I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Remedeeh och mobiltelefonen?

Svensk Hiphop - Allmänt

2005-07-24 22:05

Remedeeh och mobiltelefonen?

Konstig fråga men är det någon som minns vilket debattprogram som Remedeeh var med i när hennes mobiltelefon ringde i direktsändning?
Jag tror att det var något program på TV4.
Sedan undrar jag om någon minns om hon svarade i telefonen och sa något i stil med "du får ringa sen, jag är i TV" eller om det är något som jag har drömt ihop?

dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-07-24 22:55
Säker?
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-07-25 00:03
det hände, det är något som är säkert i alla fall
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar

2005-07-25 03:36
hände ju chris tucker oxå när dom shootade Rush Hour 2...:)
FaZ representing R.B.Y FamilY

2005-07-25 10:15
skitzophrenic P24

Det stämmer nog. Det var först ett reportage om henne.
http://www.femdefence.info

2005-07-25 18:37
pubertal P27

Är detta material till din B-kändis encykolpedia?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2005-07-25 19:02
phlegm P22

Japp. Inte "B-kändis" dock utan "Semikändis": jag har inte bara med folk som är kassa och okända, utan även folk som är bra men okända.

2005-07-25 19:27
pubertal P27

Följer detta projekt med stort intresse. Vågar man hoppas på lite fiffiga bilder samt roliga anekdoter?

Får man fråga vilka som platsade på den slutgiltiga listan?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2005-07-25 20:05
pubertal P27

häftigt, har ditt projekt någon sida där man kan följa utvecklingen?
//Erik (aka Pipen)

2005-07-25 20:15
_Speed_ P20

Nej tyvärr.