Bra på att rappa har grymt flow men ibland tycker jag han låter som en tjej och ibland inte.. Beatsen är kanske bra men det är väll inte bara han som gör de.. Stilen ahh han snackar ju mest skit men... ahh han duger.. lyssnar på all hip hop i stort sätt...
www.soundcloud.com/hybrismusik
koba_LLE P18 Nä, men ingen av dom var särskilt bra.
Allt detta snack om fronda.. asså jag vet inte, men jag tror inte jag NÅNSIN sett en skiva med han någonstans? Har aldrig hört talas om nån spelning heller
Det är inne med mobiltelefoner igen
Skall tilläggas att jag inte är så intresserad av svensk hiphop kanske hehe..
Det är inne med mobiltelefoner igen
asså helt plötsligt har det blivit pinsamt om man t.e.x sitter på bussen o nån frågar "vad lyssnar du på?" nästan så man viskar; fronda... har fan blivit riktigt fjortis stämpel... speciellt sen rullar fram kom... vilket redan sagts här 562848 gr. sen måste jag säga att han faktiskt blivit riktigt sell out... fortet o grejjer... shiiiiiiiiiiiiiit...:S peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fångarna på fortet syftade jag på... ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Absolut en av Sveriges bästa rappare! han har grym röst, grymt flow, grymma beats och grymma texter....Kan lätt lyssna på honom flera timmar i sträck, tröttnar aldrig...fattar inte varför alla ska hata på honom!? Men sen håller jag verkligen inte med om att Fattaru är lekrappare...de är också riktigt bra!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
han har skrikig jobbig röst tycker jag han e inte dålig, men inte heller så överdrivet bra enligt mig
fattaru äger fronda på alla sätt och vis! Dom kan flowa bra och dom rappar fan inte om sitt hårda liv i förorten!
Hur tänker du nu?
Fronda är wack, har man hört en av hans låtar har man hört alla. Kass bait av MBMA. Han har en röst som en småtjej osv. Kan dock vara lite smårolig om man bara har lyssnat lite på honom. Slutsats = han e ett keffo.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Fronda är ingeting,en fett 0 fansen är bara massa men fjortis brudar skulle kunna snakca mkt bajs om fronda I&F är mkt bättre fast org12 aeger
Kass bait av MBMA. men.. brinn.
mycke avundjuka här asså... tycker han e duktig på punchies, rimteknink, utnyttjande av rösten, men mycke meningslösa texter... men han är helt klart en av sveriges duktigaste
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion P18 helt rätt...bra smak o bra saker att beundra.. fronda har flow...inget snack om saken...
ny whoa sök på JOS
tycker han e keff som fan, äcklig röst, äckliga beats, allt e äckligt!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
"Svensk hiphop alla sätter sån fet press, sitter där på nåt forum där snubbarna vet bäst, ingen vet vem du är så knip din mun man snälla, ändå vet du precis hur bra hiphop ska framställas man favete gör det jämnt hela veckan så dra till din håla och forsätt spela äkta. visst hatar alla fronda men lyssna spår tjatar om delivery det är sånt jag garvar åt" Fronda feat ten-brink - Snilledrag Obi frondisch Käp shit dem kickar men säga att dem är bra är som kvicksand.. Käp - ? Så jävla sant!
Som andra påpekat förrut när sånna här jävla trådar varit uppe så gjorde inte MBMA och D6AA samma sorts musik, så dom kan inte ha baitat ? Fronda säger själv att det nya albumet inte kommer låta som något han släppt innan, hoppas det låter mer seriöst.
fronda vafan e d för skit jävla klubb musik..SKIT!(enligt mej)
MalCys aha och det betyder att han ska vara sveriges mest dope raper? haha...
Hon checkar in mig från andra sidan baren. Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
fronda suger faktiskt nått så ofantligt att det är läskigt... hahahah så sant vem som nu sa d att ens orka ta upp en tråd ne fyfan
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera
kan vi enas om att detta är den sista tråden om fronda i sitt slag... nästa tråd som kommer bör handla om hans kommande platta och inte om han är "dope" eller inte.... det ger inget mer... det är söndertjatat... ---------------End of thread------------------------
jag får publiken att gunga som en gunga hahahaha
fick för mig att många som ogillar fronda är skåningar, stämmer det? isf vad beror det på? beefen med T.R. eller går det djupare än så?
Lustigt att mina få trådar alltid blir så bra..... Big-up fronda även om han rappar på svenska.... Han e iallafall den roligaste som rappar på svenska att lyssna på.. Mäktigaste låtarna med fronda är: Givakt & Håller ner gemet
ny whoa sök på JOS
Förresten till alla er hatare som bara har kan klaga hela tiden... FFFFFFFFUUUUUUUCKKKKKKK........UUUUUU!!! !!!!! Försök rappa själva......oj tänkte inte på det...Det är ju för att ni är avundsjuka och inte kan dra ett enda fett rim själva som ni snackar så mycket skit ju.... ät röv..
ny whoa sök på JOS
han e inte bra men inte dålig helelr för nhan är ju bättre än hur många whoa rappare som helst......
whoa rappare....hehe det var roligt.....
ny whoa sök på JOS
_Hellhound_ P17 folk hatar nog inte fronda för att de är sämre än han när det kommer till att rappa.. för de går fan inte å vara sämre än Fronda!!!!!
You'll catch bigger fish in the sea if you manage not to drown in it...
Han är en dryg liten bögdvärg som tar sig vatten över huvudet! Lätt att vara hård på micken när han sitter o gömmer sig i trygga västerås bakom datamicken.
Ziggy_Marley P24, haha, VA?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
Kan ju säga att Fattaru är obeskrivligt mycket säkrare på det de gör än lilla Fronda och hans innebandypolare.
Look with your own eyes - See with your own mind
Kan tillägga att jag hatat Fronda sen jag första gången hörde en låt med D6AA :)
Look with your own eyes - See with your own mind
TimberC lär dig stava till nästa gång
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
frona e ju relativt kass om man gämför med de bra rapparna i sverige som gör så himla mkt bättre musik.. MYCKE BÄTTRE!
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
KUNG FRONDA!! han har fått er att snacka om honom och det är det bästa-;);) fast han är bra eller dålig alltid REKLAM!:D Peeysh!
Din mamma på pizza
Graffare
2006-09-28 08:35
orka dra i en tråd från 2004, visste att den där jävla pageineringen skulle medföra problem...
Lyricist
2006-09-28 17:26
kuk i fronda.... på gränsen till fjortisrap enligt min åsikt
japp och tobban91fronda p15 på whoa!
om han verkligen vill kan han väl vara bra, annars skulle han inte vara där han är idag eller? inte min stil, men smaken är som baken :P
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
Har alltid älskat fronda kommer någ alltid att göra det.Men den senaste skivan o nät ep som han har släppt är helt wacka asså... Men han kom från en tid när man pumpade Latin Kings i högtalarna som hade wacked flow och rimmen var fan katastrof.Sen kommer han från ingenstans med sen amrikanska stil med dubbelrim,punchlines osv. Enligt mig tog han Sverige till en ni nivå..Organism 12 o resten var bara så jäävla tråkiga att lyssna på på den tiden. Peaqce
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
"Kalla mig vad du vill.. så länge du nämner Fronda"
jag hatar Fronda vet inte varför inte min typ av rap men Fronda Adalgisa tycker jag är bra faktist... gillar mer Ken Ring Highwon Byn Clicken Ison o Fille Big Rob Underklassen Rastegar Sam-E Medina Linje 19 Danish P Advance Patrol Fjärde Världen =) men va heter låten där Fronda säger nått om att hans farsa suttit på kumla ?
www.barabazz.com
Fronda är grym när han vill göra musik som han gillar.. Men de blir mindre bra när han gör musik som han vill sälja.. Han texter är grymma, när han väl vill.. Låter som , Höjer nivån, Gränslandet, Klick klick Baaaum :D O massa andra, dom är tunga.. Men ibland är han för mycke...
Highfive anyone, anyone?
Timback trött på skiten. heter låten alltså :P
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
jovars, han kan om han vill, jag pumpade skiten ur bokstävernas baron när det begav sig. dock släpper han väldigt mycket kommersiell hiphophumbug
http://www.myspace.com/localexpressions
Fronda suger hårt. Han skryter hela tiden, och tycker han börjar låta som en fjortis, t.ex "Västerås 4-lajf" , hur kefft är inte det då? ;o
Är fronda sveriges mest dopade rappare?
äsch slappna av..hans etikett är musik..eller? Han kanske inte är lika gangster som alla forums gnidare..sant? Men han gör tamefan skön musik som sprider lite ljus i denna svenska jantelags värld.. Han har iaf min applåd..! "försök ni att leka player, drömma om bling bling och köra hummer, men nästa vecka är ni lika bortglömda som Bobby Summer.."
Fronda e tajjt! han har schysst flyt, schyssta beats... däremot tycker jag d känns som att hans gamla texter var mer genomarbetade på nått vis... men iaf om ingen hade vetat vem Fronda var och han hade droppat en låt på whoa hade alla "whaaa shiit, d här e grymt" hade han droppat sina beats i beatforumet som free under annat namn än Fronda hade fan alla kickat på d... men nu e inte läget så... nu har det blitt nånn hata Fronda trend som varenda jävel hakar på för att han inte kör "äkta" hip hop style... palla.. Fronda får onödigt mycke hat mot sig och så som han kämpar å sliter tycker jag man borde ge en liten tankeställare och verkligen lyssna på hans musik och verkligen tänka efter om det verkligen är dåligt... jag har gjort det och jag ändrade min uppfattning. vill inte påstå att han e on top of sweden, men man kan ju inte säga att det är dåligt det han gör. Vem som helst med ett musikaliskt öra borde kunna känna att det är bra, sen om man diggar det eller inte är en annan sak... jag har sett sämre artister få galet mer proppz än han.. och det är fel... mer kärlek till fronda...
http://www.myspace.com/akinonline