Seron på hultsfred
Jag har en fråga som gäller Seron. För några år sedan, vet inte riktigt vilket år, så sände Z-tv från Hultsfred och då gjorde Orvar Säfström en intervju med en amerikansk hiphopduo(?). En av dom amerikanska rapparna sa att han freestylat med Seron på bakstageområdet och sa att han tyckte att seron var asgrym. Sedan battlade Orvar den där rapparen och rapparen la en line tillbaka där han sa någon om att Orvar hade "crazy ass side burns". Är det någon som minns den här intervjun och som kan säga vem/vilka det var som Orvar intervjuade?
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?
ahh shit , jag kommer ihåg den intervjun , det va rät tkul o se orvar trevande försöka battla hah =) Men komemr jfan inte ihåg vem det va heller...
24/7 always keepin it.
The roots?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Jag har den inspelad på band någonstans. Orvar var fet på freestyle, haha. Det var Outsidaz från New Jersey som han mötte upp med. Riktigt rolig intervju med faktiskt.
Tack!
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?
haha kommer ihåg d där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Outsidaz spelning var mäktig!
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Javisst Outsidaz reppade northface o hellyhansen jackor mitt i den svenska sommarvarmen. Tokigt.
http://www.soundcloud.com/koltrast
haha vafan helly hansen?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
oo det låter coolt. mfs. hem och leta bland banden.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Rhetoric: finns fler som reppat helly hansen. heltah skeltah tex. :)
yes tror epmd har haft såna oxå? och busta rhymes hade väl såna grejjer på sig under samma årsperiod. ligger nog mkt i det. helly hansen lanserades väl antagligen hårt och gick hem på den tiden hos dem. eller nåt.
Orvar var med i Entombed
Helly Hansen är väl ett amerikanskt märke?
hete Orvar, orvar som rappare ??
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Dennis: Jag tror det är Norskt faktiskt,,
Hangaround
2005-07-20 15:23
Helly Hansen grundade Helly Hansen 1877 och han var jättenorsk.
så alla som e down spring och köp en helly hansen jacka
helly hansen är väl danskt?
Hangaround
2005-07-20 20:01
NEJ, HELLY HANSEN ÄR NORSKT fan va lack jag blir;)
Exakt kolla alla ads o sant fran 1995 o framat typ 2000 i source sa ser ni vad som var the shit da. Norskt gapatur mode!
http://www.soundcloud.com/koltrast
Precis låter ordet "hansen" Engelskt ? Hansen är väl norska för Hansson
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Xzibit hade väl HH redan i Paparazzi från 98/99 (lr när den var ifrån). Skönt att höra att Outsidaz reppar! Brick city!!! Fan att man missade intervjun dock...Orvar e alltid skön och att se honom freestyla vore mäkta roligt! För övrigt e väl Norge norska för Sverige va?
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!
"Hansen är väl norska för Hansson " Och Helly är väl norska för vinterjacka?
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
fan vad unga alla måste vara när de missat helly hansen hypen...
www.discotheque.se
coolhomosexuell Eller hur! whatwhat Paparazzi är från 96.
Straight from the Suarn!
emarkju P19 Aha, kommer dock ihåg videon som det var igår :D
Man created booze, God created grass /Terror (Vimoa) what?!