I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dj-Silence.com är tillbaka!

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2005-02-22 20:30

Dj-Silence.com är tillbaka!

Det har varit tyst på sidan under en längre tid nu.
Men nu har jag äntligen fått ordning på saker som kommit i vägen tidigare, så nu börjar sidan rulla igång på allvar igen!

Under februari månad så har det hänt mer saker på hemsidan än vad det gjort på flera månader...

En helt ny version av sidan är på gång, men tills denna är klar så har det gjorts en del ändringar på designen när du kommer in på sidan.

En del recensioner kan ev. kännas lite gamla vid det här laget, men nu finns de äntligen uppe på sidan.
Nya fräscha recensioner kommer att komma upp på sidan med jämna mellanrum. Har även en del intervjuer som jag gjort under tiden jag varit "borta" från arbetet med sidan. Även dessa kommer att läggas upp de närmaste veckorna. En rad olika intervjuer är inplanerande med både kända och okända artister/grupper, så håll utkik!

Kommer även lägga upp lite olika mix-cd´s som jag gjort mellan spelningar på klubbar under de senaste månaderna, så även dessa kommer att finnas på sidan inom kort...

www.dj-silence.com

djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //