Promoe i café
Jag läste café idag och man fick med en extra billaga om frisyrer... och det fanns en lista på sverige fulaste frisyrer.... va fan promoe vann....ständigt no.1 liksom. Sjukt han är så jävla snygg ju och så vinner han fulast frisyr men iförsig så är det hans skägg och ögon som är snyggast så jag kan ju förstå dem lite grann iallafall.
Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112
snygg???? han ser ju för bedrövlig ut.. jag skulle inte ha hans hårväxt om jag så fick timlön för det..
Tänk att folk läser sån skit
chisel P25 jo annars skulle d inte finnas sånna som du...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehhhe, fan va sura ni ska vara :) haha, jag tycker bara de var kul!
hahaha! hans frilla kan ju misstas för en uteliggares kaluffs, så de e la inte så konstigt :P han kan allt behöva en nystajling av nån bögig proffsfrisör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nä lägg ner, den e het ju!
fyfan för dreads
promoe är ju inte promoe utan sitt skabbigt läckra skägg och sina vidrigt snygga dreads ; ) hoho.
Word up att Promoe inte är Promoe utan sitt talibanskägg, men helvete heller att det ser fräscht ut alltså. Så fort white people hare dreads så kan jag inte låta bli att undra om det inte gömmer sig en tvättbjörn djupt inne bland lockarna...
At the gates of Eternity...
Haha lägg av fan, Promoe har inte ful frilla! Stencool ju!
den här månaden är det värt att köpa tidningen CAFÈ, man får ju fight club!
nuttydread.. finns det nåt ballare
Exakt...det är en sån frilla som man tänker fyfan va coolt, men man skulle aldrig i livet ha den själv :D....men om ni har sett anti-amerikansk dans så måste ni hålla med om att hans hår har blivit lite skabbigt :P fast d e coolt haha =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hans hår måste ju lukta apröv eller nåt men det är fortfarande koolast!
Its Tricky!
calevi: jo annars skulle d inte finnas sånna som du... ok?
café är för övrigt sveriges bästa tidning..
Han stil är fresh.
Fucks your life up crew Tjabo!
Hampe : Man behöver väl inte vara homo för att tycka att någon utav samma kön ser bra ut? Men om vi ska tillbaks till ämnet, Promoe looks like a hobo!
At the gates of Eternity...
Hans frippa är verkligen äcklig.
promoe är vackrast i världen
Söker du beef?
så jävla cool frisyr tycker ja.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Insane_shady P19 Är dvdn i riktigt fodral eller i en sån där värdelös pappers/plast-ficka? Får ju köpa den för 30:- som prenumerant, men ligger den bara i en ficka är det knappast värt det.. Åter till topic: Jo han har sjukt saggig frisyr, jag skulle ta mycket pengar bara för att ta i den med tång.
kan inte alla "bandit queens" bara gå och hänga sig?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast du e bara avundsjuk med ditt lumpen skallePär frilla... :-p
Burnedsoul:Längden är skit samma mannen,, det är äckligheten som räknas:)
damn, promoes hår är fräscht. vad fan är antiamerikansk dans?
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Promoe e tvärsnygg, ja skulel vilja ha sån look också men mitt skägg blir inte mer än 3cm långt :(
<¤¤()¤¤>
-Ace- raka dig inte på ett tag så borde det ju växa ut...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Dåligt när han är så jävla snygg ! :)
Isabelle_ F-1 han har faktist två dreads! eller fyra, två i håret & två i skägget..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Moderator
2004-12-30 20:12
Promoes frilla 4 president!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Det finns fan inget ballare än dreads!
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
han är så sluskig att han blir snygg!han är Gud helt enkelt!
promoe är en rappande luffare :p
skulle döda för att få hans frilla!
whadudp.. han frilla.. yeah!
Sifon P15 Haaaha får nog börja göra det ;)
Välartadvovve sa det bäst.. promoes frilla är en sån man tycker är lite fräck på andra men aldrig skulle vilja ha själv Lixom även om de nu finns nån som tycker det är SNYGGT, så måste det ändå vara ruskigt jobbigt att ha sånt stort hår... Dreads= De hemlösas Afro.
haha, sluta tjata om att han har dreads! ja håller Isabelle_ F0, han har 1 dread! haha d e ju den klassiska promoe mattan! haha men den ownar.. men undra hur man gör den fin :P
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Jag håller med dig, Jarla. Han är ju dösexig! ;) Dread_Lime: För att vara exakt, så har han faktiskt två dreads på skalpen, en matta i nacken, och en dread och en matta i skägget. Alltså har han 3 dreads och 2 mattor. Sådetså!
Asså håret är ju skabb på hög nivå.. Men Promoe är inte Promoe utan håret :)
..