I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Seron och hans brors band?

Svensk Hiphop - Allmänt

2005-07-30 22:56

Seron och hans brors band?

Jag har sökt i forumen, hittar det inte. Vad kallade sig Seron och hans bror som grupp?

dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-07-31 02:11
har aldrig hört talas om att Seron och hans bror skulle haft en grupp..
däremot va ju Serons lillebror me på Retarderat Eleverade låten Här Ligger Ett Hund Begraven (tror jag det var)
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2005-07-31 02:22
Jo, det var uppe nån tråd om det för ett tag sedan, Seron har själv kommenterat det. Jag tror dock aldrig att dom gjorde någonting som hördes utanför den närmsta kretsen, men att bandet existerade vet jag med säkerhet. Det här handlar alltså om tiden innan han träffade Organism 12.
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-07-31 03:21
David kallade väl sig för Super-D eller nåt sånt på den tiden, va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-31 03:34
gjorde dom hiphop då eller ?

2005-07-31 03:42
Det var Super-D jag var ute efter. Dom kanske inte hette Super-D som grupp, snarare att Seron kallade sig för Super-D när han gjorde musik med sin bror: så du hade nog helt rätt Fleppo.

2005-07-31 21:22
Fabulous:
"Li'l Seron", som hörs i refrängen, är (eller åtminstone påstås vara) Serons lillebror.
"Du tror att du är så jäääää" osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-01 00:00
men du är lite mera jääää...

2005-08-01 02:15
pubertal P27
hahahahah
Nakna träd kastar fåglar åt helvete

2005-08-01 02:16
men hur kan det stämma, org 12 är ju med i låten, tyckte det var någon som just srev att dem reccade skiten innan han träffade org 12 osv.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete

2005-08-01 17:25
asså.. Super D och det var innan Org12 och Seron..
Ett Hund Begraven låten är me Retarderat Eleverade