I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anthon, Legalize, Affe?

Svensk Hiphop - Allmänt

2006-01-21 16:50

Anthon, Legalize, Affe?

Yo!

Vilka är dessa artister? Satt och snackade med en tjej och hon sa att hon lyssnade på svensk hiphop, då frågade jag "är det sånna där hiphopamatörer som lägger upp några taskiga låtar på frizon?" och då sa hon just dessa namn som står i rubriken. Då sa jag "dom har jag aldrig hört talas om. har någon öht hört talas om dom?" då skrattade hon som om dom vore kändisar.

Har jag missat något? :P Eller vet någon av er vilka det är? :D

"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2006-01-21 17:13
Dom är hip-hop på lunarstorm.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2006-01-21 17:15
"är det sånna där hiphopamatörer som lägger upp några taskiga låtar på frizon?" - haha, exakt så.
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-01-21 17:25
Heh, okej. Alltså, klart det är ball av folk som vågar spela in och lägga ut sitt skit på Internet. Respekt till det, alltså. Men just att det är så många tonårstjejer som tycker det är BRA hiphop och säger att dom lyssnar på svensk hiphop, men inte ens vet vilka Sabo, Hoosam och Gurmo är. Det tycker jag blir lite knas. :P
- Organism 12

2006-01-21 17:31
haha, true.
finns alltför många lunarstorm/frizon-hiphopare
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-01-21 17:38
Men å andra sidan, vad vet tonårstjejer? :P
- Organism 12

2006-01-21 18:03
Haha, jo jag har listat ut det nu. :P
- Organism 12

2006-01-21 20:20
Chompa_26 P14 Klart dom är bra, du är ju 14.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-01-21 20:36
Anton & Affe har bara droppat en bra låt enligt mig, "Den 26 December", den var riktigt rörande och soft :) haha
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2006-01-22 12:40
Ja det är musik som alla okunniga, och fjortisar lyssnar på
 DIF!

2006-01-23 00:54
Jamen, haha, det är ju så. Jag gillar inte när folk säger att dom lyssnar på svensk hiphop men vet inte ens vilka typ Sabo, Hoosam och Gurmo är. :) Dom är kanske inte världens kändaste, men 90% av alla på whoa vet ju vilka det är. :)

Kanske var ett dåligt exempel då. :P Ett bättre exempel hade väl varit Afasi kanske? :P
- Organism 12

2006-01-23 12:13
Är det nån som har bilder på anton o affes?? plz skicka!! [email protected]
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir

2006-01-24 03:46
hej jag undrar, vilken stad är affe ifrån?
och den store profeten skulle gärna svara på dina konfunderade frågor, men jag är inte gratis, så du måste ge mig en gåva innan jag svarar... jag skulle gärna ta emot en chevrolet impala, anno 1965.

2006-01-27 16:26
det var det sämsta på länge
Har aldrig hört nåt så dåligt

Håller med! Fjortis idoler!

att dom ens lägger sin skit på
nätet..

Det var pinsamt...
och den store profeten skulle gärna svara på dina konfunderade frågor, men jag är inte gratis, så du måste ge mig en gåva innan jag svarar... jag skulle gärna ta emot en chevrolet impala, anno 1965.

2006-01-27 16:30
Burnedsoul P18

Okej det var inte så jag menna att
jag ville veta vilken stad eftersom
jag är "fjortis"
jag känner Affe sen tidigare...
var osäker ifall det var verkligen han

2007-07-20 10:45
rappen_elaz P0
haha, vart kom du in i bilden?

min lillasyster tycker om Anton och Affe... och hon är 14..
men Anton är ändå helt okej på att rappa, dock nått så dålig på att skriva texter... Affe finner jag dock ingenting i, han kan varken rappa eller skriva, låter bara wack...
http://www.myspace.com/akinonline

2007-07-20 11:24
att ens 14 åringar lägger cash på detta borde man nästan också säga...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-07-20 21:09
Och så försöker vi hålla en hög nivå i den här tråden, annars ryker den, okej?
Tråden är till för att diskutera deras musik, personpåhopp undanbedes (som alltid).

Behöver inte bli lågstadie-fasoner bara för att ni inte tycker om deras musik.
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job