I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kryptonite släpper NITE MUSIC

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2005-06-21 01:48

kryptonite släpper NITE MUSIC

efter många förseningar har jag tagit mig i kragen och gjort klart skivan jag började jobba med för två år sen. den hade smygrelease på hultsfred och har hittills bara fått god kritik! nu går den i alla fall att beställa direkt från mig.

vad är nite music? det är alltså mitt soloprojekt, ett tretton spår långt instrumentalt album (bortsett från två spår som gästas av kung henry respektive at-sleep).

vad får man? skivorna är hembrända, men lite lyxigare än vanliga då de har helt vit label och en aerosolsprayad logo på sig (vilket ju gör varje skiva unik, reds. anm.). ”bookleten” är fyrfärgstryck med fram-, bak- och insida tryckt på fräscht papper, inget sladdrigt vanligt skabbpapper. allt serveras i en smakfull plastficka.

hur ser det ut? sådär ungefär, fast mycket bättre upplösning och ingen fånig text mitt över alltihopa.

hur låter det då? sådär ungefär, fast 62 minuter längre. det är smakprov på alla låtarna i samma ordning som på skivan.

nå, vad kostar det då? hela kalaset går på endast 40 kronor, och då ingår frakten. om ni vill ha lite lyxigare frakt med vadderat kuvert å så får ni lägga i en extra tia (en femtiolapp är att rekommendera i det fallet, reds. anm.).

så vart skickar man sina stålars?

hit:

Kalle Holmbom
Kyrkogårdsgatan 25
753 12
Uppsala

hoppas ni lyssnar, uppskattar och inhandlar;). som vanligt är inte 40 kr särskillt mycket för ett helt album.

puss och kram ses på stan

/kalle krypto

Jag är starkat i världen