Bästa mys/kärleksproblem-låt
Skönaste mys/kärleksproblemslåt Som topicen lyder; Vilken är den bästa låten du vet, i den genre som hanterar sötsliskiga hiphoplåtar på svenska? Det ska gärna vara en låt som är tillängnad sin flickvän/förra flickvän. Några exempel på sötsliskiga låtar som är grymma: ks - guld och blå (BÄST) crome - broken (engelska iofs) fonky fresh - du var mitt allt lillen - de bortglömda orden etc. Vilka/vilken tycker ni?
Graffare
2005-04-13 21:56
den nyaste du var mitt allt med fonky, lätt ;)
Spelar väl ingen roll om artiserna är kända så länge låtarna är bra?
Graffare
2005-04-13 22:19
B-lund: haha "Pissar på dig" det lät ju inte så kärleksfullt iallafall.
VeCn P16 Den är inte särskilt kärleksfull heller, men den handlar om ex-flickvänner iaf. :P Hm.. Kan knappt komma på en enda låt för tillfället, vill man ha smöriga kärleksproblemslåtar känns utbudet lite större inom andra musikgenrer... Men Lillen - Nathalie är ganska skön, den enda jag kan komma på nu iaf.
Graffare
2005-04-13 22:32
Haha precis, men erkänn att det inte så kärleks fullt iallafall, så slipper jag ha fel igen ;p
hultman P60
checka in "traces of two" med mig å cashmere på
www.projekt731.net , den ligger nog i kalibern du söker
mama said knock you out
Promoe - Bandit Queen (till hans flickvän)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lilleman - ni skall dansa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mitt förslag är Khaled Shara - Shara. mmmm
Update: Niprone - linda Grymt bra.
hooka upp mig på msn så ska ja skicka två av mina egna.! större kärlekskrank får man leta efter.! :)
Twelve Tribes of Israel
Ison - Bli Min (är med på Ison och Filles senaste platta) Sam-E - Ohhwee (Rumble in fiskayet) Midgetz - Mari Kunnta - Maja Mickelito - Filosophia där har ni några bra myslåtar
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Petter & Kaah - Du Vet Att Jag Gråter
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Den bästa svenska kärleks/kärleksproblem-låten är utan tvekan: Ken - Du & Jag Så jävla fin låt! Det bästa han gjort enligt mig.
har en jävla massa såna låtar i min share.. :) men hinner inte skriva in dom nu.. :) ska ut o röka en holk.. :D kommer in lite senare och skriver in dom kanske.. ;)
///TimbO\\\
struggle continues och bandit queen är självklara, enligt mig
n-town wackers..
Egentligen menar jag känslosamma låtar, så ni vet. Därför linda-låten kom med.
queef said it.. mickelito - Filosophia, den är riktigt skön.
Cami - 10/9
VecCn jo B-Lund's förslag pissar på dig är jättebra.
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.
Ingo - Hon Har Ett Sätt (Är med på sex stycken stryk mixtape vol.1) Dispyten & Ingo - Som Förut (är med på läkemedel)
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
Taylor har gjort en så grymt bra låt om sin flickvän... Är det nån som vet vad den heter?
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
OK--- jag kom på vad den heter... "Jag Ville Förstå"... Så otroligt stämningsfull!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
öh äre nån som kan tipsa om en bra dc++ hubb som har typ många av domhär mindre kännda låtarna, elr nån annan sida/sätt att hitta dom ?? =)
Förhindra den syndiga onanin
Ison & Fille - "Hela Vägen"
Majestic 3 - Pussa dej
WWW.ISMEN.NU
öh äre nån som kan tipsa om en bra dc++ hubb som har typ många av domhär mindre kännda låtarna, elr nån annan sida/sätt att hitta dom ?? =)
intense - i remember advance patrol - jag finns här med er nu big rob - min soulie kom igen nu grabbar, vet ni inga liknande?
Gticy - Lonelyness (Circle)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Taylor - I´d cross the desert (tror den heter så) den är jävligt bra.
Fucks your life up crew Tjabo!
peterrhodin+idcrossadesert. Överlägset bäst.. Helt jävla otrolig =)
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
Bashie - varför sa du så?
inte svensk, men norsk: philip ft. sandra - sommerflørt kanonmysig med passit-kille
28
Bigg_Qau P27 vet du om man kan lyssna på snippets nånstans på skivan? går den i ett lungt tempo rakt igenom eller är det blandat?
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Blues feat fre-kan du höra
Bigg_Qau P27 jo exakt.. fanns nån låt där på sidan, den va lite skum men soft..
Det va bättre förr, svenskunderjord!
HAllå Timbuktu- T.L.O.V.E. Det är ju typ bästa Ison o Fille- Hela vägen Ison- Bli min
Hasch och Kokain - Bajensvin!
aviation - you were my everything (tror han heter så..) den suger men passar in på din beskrivning
Får man komma med förslag på egen låt, typ "Saknar" från ATFS-albumet?
.. Jag e inte slut som producent. Branschen är slut som bransch..
yåå.mephis bleek ft jay-dear summer
advance patrols nya "plötsligt kom tystnaden"
..::Idres & Martir::.. ..::N.a.m.l.e.s.S CreW::.. It's The Beginning Of New Era
Lyssnar faktiskt på Kci and JoJo - All my life just nu.
Dom viktiga skorna - förlåt gär igår Advance Patrol - Mitt X Ken - Försök förstå Professor P - She Had it All
Producent
2006-09-28 18:10
Thomas Rusiak-She Petter-Du vet att jag gråter Thomas Rusiak-All Yours
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Akin - alltid samma känsla Akin feat. RMK - krossade hjärtan