I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-07-01 15:19

voice 105,9

Jag var så himla glad när det kom ut en bra radio som man kunde lyssna på. Äntligen tänkte jag men nu går det nästan inte längre.

Anledning:

SAMMA LÅTAR HELA TIDEN CA 100 GGR OM DAN DOM TJATAR UT LÅTARNA SÅ ATT MAN INTE VILL HÖRA DOM IGEN.

SKÄRPNING

DET BÖRJADE JU SÅ BRA

fool my once shame on you fool me twice shame on me

2005-07-01 15:31
det är samma sak med ALLA icke-statliga radiokanaler.

bandit, rix fm, you name it.. alla kör samma låtar om och om igen, eftersom det funkar.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-07-01 19:03
90% RnB
10% Hip hop ( o det vill säga 50 Cent)
myspace.com/isterbuk

2005-07-01 22:08
www.mrs.se Här kommer öven vi medverka nån lörda i framtiden..
Scandalouz, Grizzly Boyz
R.I.P Hawk

2005-07-01 22:57
japp men vad ska man göra.. sjävl diggade ja power 106 innan det blev bandit, tyckte det va mycke bättre än the voice, men tyvärr la dom ner det för att starta skit rock station som inte går så bra säkert.

och JA det e samma låtar som kommer om och om igen, men de e just för att de funkar, kanalan riktiar sig till ungdommar som fortfarande går i skolan och gillar att lyssna på populär POP musik.

var jag den enda som blev förvånad när dom började spela shakiras låt på the voice?.. för att det e reaggyton beat betyder ju inte att de e "hiphop"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-01 23:04
spöket: de va för få som lyssnade, så dom gav upp eftersom dom inte tjä'nade någonting på den kanalen...
och shakira går väl under rnb? eller?
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park

2005-07-01 23:10
när gick shakira under rnb:/... hela hennes förra album va ju pop, ialla fall i mina öron. denna låt skulle ja också klassa som en popdänga med lite tuffare trummor på..

men dom hade väl bara power 106 i typ någon vecka .. ingen visste ju om de n kanalen.. tråkigt dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-02 00:07
neh sant, jag håller med dig totalt.. men nu verkar de som om dom klasar alla avklädda tjejer som stönar lite i låten som rnb...

neh, den fanns i en elelr två månader, men eftersom dom inte hade råd med reklam om kanalen så fick dom inga lyssnare och därför tjänade dom ingenting på den. tyvärr.
allt som finns kvar av vår änglamark är några inavlade djur i en inhängnad park

2005-07-02 07:23
borjade det bra , hahahahahah .. den samsta stationen som startats .. dem enda radiokanalerna som fungerar ar rockklassiker och p3 .. the voice ar ju som att ha ztv pa radio

2005-07-02 17:14
min kompis vann en snoopdogg designad blingbling ascool klocka där och jag e jätte avundsjuk.. men känns som om det e rätt lätt o vinna där.. min andra kompis har vunnit grejer typ 3-4 gånger, t ex backstage biljetter till D12 när dom va här senast o sånt.. o jag har bara ringt in en gång men vann ändå en skiva..

2005-07-02 17:51
90% RnB
10% Hip hop ( o det vill säga 50 Cent)

hahahahah!

från början så blev man förvånad men det räckte 2 veckor för mig att inse att alla låtar de spelar där är skit...lr iaf majoriteten av låtarna.

så ner med radio....lyssnar istället på Rock klassiker lr på P3 hiphop.
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2005-07-02 19:35
min andra kompis har vunnit grejer typ 3-4 gånger

din kompis verkar inte ha något liv, sitter och lyssar hela dagarna på voice

2005-07-02 20:45
d e en tjej på mitt jobb som sitter och jobbar typ brevid mig som har sin radio inrattad på "The Voice of hiphop n´RnB" hela dagarna 8 till 5...
Jag står inte ut med att höra Akon - Lonely 5 gånger i timman så jag sitter med mina hörlurar och lyssnar på min mp3 för att slippa. En gång bad jag henne stänga av ett tag också, hade inte vågat tidigare eftersom jag är helt ny där (sommarjobb).

Men det är skamligt att dom kallar det hiphop som dom spelar. Dom kör bara RnB dängor hela dagarna och 50 cent + Eminem.
Ibland har man lite tur om dom spelar nån "gammal goding" som man diggade när man va yngre. Typ Luniz - I got 5 on it, det är okej lixom.
Men deras hiphop arkiv går typ tillbaka i tiden till högst 1994. Vore skönt om dom kunde spela några gamla oldschool hits också, men det skulle inte dom yngsta kidsen digga.

Keffaste kanalen trots att jag annars lyssnar på hiphop, dom spelar fel sorts hiphop och för mycket modern klubb RnB. Lyssnar helst på p3.
Go public service!
http://soundcloud.com/acke1
http://twitter.com/Acke142]http://twitter.com/Acke142

2005-07-02 23:09
som sagt the voice of hiphop and rnb är riktad till barn och ungdommar som fortfarande går i skolan. och såna personer tröttnar inte på att höra akon eller siera ... en gång var annan timme..

sen får ni ju inte glömma dom grymma "utan reklam, timmarna".
men ändå så snackar dom så mycke som fan ähhh ska sluta lyssna ska ringa power och säga åt dom att starta upp kanalen igen

2005-12-30 17:52
Ere nån som har adressen så man kan börja skicka hatbrev?
I wonder what made Little Trig that waaay - I wonder what ....

2005-12-31 00:48
Jag hörde Timbuk en gång...

Vann 1000kr hos dem på cash callgrejen... Det var precis i början när de startade typ... Var första samtalet... Alltid kul med lite gratispengar, men de får tamejfan pröjsa en laxing i veckan om jag ska lyssna något mer på den skiten...

Hejja 107.1!
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21

2005-12-31 04:10
Jag fattar inte varför dom spelar så få låtar när dom spelar "hiphop" 24/7? Mtv och Ztv har ju liksom större utbud.
Och varför spelar dom bara låtar som var stora för 3 månader sen?

2005-12-31 13:27
106.3 la ifs ner eftersom dom blev rånade på alla deras platter...eller d va d dom sa...men efter 106.3 lades ner så blev voice sämre för då började typ alla lyssna på den
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset

2005-12-31 13:49
Hiphop & RnB?

Kan nån säga exakt var Agnes och Darin passar in där, tack. Skitkanal.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-12-31 13:50
Gamla goda MRS..