Favvo Producent team?
mitt måste jag säga e Large Money teamet, dom skillsen dom innehaver, låter inte som något annat några gör i svergie.. mycket hög klass Vilka tycker ni? dessa måste vara störst i svergie när det gäller utomlands, kolla här bara fick tag i en lista på lite grejer dom har gjort :) eller liten e den inte stor :D Mr Royce ifrån Large Money/ Jugganaughts har proddat: San Quinn, Cellski, C-bo, Killa Tay, Ray Luv, JT, Cozmo, Chillee Powdah, Brotha Lynch Hung, Yukmouth, Monsta Ganjah, Skrilla, Kurupt, Technine, Thugged, Deacon the villain, Tonedeff, Jugga The Bully, Cashmere the professional Ayo Big Lurch Fabolous Asu, Kaymont mfl Syntax ifrån Large Money har proddat: San Quinn, Messy Marv, Cellski, Cozmo, Ison och Fille (prodd tillsammans med chubby), Rick D, Gennesse, Mr Slimm, Red Dogg, Big Syke, Kurishan Glaciuz the icy Deacon the villain jugga the bully cashmere the professional Jakki the motormouth Ayo, Asu, Kaymont mfl Erk Trax it ryte/ Large Money har proddat: Glaciuz the icy, Young Banks (Lloyd Banks lillebrorsa) Thugged Out Big Krizz Kalliko, Technine, Skrilla Javz Large Money / Dezon Entertainment: Glaciuz the Icy, Technine, Thugged out, Mad Peeps, Da officials mfl Hub LargeMoney/MusicCorps: Glaciuz The Icy, Shawnna, Deion, Mr Serv On, Ayo, Phat Bossi,Doomsday, Jugga The Bully, Cashmere The professional, Guce mfl Rockwise LargeMoney/Rockwise: Technine, Destiny's Child, Jurassic 5, Thugged out, Mr Alius, KAM, Mitchy Slickk, Mac Dre, Mac Boo mfl LORD LargeMoney/L.O.R.D: Deacon The Villain, Jugga The bully, Cashmere The professionall,CanIbus mfl Chubby Large Money: Kenneth Masters(Kmass)Breeze Evaflowin Digs Darklighter prodd av Kendal Zana och Chubby) Technine(Tillsammans med Mr Royce) Glaciuz The Icy (tillsammans med Syntax, Hub, Erk)Ayo(tillsammans med Syntax, Wyshmaster, Rick D) Ison och Fille (tillsammans med Syntax) Skrilla, Young Banks, Asu, Kaymont (tillsammans med Mr Royce, Syntax) Deacon The Villain, Jugga The Bully Cashmere the professional, Tonedeff mfl Maestro Minded Large Money: Nykomling till teamet kommande akter planerade är: Yukmouth, Technine, C-bo, Killah Tay, Spice 1, Bizzy Bone, Anthony Ellis, Double R aka Rick Robinson Thugged out. Noppz Large Money: Technine, K-mass, Glaciuz The Icy mfl E-L aka Eclipse Estopolis/Large Money: Tonedeff, Deacon The Villain, Jugga The Bully, K-mass, Mecca, Cashmere The professional mfl Wyshmaster Large Money: Swing Fly, Ayo, Cappadonna mfl McVaffe: Street Fighter The Remixes, Tonedeff, Young Banks, Cormega, mfl Po: Jugga The Bully, Cashmere The professional, Freestyle, The Twinz mfl
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
alltså..jag säger absolut INTE att de är dåliga nu, eller att jag itne tror detta. har de producerat alla dessa så all respekt till dom, de bör vara rika. men märk det......men...alltså om de har producerat alla dessa.,..hur fan har man kunnat undgå att höra namnet Large money i alla dessa år, när man följt amerikanska scenen...jag själv är inte jätteinsatt i västkust scenen men jag följer en del ändå och har ändå aldrig hört talas om dessa,.... och det verkar ju inte som att de bara proddar väst eftersom fabolous, cormega, freestyle, cappadona osv står med på listan av folk de producerat
låg inte hälften av dessa lirare på mp3.com när de fortfarande var uppe ?
har någon från sverige proddat j5? visste fan inte jag...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jag tycker Salla & Masse utan tvekan.
ya hörd mä!
det jag vilel komma fram till var väl..GE MIG LÅTTITLAR OCH ALBUM de producerat på
Jag säga samma sak som mekano. Vilka låtar med Jugga The Bully, Tonedeff och Jurassic 5 har LM proddat? Kan inte påminna mig om något producerat åt dem som låter LM. Vore kul att höra.
Alltid lika kul med självpropps.
Redline!
Tror inte dom har proddat alla dom där artisterna. I så fall har låtarna inte släppts. Den där Chubby, var det inte han som bara snackade mycket? Visst är det han som ligger bakom Large Money?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag o CoF käkar allt hahahhahaha!!!!
D.C
Jag skiter i vem som har proddat vem.. Sekkenthautz & AK e fetast...
Slangin' records (2009) www.myspace.com/afc1 http://open.spotify.com/track/5G70l0ZkhUTx19W9nkVL8W
Dr.Octagon jo jag propsar mig själv efter som jag själv e med i large money? ser du mitt namn bland den listan, jag e rotten gothen och nucca och Nucca & Tekone Ent. --- sen måste jag säga Obx, Cof, sekken, svendetta, thagoblin, salla, masse m,m e bland fetas i svergie ligger i toppen..
tycker detta inlägg kom precis lagom till
detta inlägg.
men men, skadar aldrig att propsa bra musik...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
jepp får flipp å gör några trådar ibland, annars om du söker på mig så gör jag inte trådar så ofta å när jag gör dom så gör jag alla jag vill ha gjort på en gång :)
flyphonic är tyngst, kanske inte proddat flest häftiga namn men dom gör garanterat bäst beats tillsammans med embee.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yoyo Maestro Minded representin Large Money... holla
jag tycker Behind e feta :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Flyphonic
TeKoNe: Ok förlåt, menade kompispropps.
Redline!
Soft chubby. Får tänkte igenom förslaget, kanske joinar er när jag släppt min skiva :) Lycka till med allt i feta props till Maestro Minded. Watch out for that määän!
Mollusk är grymmast, men eftersom han inte är ett team, så får jag väl säga Mollusk och jag själv, trots att jag själv inte är någe vidare.
Large Money baby ;)
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Large Money är ett gäng mytomaner som förmodligen aldrig har producerat någon annan än grannen...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Wästanbyn Maskulin är bäst på beats i Europa. Enok N Halfv & Hemska Mannen samlar skräp och skapar konst.
Kontrast P-1 Varför uttalar du dig för?
LEGENDEN haha tough guy... varför INTE?
Jag vet att det inte är bull. Så förstår inte varför folk som inget vet lägger sig i.
max martin ;)
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
niget team, embee äger alla
Breakmekanix duon är tunga tycker jag..
Proper high five! :) LEGENDEN vet du det? och alla spelningar som "Chubby" ska ha fixat till sverige då? för att han känner så många..? fast ingen har blivit av. fråga bara dom på hultsfredsfestivalen... de skrattade åt honom när han ringde t.o.m...
Masse är softa tillsammans
" DalastDon | Idag 20:46 | Det kommer bli skit kul när Chubby och de ser dig i verkliga livet så mycket kan jag säga =) " hahahahaha.. gangsters! ;)
Kontrast P-1 chubby talar sanning, å tråden handlar inte om falska anklagerser utan om favorit team.
skrev juh en skit lång lista med låtar?
TeKoNe: ja, men hur vet vi att DU är en säker källa.. såvitt ni på whoa vet, kan jag ha producerat å 2pac å Madonna
Trendnet P21 erbjuder dig å komma hem till mig å lyssna med egna öron på några grejer?
nja, din mp3-mapp imponerar inte kan du inte ta fram skivorna och skriva var låtarna kommer ifrån då jag tror säkert de gjort en massa beats, men var är släppen?
TeKoNe: Snälla mannen, hade det varit sant hade du skrivit låttitlar direkt. Stop bullshittin. Är det synd om mig också nu? Fuck er fan, så länge ni inte skriver var de har släppts, låttitlar osv så tror jag inte på er. Nuff said.
http://www.smokealotrecords.com/ där har ni hans skivbolag som länkar till forumet där jag länkade till där uppe, som det står om large money, och admin svara och säger att han fixar så yukmouth får skivan och därigenom ser ni att dom har kontakkt
inte svårt å hitta lite bevis,
och det utan å visa något filnamn
men ni behöver inte liota på mig :)
Stain P17 & Trendnet P21 den som letar den finner ;) å till resten anklaga inte folk för saker innan ni vet fakta, å vet ni inte fakta ta reda på det..
TeKoNe du länker till en artist å hans sammarbete med large money men du skrev ju en jäääääääääääävligt lång lista på vilka de jobbat med, utan ngn som helst källa att dom proddat 2 spår på glaciuz skiva vet jag, men destiny´s child,. jurassic 5 har jag aldrig hört.. har de flesta skivorna med dom..
Trendnet P21 jo men detta visar al att dom jobbar med internationella artister, sen som dom förklarade så e det mesta låtar som inte e släppta eller outgivna, men det gör juh inte att dom inte har proddat då?
Jag gillar Flyphonic mest, embee är bra när han inte blir för laid-back (för ofta tyvärr)...
mak-d F19: Bra sagt! =)
http://soundcloud.com/relicbeats
maila rockwise på
[email protected] om ni vill få reda på vilken Jurrasic 5 låt det var och angående Destiny's Child han kan svara på det själv.. lättare ån så blir det inte :D
För er som kommer störa sig på Legenden och Maestro Minded så har redan deras beats hamnat hos QDIII, Technine, Yukmouth, Mike Jones mfl sen om folk köper eller inte återstår att se..
Folk har väl hakat upp sig på Destinys Child och Jurassic 5 men maila rockwise på den andressen ovan eller
[email protected] så kan ni kolla upp det själva.
Många av låtarna finns redan yrande på nätet så det är bara till att leta så hittar ni säkert det mesta.
Tonedeff's låt släpps nästa år på hans skiva och heter Pervert och producerad av E-L som inte finns med i Large Money mer.
Jag skriver upp de låtarna nu som kan ge er mest intresse att tanka ner och vi kan börja med Tonedeff låten.
Cashmere The Professionals låt heter Big Nigga Shit och släpptes för inte så länge sen på Tolva med vårt beat som remix.
Jugga The Bully har runt 10 spår med oss men den viktigaste är väl Baby Whats up?
Vi har 4 spår på Technines album redan.. Och kommer ha 4 om inte ytterligare på Krizz Kallikos solo album.
Cozmo har vi 3 spår med som fortfarande ligger i hans valv och väntar på ett skivsläpp.
Glaciuz ja han får hundratals beats haha
Wyshmaster ifrån Large Money har till exempel proddat hela soundtracket åt Midway spelet NBA Ballers och det var givetvis vi tillsammans med hans manager som fixade den hookupen..
så nu pallar jag inte fortsätta detta bör räcka..
Word!
tyst det blev plötsligt ;)
asså ni fattar inte vad folk försöker säga till er.. men det verkar ju va på mkt på g, så då får väl framtiden avgöra hur mkt ni har på g å hur mkt som är buuuuuuuulll