bästa hip hop depp låten?
själv tycker jag ensam i frihet med motorisk afasi ligger bra till och låtsas som det regnar med snook.
----------------------
Rock Bottom från Slim Shady LP, överlägset. Så grym.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Hangaround
2005-05-13 03:16
Sage Francis - Runaways Eyedea - Bottle Dreams..iofs ska det vara svensk hiphop men får Refused så får jag=)
ja verkligen svensk hiphopgrabbar! skärp er!
Mofeta - Saknar dig är sjuukt fet!
annars typ.. Taking of the days med Superscientifiku, Rasmus sista vers med Snook, en del låtar på "PST/Q - Natt klockan tolv på dagen" plattan är rätt deppiga också har jag för mig.. typ Jag ser, Vill inte/Kan inte och På hans dödsbädd..
Aegiz tape; "message Mosaic som finns att tanka på
www.symbiot.se är så jävla fett också.. rätt deppigt. kolla särskilt Jacob and the dark energy och September.. såå fett.. och The Portrait, spokenword när den är som bäst..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag gillar Petters Du vet att jag gråter skarpt...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Petter - Du vet att jag gråter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enkelt val med fjärde världen är jävligt bra. Annars, kanske maskrosbarn med organism.
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
gråt dina tårar me legenderna men den e ganska ut tjattad
mjaoo
Min egen afrodite en princessa utan like// Ditt hjärta för ett rikte// Du är en gudinna som nike// som jag inte trodde fanns// du sätter mig i trans// hur du rör dig hur du för dig med vacker elegans. Du vet att jag gråter ..
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
håller med som fan om petter - du vet att jag gråter annars är 7 års olycka - olyckligt kär grymt bra också
Tlk- Shunno Petter o kaah - du vet att jag gråter organism 12- Diamanttårar
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Superscientificu - Apeshit Superscientificu - Taking of the days Apman & Nojja - Stockholm Finns så grymt mkt bra...
myspace.com/isterbuk
Snook har ju gjort någon vemodig. :) "Låtsas som det regnar", den är ju lite halvdepp. :) Annars vet jag inte. Hm. Har inte hört någon direkt svensk hiphoplåt som greppat tag i mig på samma sätt som den låten.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
PETTER - DU VET ATT JAG GRÅTER Och en hel del mer på den plattan. org 12 - maskrosbarn, vetitas, 1000 alper
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
får nästan hålla med alla när de säger "petter - du vet att jag gråter"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Luffarpack - Lugna dig
organism 12 - veritas, masrkosbarn, diamanttårar m.fl. organism gör det såå bra alltså..
Org 12 - maskrosbarn, veritas, 1000 alper, diamanttårar ... alla hans senaste låtar innehåller nåt deprimerande.. han är bäst :)
fantastiskt
Skepsis P16 Menar du på fullaste allvar att Ape Shit är en depplåt?!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
T.R & Sebbe - Dåtid, Nutid, Framtid T.R, Profet, Professor P - Varför 7 År's Olycka - Olyckligt Kär CR - Det finns bättre Niprone - I Can't Find my way out Fronda & Robin - Gränslandet Ison & Fille - Le För Mig Organism 12 - Diamanttårar Organism 12 - 1000 Alper Motorisk Afasi - Ensam i Frihet Motorisk Afasi - Tredje Basen Mickelito - Brevet Stamina, Knork, Charli7 & Badan - En Bit På Vägen! Zacke - Söndagsmorgon
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Men snälla... om man känner sig sådär cyniskt deppig så är ju "Vid hans dödsbädd" med PstQ överlägsen. Fast allt beror väl på hur man deppar antar jag. Den låten är min favorit iaf.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Orgnism 12 med diamanttårar och Veritas e väldigt fina.. deppiga sådär
Okej, en fråga, vart faaan nånstans är tredje basen med afasi sorglig? den är ju värsta knullåten ju! handlar om hur han tar hand om tjejer! men okej, får jag säga vad jag tycker, så hamnar "låtsas som det regnar" med snook på top, om det inte måste vara hiphop, så ´hamnar "everybody hurts" absolut, obestridet på top.. Men som ni alla kanske förstår så handlar det personliga sammanhanget om allt, egentligen inte låten, bara hur mycket man känner igen sig.
http://www.myspace.com/localexpressions
Apman och Nojja - Stockholm är också jävligt nice iofs, men jag har en tjej där som jag saknar såå jäääääävla mycket.
http://www.myspace.com/localexpressions
det finns bara en........ Latin Kings - Borta i tankar
ya hörd mä!
oj, Tredje Basen skulle inte vara där, jag skrev fel.. :P
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
ap - finns här för dig eller va den heter.. låten om chafic
El-P - T.O.J. En av de bättre låtarna den här världen har frambringat. Som en stråkkvartett, den bästa film du sett och den bästa boken du läst, sammansatt till en låt.
Big rob - min soulie 7 års olycka - ur en hemlös synvinkel Advanced patrol - jag finns här med er nu Legenderna - gråt dina tårar Intense - I remember Lillen - de bortglömda orden Maloon - rip 99 Niprone - Linda Crome - broken T-roc - se på mig del2 Blå tankar - brevet upp Block44 - mitera Block44 - alkoholismen Poet - mer än bara ord Ken - prinsessa Ken - pappa Rastegar och Marijana - tårar ks - guld och blå Etc etc
Petter - Du vet att jag gråter
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Maskrosbarn och Ensam i frihet är iofs också lite deppiga, men grymt sköna. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Ken- Mamma Ken- Döden är För Nära Ken- Dödens Gränsland Petter- Du vet att jag gråter ( Feat kaah) Advance patrol - jag finns här med er nu ( Feat P.Callisto) Symbiot's - (Hand's) Flesta Låtar Blues- Under Ytan? Organism 12- Diamanttårar PST/Q - Vid hans dödsbedd Organism 12 - Vetitas Niprone - Linda .. Kommer inte På Något Nu mer ..
org12 - diamanttårar
Flärtfärs
Niprone - Can´t Find My Way Out Inget snack om ssaken grymt skönt flyt.
Bäckamellen
BearC P17 Nepp, tog miste på topicen bara =)
myspace.com/isterbuk
Organism 12 - diamanttårar Niprone - I can't find my way out Stress - The hands that feeds you Paragon - Fördärvad The narcissists - Moments (lite sådär)
Ken Ring - Alkoholismen Har hakat upp mig på den låten något sjukt mycket, det är utan tvekan något speciellt med den.
Yeah, you know..
Dom flesta av Niprones låtar men framförallt: Niprone - I Can't Find My Way Out
vet inte vad han heter men nån rappare har iaf gjort en låt som heter "Första cutten" och det är en sjukt skön depplåt
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Finns många lugna sköna låtar som inte riktigt är deppiga också, några av dom är: Fattaru - Nattmusik, Fattaru - Karriär, LKM(Fattaru) - Klassfoto, Fattaru - Sthlms natt, Fattaru feat. 4e Världen - Barnen, så kort och gott om du köper Fattaru - Jordnära och Fattaru - Mina Drömmars Stad så har du en jävla massa
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Advance patrol - jag finns här med er nu Profilen, Melinda Wrede, Petter, Ayo, Big Fred, Promoe, Timbuktu - Glöm Aldrig (Live i Globen 2000)
Min egen afrodite en princessa utan like// Ditt hjärta för ett rikte// Du är en gudinna som nike// som jag inte trodde fanns// du sätter mig i trans// hur du rör dig hur du för dig med vacker elegans//jag var din slav utan krav // vilket ledde till min grav//
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
T.R & Sebbe - Dåtid, Nutid, Framtid texten är så jävla bra
Ken - Mamma Fronda - Gränsland Fronda - Mitt rop på hjälp Motorisk afasi - ensam i frihet
Highfive anyone, anyone?
"Gatan tog er under" med GUBB är inte fel... Kanske inte så mycket depp, mer en hyllning till fallna kamrater... För engelskspråkig version, checka som sagt "My Mind´s Playing Tricks On Me" med GETO BOYS!!!
Jag håller på organism 12- Diamanttårar
-> Wasted Frillz <-
organism 12 - veritas jag blev helt tagen av den påminer en om sig själv
zacke - en skör tråd ty-chee - broken mirrors profilen - svart på vitt dalil - dalil 99 (från el sheriffo epn) rusiak - legends of the fallgee P22 word... tlk - borta i tankar
Petters Du vet att jag gråter klart den bästa
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
industrin inget är förevigt elelr nått.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
lätt Ken Ring -Dödens Gränsland
AayFukYuuuu :@