Kung Henry (Henry Bowers) 3a i World Slampionship
hej... med risk för att låta skrytsam ville jag bara nämna att det finns videoklipp uppe från Poetry World Slampionship som gick av stapeln 18-24 juni i Rotterdam, Holland, där jag kom trea. vann gjorde Kat Francois (England) och tvåa kom Brendan McLeod (Kanada). filmklippen ligger uppe på denhär sidan: www.poetryslampionship.org
throw your hands in the air like they're not attached and realize without hands they'll be hard to catch
jo den där har jag väl hört förut om jag inte minns fel? =O) riktigt bra iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grattis... gillar som fan... du har inga andra poetry slam-filmer med dig uppe nånstans???...
What would macgyver do?
grymt bra nisse.. gratulerar som fan!
http://www.innuce.nu
Mitchell Jones borde vunnit.
Pilsner, skicka meddelande om du ska ha några klipp.
Gratulerar! Vill även ge en eloge för det fina uppträdandet på Hultsfred.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Det var riktigt grymt. Inlevelse, rytm, artikulering - du hade allt. Grattis till tredjeplatsen! Ska kolla vinnarbidraget nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gratis gubben!
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
Det är så en slipsten ska dras, för att damma av en gammal klysha, för att damma av en till gammal klysha :O
Redline!
härligt, det är fan bästa låten på "mastermind"-skivan =) och till alla er andra; missa inte det gyllene tillfället att se kung henry på en scen när(m)a(re) er, nämligen på DalaCamp SummerCamps scen den 23e juli i borlänge...
http://fredpajorden.com
"med risk för att låta skrytsam" En tredjeplats i Poetry World Slampionship ska man ju skryuta om! Kul att en svensk artist/poet hävdar sig i dessa sammanhang måste jag säga. Lycka till i fortsättningen - och skryt på! =)
http://soundcloud.com/relicbeats
good things, good things
... ....why are two colours in my head? .....what was it that you tried to say?
fan vad mäktigt. får ta och kolla in sen då
tack tack.. kul att ni tar er tid.. tyckte iofs att det var lite tråkigt att dom valde att lägga upp just den dikten för den har rätt många redan hört. jag läste en massa nya grejer oxå under tävlingen, som jag typ aldrig läst i slamsammanhang förut och jag vet att dom filmade allt... hade ju vart roligare med nåt nytt.
throw your hands in the air like they're not attached and realize without hands they'll be hard to catch
Redaktionschef
2005-07-06 16:26
grattis!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
grattis grattis!
Its Tricky!
Så mäktigt! grymt
www.erikbergstrom.se
Grattis som fan! riktigt grymt!
Stort grattis, mr Kung! Hoppas de lägger upp de andra dikterna också.
Haha fan va grymt... vilken inlevelse!
Grattis henry!
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
Äkta, män!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
jävligt bra, och då gillar jag inte ens spoken word! imponerande!
tredje gången ja tittar nu... ärligt så tycker ja du var bättre än tvåan iaf.. hon tjejen var också jävligt grym men ni skulle båda ha varit värdiga vinnare! enligt mig då hehe... men riktigt fett framförande iaf
Äckligt bra...ruskigt fint rimschema som du lyckas droppa utan att själva schemat begränsar ditt skrivande, det är stort...
grattis. riktigt fint.
Jag tyckte vinnaren, tvåan och Henry var i precis lika bra, fast på olika vis. Vinnaren hade någonting hemskt att berätta, och berättade det på ett mycket effektivt sätt. Tvåan hade en vettig åsikt och en rolig infallsvinkel att framföra denna åsikt genom. Trean (Nils/Henry) hade en lång radda med snyggt uppradade ord och fyndig filosofi. Även Mitchell Jones var mycket duktig.
Wow... Jag kunde inte kolla (den här data suger) men.. damn... Grattis Nils! :):) Happy for ya!
Kan tyvärr inte kollafilmen nu, men måste gratulera till snyggast bild på den sidan (du ser jäkligt busig ut) och säga massivt bra jobbat till platsen :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Grattis MAAAN! =)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Drillat, du borde vunnit
ja, så är det.
ja... de borde jag.... hehe...
riktigt grym var du!! tummen upp... roligt att se alla videoklipp faktiskt...
Big up, Bowers! Resten av er knoddar som inte köpt hans LP... Köp! Ment nou!
Usch lika dåligt som allt annat i avartsgenren "slampoetry".
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Grattis! Det var riktigt grymt måste jag säga!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Så jävla grymt Henry, biggedy up!
RedRebel P19 Då ska du höra LP-versionen. All out of dogfood heter låten som han framförde. Check it out!
grymmt !!! grattis grabben :)
jag vill se mer! ge mig nu!
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
avartsgenren "slampoetry" hehe... undrar vad han menar med det egentligen. kul att de va nån som tyckte det va piss oxå iofs.. hehe.l
Grattis, grymt som fan! men jag kan ju inte se nått i media :(, hjälp!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
skaffa realplayer så funkar det ;) www.real.com tror ja man kan ladda den ifrån...
Nej nu har du fått alldeles för mycket ros här.. så nu: Nä.. Mycket bra! Är riktigt imponerad.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Prima uppträdande med gamla favoritrader!
Det var inte dåligt! Gratulationer från vättarna!
RAGIN GOBLINS-TRAVELLING FREAKSHOW finns tillgänglig via CDON.COM. Get Your copy NOOOW!
fan kanadensaren var riiiktigt fet! du också.. props!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job