I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Musikbyrån 1/12

Svensk Hiphop - Allmänt

2004-11-28 17:38

Musikbyrån 1/12

Ett inslag me våra svenska screw-kungar.

1/12
SVT 22:30

Screw, Polyphonic Spree, The Bronx...
Timo Räisinen tar steget från sidan och in i centrum, Ju fler vi är tillsammans, Screw- segt som efter en plastmugg hostmedicin, dessutom live från Hultsfred- The Bronx och The Dillinger Escape Plan.

Nice...

"Pregnant pussy is the best you can get-
Fuckin the bitch while her baby`s suckin dick-"

2004-11-29 08:22
va e de för ngT?
A.C.A.B

2004-11-29 08:32
inte hört dom.
vet bara att jag inte hört nån svensk screw som varit sådär suuuperbra (ännu)...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-11-29 08:46
jag mår jävligt illa av screw allltså, aldrig tyckt det varit nice alls.. men jag ska kolla på det för att lära mig mer om knäppmusiken. Alltså finns det regler eller.

Måste en låt pressas på 45 tolva för att kunna räknas som en screw eller pressas dom nerpitchade från början på en vanlig 33varvspress elelr????
www.alexanderadiels.com

www.soundcloud.com/alexanderadiels

2004-11-29 10:22
Kontrast P-1 Köp våran skiva Scandalouz- "Slow it down" på Recordnet så får du höra superbra screw...
Scandalouz, Grizzly Boyz
R.I.P Hawk

2004-11-29 10:24
Alex-Adiels P19 En regel för att gillade kan va att svälja en Codein tablett eller 2 innan, eller bara vara stenad...man ska slow i kroppen..
Sen måste du ju gilla musiken som saktas ner också.
Scandalouz, Grizzly Boyz
R.I.P Hawk

2004-11-29 10:29
Screw är avslappnande, sweet, de är ju flummar-musik inge snack om saken, men de går även att avnjutas nykter.

Kontrast P-1 Scandalouz va me p3 Soul och musikjournalen i p3 förut om du missa de då kanske de finns på p3s hemsida..
"Pregnant pussy is the best you can get-
Fuckin the bitch while her baby`s suckin dick-"