I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Juju records uppdaderad

Svensk Hiphop - Allmänt

2004-09-08 18:47

Juju records uppdaderad

Deras hemsida är nu uppdaderad efter så jävla lång tid...så hett läste om babylon sjukan soundtracket...hela eliten kommer vara med på den skivan kommer bli grym säkert...
www.jujurecords.com

Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112

2004-09-08 19:09
ja verkligen var ju as länge sen sist
Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112

2004-09-09 08:44
Jo, det tog sin tid med uppdateringen. Men det beror på bland annat sommarens sköna stunder och tråkiga omständigheter. Hoppas ni har överseende. Däremot så kommer den att bli uppdaterad allt oftare nu.
http://www.jujurecords.com

2004-09-09 17:15
ungefär hur ofta?? undrar bara hur ofta ja ska gå in å leta efter info om Pst/Q, börjar tröttna på å gå in varje da efter att de stod News, Friday 4th of june, jävligt fräscht uppdatering, sveriges bästa skivbolag e up and going igen käns de som
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-09 18:57
Shit, Grym nyhet om J-Ro...
Läste på allhiphop.com för ett tag sen att Alkaholiks skulle lägga av efter nya skivan och att J-Ro skulle resa runt i världen, men jag kunde ju inte ha tippat på att han menade att han skulle till Sverige....
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common