det låter bra men så otroligt tråkigt, låter som vilken akt som helst från staterna som vill ta sig in på topplistor..man får mer känslan av -nej inte en till ist damn vilken tight rappare han vill jag höra mer ifrån..

2006-02-02 13:55
PDYLAN: Men glöm inte bort! Spelningen är underground i tunnelbanan! Vissa av er Whoa folk är helt otroliga ibland.

2006-02-02 14:04
EL-SHERIFFO : Har läst din intervju i dj-silence och nu ditt inlägg här. Va e ditt problem med Petter? han har aldrig rappat på nån av dina beats oavsett va du säger på din meritlista. D låter ju nästan som att du vill ta det här ute på gatan som en RIKTIG sheriff skulle ha gjort???
goddamnit.se/trooligt

2006-02-02 14:18
Vem ska denna snubbe gora en skiva med? Vilka ar dessa "stora" producenter? Vilka ar dessa feta artister han ska gora albumet med?

2006-02-02 15:33
Smiley som en RIKTIG sheriff skulle ha gjort???
LOL

2006-02-02 15:39
dalastdon: haha vad kan jag säga, the plastic bag has spoken..

2006-02-02 15:41
Lazee är tung

2006-02-02 15:46
Jag tycker det är skitkul att någon som Soul Supreme får mycket uppmärksamhet och inte någon som Maestro Minded ifrån min click som har producerat lika stora artister som deflesta nämner fast på en annan kust.

Märks var majoriteten är här.

2006-02-02 17:12
Ingen av de artister som Maestroblabla har proddat pa vastkusten ar storre an KRS one.

2006-02-02 18:34
han borde fanimej lyckas me såna producenter på sitt album, now or never skrilla

2006-02-02 22:37
det är många som redan lyckats

bra sagt nucca

jag vill ha lazee´s mixtapes ifrån london och jag har ändå mest uk rap i detta land, ahhh

2006-02-02 22:52
mayornas P32

Jag ska fixa the London tapes till dig, håll ut bara.

Peace
Big Jim

2006-02-02 23:10
tack mannen
uppskattas

och jag kommer köpa plattan, man måste stöda denna svenska scen

2006-02-03 00:34
smiley.

jag har abslolut inga problem med petter.
jag skrev ju lite längre upp i tråden att han e en av de få om inte den enda som nått toppen i sverige.

sen vad gäller dj silence intervju så rör det sig inte om nån osämja bara att han är svårtillgänglig och "paxar" beats som han sen inte ska ha osv. men det sades med glimen i ögat vilket kanske inte framgår av texten.

jag har absolut inget otalt med honom tvärt om, han e en av de få som får ngt gjort i sverige...men Lazee e min boy och jag ser hellre honom live.
konstigare än så är det ej.
det enda jag skulle ta på "gatan" med petter är ett par bira.

och en sista grej bara...han har spelat in på en av mina låtar typ 98 eller nått med eye n I och kendal (som jag då presenterade för petter), men inget som e släppt.

fred på jorden.
"get outta here"

2006-02-03 15:43
han e råå, kommer dock inte ta över i svergie, för mycket hat. men eu å usa å asien here he comes
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-02-04 22:13
Lazee gjorde en gryyyyyyym show igår tillsammans med Bobby B.

2006-02-05 09:29
Det släpps singel med tillhörande video inom kort, så håll ut.

Peace
Big Jim

2006-02-06 00:54
Riktigt jävla överfet låt! Big up!